larscph Skrevet June 14, 2006 Rapporter Skrevet June 14, 2006 Jeg har fået det her svar på leveringsriden på en gulv-fod til mit nye TV Hej! Just så som det ser ut nu så kommer det ta ett tag att få i denna produkt. Den har gått inkurant. Inkurant - hvad er mon så det? Er det restordre?!
mrode Besvaret June 14, 2006 Rapporter Besvaret June 14, 2006 INKURANT © Svenska Akademien, uppdaterad:2005-06-28 [Webbversionen är inte slutkorrigerad.] SPALT: [i604] [tryckt år 1933] -------------------------------------------------------------------------------- UTTAL: in1kurn4t, äv. iŃ1-, äv. -kɯ-, ORDKLASS: adj. -are; n. ==. ETYMOLOGI: [jfr fr. incourant; av IN-, pref.2, o. KURANT, adj.] 0) BRUK: handel. BETYDELSE: om handelsvara: icke gångbar, icke säljbar, svårsåld, okurant.
Gio Besvaret June 14, 2006 Rapporter Besvaret June 14, 2006 Jeg har fået det her svar på leveringsriden på en gulv-fod til mit nye TV Hej! Just så som det ser ut nu så kommer det ta ett tag att få i denna produkt. Den har gått inkurant. Inkurant - hvad er mon så det? Er det restordre?! Udsolgt, umiddelbart....skulle jeg mene. BETYDELSE: om handelsvara: icke gångbar, icke säljbar, svårsåld, okurant http://g3.spraakdata.gu.se/saob/show.phtml?filenr=1/106/27109.html
larscph Besvaret June 14, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret June 14, 2006 Hm.. Udsolgt... Ja det var ikke godt! Tak for hjælpen... Fandt mig lige en anden butik der havde dimsen på lager! :)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu