koustrup Skrevet June 19, 2006 Rapporter Skrevet June 19, 2006 Hej Folkens. Jeg kom ifm. en anden tråd til at tænke på om der i sverige er en bestemt eller flere biler som er ekstra billige at forsikre. Her tænker jeg på at som ny begynder, har jeg forsikret en 3 år gammel skoda fabia for 6200 kr. her i DK. Ville jeg kunne finde tilsvarende i sverige, eller er der nogle bestemte bil mærker som generelt er "billige" - hvis man nu køber en bil som er 3-4 år gammel - og er 22 år (ja, ved godt at det også afhænger af en masse andre ting), men over der som skrevet nogle bestemt mærker som er billigere?
Guest Trine Besvaret June 19, 2006 Rapporter Besvaret June 19, 2006 That's easy.... Hold jer fra Audi, Mercedes, Porsche, BMW, Masarati og alt andet med hestekræfter....
Nils Besvaret June 19, 2006 Rapporter Besvaret June 19, 2006 Og hvis man er under 23 med helt nyt kørekort og parkerer ved offentlig vej i Malmö C, skal man helst undgå Koenigsegg. :D Venlig hilsen 1.333 årligt for halvforsikring. :p
BS Besvaret June 19, 2006 Rapporter Besvaret June 19, 2006 og et afkog af de svar du har fået her. Billige "anonyme" biler som ikke er atraktive for en biltyv er billigere at forsikre.
larscph Besvaret June 20, 2006 Rapporter Besvaret June 20, 2006 Hmm.. Ja.. Ham gutten der har købt vores muskel-bil af en Citroën Saxo 1.4i 75 hk har indtil videre fået et "tilbud" på vist 7000 kr/årligt for en trafikforsikring. Og det er med parkering i Malmö på gaden og nystartet på 21 år.... Men gys det er godt nok dyrt syntes jeg.
Lynge Besvaret June 20, 2006 Rapporter Besvaret June 20, 2006 Hmm.. Ja.. Ham gutten der har købt vores muskel-bil af en Citroën Saxo 1.4i 75 hk har indtil videre fået et "tilbud" på vist 7000 kr/årligt for en trafikforsikring. Og det er med parkering i Malmö på gaden og nystartet på 21 år.... Men gys det er godt nok dyrt syntes jeg. Ahh med sindsyge 75 vilde pruheste under hjelmen så er det vel rimeligt nok:rolleye: Købte engang(en del år siden i dk) en Fiesta 1,1 fra sidst i 90´erne, jeg gav 5000 dkr for den og mit forsikrings selskab ville have 9000 for en lovpligtig trafik forsikring:rolleye:
Morsing Besvaret June 21, 2006 Rapporter Besvaret June 21, 2006 Bilig bil at forsikre Jeg måtte som 20 årig slippe omkring 5000 SEK i trafikforsikring for min gode gamle Audi A4, som første-gangs-forsikrende, så det synes jeg ikke var så galt. Men jeg kan også kun anbefale de mindre biler - eller gå vælge en god svensk Volvo.....
ulmus Besvaret June 21, 2006 Rapporter Besvaret June 21, 2006 Hej Gio > Kan vi ikke få denne tråd flyttet over under forsikringer?:)
vincent Besvaret June 21, 2006 Rapporter Besvaret June 21, 2006 jeg har betalt 3000 SEK for trafik forsikring på en Volvo 850 GLT 2.5 170hk. Dengang var jeg bosat i Rosengården, den holdt på gaden og jeg var 26-27 år.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu