Xenius Skrevet July 4, 2006 Rapporter Skrevet July 4, 2006 Skal lige have stillet min nysgerrighed, det kunne være man var heldig jo.. Nu har jeg gået og grublet over det.. Der er det vildeste bremsespor (mellem afkørslen Svågertorp og Lockarp/Fosieby mener jeg). Det strækker sig måske en 500-700 meter, hvor det sidste stykke nærmest er ude i rabatten med kun et spor på kørebanen (har man pludselig kørt på 2 hjul i aller bedste James Bond stil eller hvad?? Ingen skader at spore ude i rabatten..). Det ser helt vildt ud. Nogen der tilfædigvis har en ide om hvad der er foregået?? :surprise:
spinner Besvaret July 4, 2006 Rapporter Besvaret July 4, 2006 500-700 meter? Har ikke set sporet, men det kunne ikke ha været en lastbil, der havde tabt trykket bagtil måske? Eller haft problemer med den der vægt/bremse-reguleringsting, så bremserne har låst?
Kim H Besvaret July 4, 2006 Rapporter Besvaret July 4, 2006 Givetvis en lastbil med problemer ... I stedet for at holde ind i tilkørselsbanen ved Lockarp, har "han" valgt at fortsætte til efter tilkørslen, hvor "han" uden at genere andre har kunnet trække helt ud til højre for vejbanen. Et eksempel til efterfølgelse.
Futz Besvaret July 4, 2006 Rapporter Besvaret July 4, 2006 I mine øjne ligner det meget griseriet fra en lastbil. (Eller også verdens mest agressive Viperkører )
Guest Trine Besvaret July 4, 2006 Rapporter Besvaret July 4, 2006 I mine øjne ligner det meget griseriet fra en lastbil. (Eller også verdens mest agressive Viperkører ) Apropos Viper, så kørte vi over broen søndag kl ca 12. Der må have været et sportsbiltræf i Danmark får vi mødte mindst 5 ferrarier, 10 Porscher og en Viper!! Alle fyrede den for vildt af inde i tunnelrøret så loftet rystede i Audien. Og vi havde vel at mærke lukkede vinduer. Det lød bare for sindsygt:)
Xenius Besvaret July 4, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret July 4, 2006 Takker for svarene moerke: Det må da have været vildt fedt :love:
Guest Trine Besvaret July 4, 2006 Rapporter Besvaret July 4, 2006 Takker for svarene moerke: Det må da have været vildt fedt :love: Ja sindsygt, vi fik optaget er par overhalinger på mobilen men fik ikke åbnet vinduerne.. skal lige høre når jeg har overført til pc'en hvor meget man kan høre... Så også en CLS Kleeman...
Xenius Besvaret July 4, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret July 4, 2006 Kunne være fedt nok :th2: Men det kan nok ikke måle sig med at have fået rystet knoglerne på plads "live" inde i tunnellen :D
Johan Besvaret July 4, 2006 Rapporter Besvaret July 4, 2006 Jeg er ikke sikker men jeg mener at have hørt at der på hængeren til en lastbil at der er en automatisk bremse som slår til når der ikke er trygluft slået til. Så hvis der springer en slange eller der er en luft slange der hopper af at den kan lave det der trick.............men igen det er kun noget jeg har hørt.
spinner Besvaret July 4, 2006 Rapporter Besvaret July 4, 2006 Jeg er ikke sikker men jeg mener at have hørt at der på hængeren til en lastbil at der er en automatisk bremse som slår til når der ikke er trygluft slået til. Så hvis der springer en slange eller der er en luft slange der hopper af at den kan lave det der trick.............men igen det er kun noget jeg har hørt. Ikke desto mindre er det korrekt :)
Johan Besvaret July 4, 2006 Rapporter Besvaret July 4, 2006 Ikke desto mindre er det korrekt :) Ja det kunner der selvfølkgelig være noget om............:th2:
splint Besvaret July 4, 2006 Rapporter Besvaret July 4, 2006 M.h.t. de fede biler i så i tunnlrøret, så afholdes cannonball racet og det var nogle af dem i så.
BS Besvaret July 4, 2006 Rapporter Besvaret July 4, 2006 Luft systemet er bygget sådan op på lastbiler der kører med trykluft at der skal luft til at SLIPPE bremserne. På den måde hvis den mister lufttryk kan den altid bremse og gør det sådan set helt af sig selv. Et problem hvis det havde været omvendt
Michael Rasmussen Besvaret July 4, 2006 Rapporter Besvaret July 4, 2006 Skal lige have stillet min nysgerrighed, det kunne være man var heldig jo.. Nu har jeg gået og grublet over det.. Der er det vildeste bremsespor (mellem afkørslen Svågertorp og Lockarp/Fosieby mener jeg). Det strækker sig måske en 500-700 meter, hvor det sidste stykke nærmest er ude i rabatten med kun et spor på kørebanen (har man pludselig kørt på 2 hjul i aller bedste James Bond stil eller hvad?? Ingen skader at spore ude i rabatten..). Det ser helt vildt ud. Nogen der tilfædigvis har en ide om hvad der er foregået?? :surprise: der holdt for nogle dage siden en ældre personvogn for enden af det omtalte dækspor. Jeg gætter at bremserne havde sat sig og føren har prøvet at løsne dem ved at køre videre i nødsporet. Men ikke et decideret uheld...
BS Besvaret July 4, 2006 Rapporter Besvaret July 4, 2006 Hmm lyder mystisk at bremserne pludselig skulle sætte sig så kraftigt at de laver bremsespor.
Michael Rasmussen Besvaret July 4, 2006 Rapporter Besvaret July 4, 2006 Hmm lyder mystisk at bremserne pludselig skulle sætte sig så kraftigt at de laver bremsespor. Det var kun det ene baghjul, der havde sat sig. Og der var ikke mere slidbane tilbage på det.
mrode Besvaret July 4, 2006 Rapporter Besvaret July 4, 2006 Hvad med det bremsespor lige inden betalingsanlægget mod Danmark. Starter i højre bane og fortsætter i en fin kurve hele vejen over i venstre og lidt ud over venstre bane og så tilbage til højre?
Guest jxhab Besvaret July 4, 2006 Rapporter Besvaret July 4, 2006 Hvad med det bremsespor lige inden betalingsanlægget mod Danmark. Starter i højre bane og fortsætter i en fin kurve hele vejen over i venstre og lidt ud over venstre bane og så tilbage til højre? Ja det har jeg ogsä undret mig over
Kim H Besvaret July 4, 2006 Rapporter Besvaret July 4, 2006 Hvad med det bremsespor lige inden betalingsanlægget mod Danmark. Starter i højre bane og fortsætter i en fin kurve hele vejen over i venstre og lidt ud over venstre bane og så tilbage til højre? Det er bestemt ikke noget bremsespor ... snarere spor efter en mere eller mindre ukontrolleret udskridning, som præcis gik godt - altså uden kontakt med autoværnet ...
Xenius Besvaret July 5, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret July 5, 2006 Michael Rasmussen: Du har løst mysteriet, nu kan jeg sove igen :D mrode: Ja, den er godt nok også sindssyg... Havde også gættet på at det har været en udskridning "der gik godt". Men han har sgu' godt nok været heldig så..
Gio Besvaret July 5, 2006 Rapporter Besvaret July 5, 2006 Hvad med det bremsespor lige inden betalingsanlægget mod Danmark. Starter i højre bane og fortsætter i en fin kurve hele vejen over i venstre og lidt ud over venstre bane og så tilbage til højre?....nappede lige et pic med mobi´en...
Kress & Betina Besvaret July 6, 2006 Rapporter Besvaret July 6, 2006 Lastbil Jeg gætter på det er en lastbil, for der er da ikke nogen bil som kan lave det så sort og tykt. Men selvfølgelig, det kunne oz bare være at det var den ene bremse belægning som var faldet a inde i tromlen på et baghjul. Anyways !! Det må ha set vildt ud, men en masse røg !!! :th2:
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu