Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Jeg har nu måttet afvise et par ellers rigtig gode lejligheder fordi man ikke kunne få en parkeringsplads, (det ene sted, hvilket var i Segevång, måtte man vente 5-6 år!!:scared: ) Jeg har naturligvis brugt søgefunktionen (og fandt også flere tråde), men synes egentlig at dette er et ganske relevant emne for potentielle ny-svenskere, så det ville være rart hvis folks erfaringer var i een tråd. Dette henvender sig jo nok mest til alle Jer der bor i en lejlighed et sted i malmø! Jeg kunne godt tænke mig at vide:

1. Hvor parkerer du?
  2. Hvad koster det?
  3. Hvad var ventetiden på parkeringspladsen?

Jeg håber også at dette vil give mig et billede af om den perfekte lejlighed, til den rigtige pris, og med en rimelig ventetid til en p-plads er ren utopi for mig :rolleye:

Besvaret

Hej Bostadsrättsforening Högaholm P - plads 70 skr, der var ingen ventetid da jeg flyttede ind i 11-2005. Hilsen Almir

Jeg har nu måttet afvise et par ellers rigtig gode lejligheder fordi man ikke kunne få en parkeringsplads, (det ene sted, hvilket var i Segevång, måtte man vente 5-6 år!!:scared: ) Jeg har naturligvis brugt søgefunktionen (og fandt også flere tråde), men synes egentlig at dette er et ganske relevant emne for potentielle ny-svenskere, så det ville være rart hvis folks erfaringer var i een tråd. Dette henvender sig jo nok mest til alle Jer der bor i en lejlighed et sted i malmø! Jeg kunne godt tænke mig at vide:
  1. Hvor parkerer du?
  2. Hvad koster det?
  3. Hvad var ventetiden på parkeringspladsen?

Jeg håber også at dette vil give mig et billede af om den perfekte lejlighed, til den rigtige pris, og med en rimelig ventetid til en p-plads er ren utopi for mig :rolleye:

Besvaret

Bostadsrätt, Amiralsgaten v. Nobeltorget. Parkerede i starten på gaden i området, men blev træt af at jagte pladser til fyraften, så jeg tog en P-Malmö-plads på en nærliggende gade til sek 100,- md. Blev samtidig skrevet op til P-Malmö´s pladser på "Parkering Visheten", som ligger et stenkast fra hvor jeg bor. Og dér parkerer jeg nu, til sek 190,- md. Dette er et udendørs parkeringsområde for omkring 50 biler, som jeg også benyttede da jeg boede her sidst. Der var ca. 4 mdr´s ventetid på Visheten.

Besvaret

Det er lyder billigt - lige nu parkere jeg i Turning Torso Gallery, som det så fint hedder, for en bagatel af 400/md. Men det er reduceret takst mens jeg venter på at et andet p-hus bliver bygget... Standardpris ligger mellem 950-1800/md:sick: (men så er der vist heller ikke ventetid)

Besvaret

Hej, Jeg må indrømme at jeg synes det lyder underligt at der skulle være 5-6 års ventetid i Segevang. Jeg bor der nu og har netop købt ny lejlighed i området. I min nuværende forening er der ingen ventetid på en parkeringplads, ligesom vi i den nye forening allerede har fået tildelt parkeringplads. Hvilken forening har du set på lejlighed i??? Der er ret lang ventetid på garageplads 4-5 år, men absolut ingen ventetid på alminelig parkering. Derudover er det ment at finde parkering på gaden om aftenen. Jeg ville lige tjekke med mægleren igen vedrørende Segevang for det lyder helt forkert i mine øjne. Nanna

Guest ThomasO
Besvaret

Vi bor i en forening ved Slussen. Parkerede i starten på natparkering 16:00 til 09:00 på en P-malmø plads. Tror vi gav 150SEK. Der var ingen fuldparkering ledige. Fik en tilbudt dagen efter vi fik kælderplads til 400SEK. Efter et års ventetid (estimeret til 2 år ved indflytningen) fik vi så garageplads i kælderen, til 400SEK ekstra i husleje. Ventetiden kan jo variere da det afhænger af fraflytninger. Der indgår gratis vaskeplads, og ekstra affaldscontainer kun for beboere der har adgang (plads) i kælderen.

Besvaret
Hej, Jeg må indrømme at jeg synes det lyder underligt at der skulle være 5-6 års ventetid i Segevang. Jeg bor der nu og har netop købt ny lejlighed i området. I min nuværende forening er der ingen ventetid på en parkeringplads, ligesom vi i den nye forening allerede har fået tildelt parkeringplads. Hvilken forening har du set på lejlighed i??? Der er ret lang ventetid på garageplads 4-5 år, men absolut ingen ventetid på alminelig parkering. Derudover er det ment at finde parkering på gaden om aftenen. Jeg ville lige tjekke med mægleren igen vedrørende Segevang for det lyder helt forkert i mine øjne. Nanna
Smider dig lige en PM ;) det lyer lidt underligt nemlig
Besvaret

Bor selv i segevang, og fik min pplads samme dag jeg flyttede ind, uden ventetid (overtog egentlig bare de gamle beboeres plads) men der er op til flere frie pladser ledige... min ligger endda lige foran mine vinduer, og har el stik, til 80 SEK om måneden

Besvaret

Det lader til at min mægler desværre har misinformeret mig på det groveste, må indrømme at min kone og jeg pt har mest lyst til at :fight: ham da vi ikke bød på lejligheden af den grund.. Nå, men sådan skulle det jo ikke være i denne omgang Tak for svarene, jeg håber da at flere vil skrive i tråden om hvordan deres parkeringsforhold er, da det helt sikkert er godt at vide... Hvis bare jeg havde haft den viden jeg har nu for 5 dage siden:sad:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...