Madsen Skrevet June 30, 2006 Rapporter Skrevet June 30, 2006 Ville lige høre om der er nogen der har erfaring med at sende sit bropas med posten? Skal nemlig have sendt vores og vil gerne være sikker på at der ikke sker noget med det... :D
Persille Besvaret June 30, 2006 Rapporter Besvaret June 30, 2006 Tjah, vores er lige nu undervejs pr. post for tredje gang og det er da (7-9-13) gået godt indtil videre! Jeg anbefaler en boble- eller papkonvolut, alternativt at det klæbes op på et stykke pap for en sikkerheds skyld.
Madsen Besvaret June 30, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret June 30, 2006 Tjah' date=' vores er lige nu undervejs pr. post for tredje gang og det er da (7-9-13) gået godt indtil videre! Jeg anbefaler en boble- eller papkonvolut, alternativt at det klæbes op på et stykke pap for en sikkerheds skyld.[/quote'] Lyder dejligt... Lisbet og Brian skal nemlig have det, så de kan komme hurtigt og billigt over..
ulmus Besvaret June 30, 2006 Rapporter Besvaret June 30, 2006 Jeg gør altid det, at jeg pakker det ind i et lille stykke staniol, hvilket gør, at der ikke sker noget med magnetlæselinien. Det er hidtil gået godt.
Madsen Besvaret June 30, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret June 30, 2006 Jeg gør altid det' date=' at jeg pakker det ind i et lille stykke staniol, hvilket gør, at der ikke sker noget med magnetlæselinien. Det er hidtil gået godt.[/quote'] Det var også det der bekymrede mig, det med magnetisme og det der ligner... Lyder perfekt med staniol! Tak for tipsene! :th2:
spinner Besvaret June 30, 2006 Rapporter Besvaret June 30, 2006 Hmm. Vi har bare smidt det i en ganske almindelig papir-kuvert, uden ekstra dingeling ... Det er også gået udemærket ...
Madsen Besvaret June 30, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret June 30, 2006 Hmm. Vi har bare smidt det i en ganske almindelig papir-kuvert, uden ekstra dingeling ... Det er også gået udemærket ... Okay, rart at vide hvis det skal gå lidt stærkt en dag og man ikke er i nærheden af en boblekuvert eller staniol :)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu