Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
Ny kategori...værsgo at poste løs. Jeg vil flytte nogle tråde herind, efterhånden som jeg falder over dem.
He he husdyr, kommer du fra landet GIO, mon ikke de fleste betegner deres dyr som kæledyr:tongue2:
Besvaret
He he husdyr' date=' kommer du fra landet GIO, mon ikke de fleste betegner deres dyr som kæledyr:tongue2:[/quote'] Æh det er vist kun Djurskyddsmyndigheten, der betragter heste som kæledyr. :rolleye:
Besvaret
He he husdyr' date=' kommer du fra landet GIO, mon ikke de fleste betegner deres dyr som kæledyr:tongue2:[/quote']Ja for pokker...født og opvokset i Ringsted på midtsjæ-laaaan´ :lol: Er en hest et "kæle-dyr"?
Besvaret

Jeg kan sagtens sende dig et billede af en 600Kg hest, der ligger ned i forhaven mens den bliver nusset bag ørene... det ser ud sådan cirka som en glad hund... med et seriøst vægtproblem dog!!

Besvaret
Jeg kan sagtens sende dig et billede af en 600Kg hest' date=' der ligger ned i forhaven mens den bliver nusset bag ørene... det ser ud sådan cirka som en glad hund... med et seriøst vægtproblem dog!![/quote'] Og sover i fodenden? :laugh:
Besvaret
Og sover i fodenden? :laugh:
Hvis fruen kunne, så ville hun! Da hun sagde "Jammen kunne det ikke være sjovt hvis de kunne gå i læ i udestuen" stod jeg måbende og spurgte om vi ikke bare skulle hegne haven ind og stille dem dér! Næste dag, kommer hjem fra arbejde, og den store af vores står og kigger nysgerrigt på mig, i haven, og fruen gjorde det jo, "bare fordi hun kunne"...*suk*:rolleye: Ps. det er dog pt. en fordel, da jeg ikke behøver slå græs, hvilket er 1000Kvm med en "håndskubber"...:rolleyes:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...