Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hey, En af kollegerne har snakket om at have set en fjernstyret p skive, man lige kunne indstille fra distancen. Er der nogle af jer der kender til sådan en? Kunne fandme godt tænke mig at kunne undgå de 4 ture op og ned af trapperne på arbejdet for at stille på skiven (arbejder i 2 timers p zone). /Morten

Besvaret

Nu er det jo sådan med lapp-lisa´erne, at de observerer området i en rum tid. Desuden tjekker de ventil-placering m.m., så de kan se om bilen har været flyttet i mellemtiden, hvis de er usikre. Men hvis man alligevel ikke flytter bilen hver gang skiven ændres, så kan jeg godt se finten. Meeen..om den går IRL...tja.

Besvaret
Jamen så må vi da hellere se at få slettet denne tråd!!! :D
Serveren som host´er debatten befinder sig i DK - og da disse er lovlige at sælge, men ikke bruge, i DK, så er vi vist homefree ;)
Besvaret

Well, jeg har gået ned hver anden time de sidste 3 måneder og blot justeret tiden, uden at få en eneste bøde, så de er vist ikke så emsige med ventilstilling osv, der hvor jeg holder.

Besvaret

i DK vil den ikke være noget værd, da den eneste elektroniske P-skive i DK er P-watch, som ikke kan snydes, da bilen skal flyttes fysisk før den nulstiller uret. Ved ikk med SE men kunne forestille mig de havde noget lignende regler

Besvaret
i DK vil den ikke være noget værd' date=' da den eneste elektroniske P-skive i DK er P-watch, som ikke kan snydes, da bilen skal flyttes fysisk før den nulstiller uret. Ved ikk med SE men kunne forestille mig de havde noget lignende regler[/quote'] DOH?? Jeg tror du har misforstået "konceptet" med denne vs. "P-watch"... :D
Besvaret

Jeg har stille min p skive de sidste 3 år uden af flytte bilen, og har endnu ikke fået nogle bøde. En gang gik jeg ud, hvor skiven var 15 minutter over tid, og de var ved at skrive mig, men jeg fik lov til bare at flytte bilen uden problemer. Jeg tror ikke de tjekker særlig meget med ventil placeringer osv. Det er vist bare en gammel myte. Hvis jeg gik rundt og skrev p bøder, ville jeg da helle ikke tage mig af at skulle huske på ventilplaceringer, eller gå rundt med et stykke kridt og tegne på dækket. Der er massere af ulovlige parkeringer i forvejen.

Besvaret

I indre københavn tjekker de... De tager både billeder af ventilerne og tjekker frontens placering. Har fået alt for mange bøder, var selv i samme situation som dig engang, hvor jeg bare skulle stille p-skiven hver time, det var et helvede. Nu har jeg fået min egen p-plads og slipper for en årlig udgift til p-bøder på 5-8000, fandt så senere ud af at jeg bare kunne have købt et parkeringskort, men der var det lidt for sent.:sick:

Besvaret

Nope, er godt med på hva ideen med denne version er, men da det jo er fint nok at kunne stille skiven på afstand, så er det trist at få bøden alligevel, da den ikke opfylder kravet til en pskive, og derfor er det samme som ikke at have nogen skive overhovedet.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...