Jump to content

Reklamer nej tak

Recommended Posts

Guest ThomasO
Skrevet

Da vi kom hjem idag efter længere tur på familiebesøg, knækkede filmen efter næsten 4 år for min kæreste. Endelig blev hun sur på de fu***g reklamer. Jeg har fået frit lejde til at gøre noget ved problemet.... he he he.... Hvad gør man herovre, er det som postvæsnet i DK hvor man får en nej tak sticker, eller gør man som en anden nabo engang gjorde, sætter egne grimme "reklam nej tack" mærker op? Er der nogen der har en hurtig ide? Sad og søgte lidt .... men det ord er vildt anvendt herinde :sad:

Besvaret
Da vi kom hjem idag efter længere tur på familiebesøg' date= knækkede filmen efter næsten 4 år for min kæreste. Endelig blev hun sur på de fu***g reklamer. Jeg har fået frit lejde til at gøre noget ved problemet.... he he he.... Hvad gør man herovre, er det som postvæsnet i DK hvor man får en nej tak sticker, eller gør man som en anden nabo engang gjorde, sætter egne grimme "reklam nej tack" mærker op? Er der nogen der har en hurtig ide? Sad og søgte lidt .... men det ord er vildt anvendt herinde :sad:
"Ingen Reklam - Tack!"-skilt på døren...gerne håndskrevet/hjemmegjort - så burde den potte være ude.
Besvaret

Hvor jeg bor, der sætter man bare hver sin hjemmelavede seddel "Reklam nej tack" på postkassen, og så stopper den spam :th2: Aner ikke om man skal meddele det nogen steder, men hvorfor bruge tid på det, når en lille lap papir med grim skrift kan gøre jobbet 100% :D

Guest ThomasO
Besvaret

Milde måne med svar .... sad i bare klar derude gutter eller hvad? Jammen jeg vil flux opstøve labelprinteren på jobbet.... og lave en og se om det funker.

Besvaret

Hov. Ingen svar på Øresundsdebatten uden bonussvar. :laugh: "Ingen reklam" på postlådan og "Ingen hemförsäljning" på døren. Og som alle ved kan man undgå telefonsælgere ved at taste sig ind i NIX-registeret på 020-27 70 00. Men man kan også undgå adresseret reklame ved at taste sig ind i NIX-reklam-registeret. Ring 020-55 70 00. Så kan freden sænke sig over det lille hjem. :)

Guest ThomasO
Besvaret

Den med NIX kendte jeg, men det er guld lige at repetere den til de nyankomne. Var ikke klar over den anden med adresseret reklame. Måske det kan udluse alt det man får fra sit bilmærke angående originalreservesele, og Postkodelotteriet. Ingen reklam och hemförsäjlning tack mærkaten ligger snart i støbeskeen.

Besvaret

Måske I lige skal høre foreningen om der er regler for den slags opklæbning af "nej tak" skilte? Det er der her hvor vi bor, vi skal nemlig henvende os til vores forening for at få det klistermærke... Men hvis du har set andre der hvor du bor gøre det samme, så er det nok ikke viiildt nødvendigt :D

Besvaret
Måske I lige skal høre foreningen om der er regler for den slags opklæbning af "nej tak" skilte? Det er der her hvor vi bor, vi skal nemlig henvende os til vores forening for at få det klistermærke... Men hvis du har set andre der hvor du bor gøre det samme, så er det nok ikke viiildt nødvendigt :D
Her er det skilt, de fleste bostadsrättsföreninger efterhånden har godkendt. :D draivg9rx.jpg

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...