mrode Skrevet July 4, 2006 Rapporter Skrevet July 4, 2006 og tillykke til Italien med finalepladsen.. :th2:
BS Besvaret July 4, 2006 Rapporter Besvaret July 4, 2006 Så kun kampen med et halvt øje men var det ikke lidt heldigt de lige fik kastet 2 kasser ind i de sidste minutter? Men ja tillykke med det. Man fristes til at synge" Deutchland deutchland alles ist vorbei......" :D
splint Besvaret July 4, 2006 Rapporter Besvaret July 4, 2006 Ja, desværre så er det forbi. glemmer aldrig hvad snotti gjorde og derfor skulle de tabe, men sådan skulle det ikke gå :scared:
Guest jxhab Besvaret July 4, 2006 Rapporter Besvaret July 4, 2006 Ja' date=' desværre så er det forbi. glemmer aldrig hvad snotti gjorde og derfor skulle de tabe, men sådan skulle det ikke gå :scared: [/quote'] Ah mon dog.. Han har gjort det godt og spillet godt for sit image synes jeg. Jeg synes det var velfortjent at Italien er videre.. Finale .. Italien vs Portugal =)
Lynge Besvaret July 4, 2006 Rapporter Besvaret July 4, 2006 Ah mon dog.. Han har gjort det godt og spillet godt for sit image synes jeg. Jeg synes det var velfortjent at Italien er videre.. Finale .. Italien vs Portugal =) Det er aldrig fortjent at Italien er videre lorte hold:fight:
elpedro Besvaret July 5, 2006 Rapporter Besvaret July 5, 2006 Helt enig Lynge. De står bare og pakker sig og ber Ave maria hver gang man puster til dem. Det slog mig under kampen at italienerne ALDRIG rakte en hånd i vejret for at markere at det var dem der havde skudt bolden ud, eller som anerkendelse af at de lavede et frispark. Nej de vinker ALTID for at det var de andre der gjorde det. Magen til korrumperet folkefærd skal man virkelig lede længe efter... Så må man jo bare håbe at Juve får den fulde straf, gnæk gnæk....
Guest jxhab Besvaret July 5, 2006 Rapporter Besvaret July 5, 2006 Helt enig Lynge. De står bare og pakker sig og ber Ave maria hver gang man puster til dem. Det slog mig under kampen at italienerne ALDRIG rakte en hånd i vejret for at markere at det var dem der havde skudt bolden ud, eller som anerkendelse af at de lavede et frispark. Nej de vinker ALTID for at det var de andre der gjorde det. Magen til korrumperet folkefærd skal man virkelig lede længe efter... Så må man jo bare håbe at Juve får den fulde straf, gnæk gnæk.... Mjaah nu er jeg ikke den store Italien fan, men jeg synes deres sejr var fortjent, de havde nogle gode chancer tidligere i kampen og Tyskerne formåede ikke rigtig at spille på deres chancer, så nu må vi se. Det er bestemt heller ikke fordi jeg sidder og håber de vinder VM, men hvis de gør så er det også fortjent. De har spillet godt hele VM og har kun lukket et mål ind (selvmål) så det er jo fint.
Lynge Besvaret July 5, 2006 Rapporter Besvaret July 5, 2006 Mjaah nu er jeg ikke den store Italien fan' date=' men jeg synes deres sejr var fortjent, de havde nogle gode chancer tidligere i kampen og Tyskerne formåede ikke rigtig at spille på deres chancer, så nu må vi se. Det er bestemt heller ikke fordi jeg sidder og håber de vinder VM, men hvis de gør så er det også fortjent. De har spillet godt hele VM og har kun lukket et mål ind (selvmål) så det er jo fint.[/quote'] De har ikke spillet et godt VM, de har stået et godt VM:fight: Min personlige holdning om Italiensk fodbold spiller vist lidt ind her he he, og ja jeg håber også Juve, Milan, Lazio og Fiorentina for den helt store tur:th2: Det er jo bla. på grund af hold som Italien at dette VM er ved at score bund rekord i mål gennemsnit:thumbdown
Guest jxhab Besvaret July 5, 2006 Rapporter Besvaret July 5, 2006 De har ikke spillet et godt VM, de har stået et godt VM:fight: Min personlige holdning om Italiensk fodbold spiller vist lidt ind her he he, og ja jeg håber også Juve, Milan, Lazio og Fiorentina for den helt store tur:th2: Det er jo bla. på grund af hold som Italien at dette VM er ved at score bund rekord i mål gennemsnit:thumbdown Hmm 10 Mål scoret af næsten 10 forskellige spillere er da meget godt. Men jeg fornemmer du har noget personligt imod Italien, så vi bliver nok ikke enige :-) Jeg er forholdvis objektiv p.t med de hold der er tilbage. F.eks har jeg aldrig syens Thiery Henry var en god spiller, men efter at have set hvordan han skabte sig på banen mod Spanien, så er jeg ikke den store fan mere =)
Homer Besvaret July 5, 2006 Rapporter Besvaret July 5, 2006 F.eks har jeg aldrig syens Thiery Henry var en god spiller, men efter at have set hvordan han skabte sig på banen mod Spanien, så er jeg ikke den store fan mere =) Øhhhh.. Var du fan tidligere???
Guest jxhab Besvaret July 5, 2006 Rapporter Besvaret July 5, 2006 Øhhhh.. Var du fan tidligere??? Hov.. Aldrig stod der, jeg mente Altid =)
2EThADoN Besvaret July 5, 2006 Rapporter Besvaret July 5, 2006 Italien - FØJ! Jeg græder på fodboldens vegne... at Italien gik videre er en skam for fodbolden... tænk hvis de glas-prinsesser gik hen og vandt... Sørgeligt :thumbdown
Guest jxhab Besvaret July 5, 2006 Rapporter Besvaret July 5, 2006 Jeg græder på fodboldens vegne... at Italien gik videre er en skam for fodbolden... tænk hvis de glas-prinsesser gik hen og vandt... Sørgeligt :thumbdown Jamen det forstår jeg så stadig heller ikke for de spillede jo bedre end Tyskerne gjorde og når alt komemr til alt, så scorede de og det formåede tyskerne ikke og derfor gik de videre! Det sidder åbenbart dybt i nogle danskere at en Italiensk spiller spyttede på en Dansk spiller. Husk nu lige på at Danske spillere selv tit er lige så slemme!
claus Besvaret July 5, 2006 Rapporter Besvaret July 5, 2006 De har ikke spillet et godt VM, de har stået et godt VM:fight: Min personlige holdning om Italiensk fodbold spiller vist lidt ind her he he, og ja jeg håber også Juve, Milan, Lazio og Fiorentina for den helt store tur:th2: Det er jo bla. på grund af hold som Italien at dette VM er ved at score bund rekord i mål gennemsnit:thumbdown Du er virkelig bitter på italiensk fodbold hva..... tænk lige over hvilke gudsbenåede tekniske spillere de har på deres hold, kampen mod tyskland var fyldt med lækre detaljer fra de italienske spillere, og de var også uheldige med ikke at komme foran noget før....
Guest jxhab Besvaret July 5, 2006 Rapporter Besvaret July 5, 2006 Du er virkelig bitter på italiensk fodbold hva..... tænk lige over hvilke gudsbenåede tekniske spillere de har på deres hold' date=' kampen mod tyskland var fyldt med lækre detaljer fra de italienske spillere, og de var også uheldige med ikke at komme foran noget før....[/quote'] Endelig det var da rart med en som kan se tingene fra en anden side! .. Jeg er ikke nødvendigvis Italien fan, men rent fodboldmæssigt gjorde de det altså bedre og derfor er de videre!
claus Besvaret July 5, 2006 Rapporter Besvaret July 5, 2006 Ja Tyskland var uden chance i den kamp, og med de hold der er tilbage, må jeg sige at Italien er en klar favorit til at snuppe guldet..... Så kan der også komme lidt ro på nede i fodbold Italien...... Det eneste ærgelige bliver at nu skal vi høre på dem hvor gode de er og at de godt vidste de ville vinde fra start..... Det er det eneste minus ved de pasta drenge.....
Guest jxhab Besvaret July 5, 2006 Rapporter Besvaret July 5, 2006 Ja Tyskland var uden chance i den kamp' date=' og med de hold der er tilbage, må jeg sige at Italien er en klar favorit til at snuppe guldet..... Så kan der også komme lidt ro på nede i fodbold Italien...... Det eneste ærgelige bliver at nu skal vi høre på dem hvor gode de er og at de godt vidste de ville vinde fra start..... Det er det eneste minus ved de pasta drenge.....[/quote'] hehe ja.. Jeg ved stadig ikke hvem der er min favorit. Portugal måske? Men ja der er primadonnaer på alle holdene og gode og negative sider, jeg håber bare dem der spiller bedst fodbold vinder og Italien har bestemt gjort det rigtig godt. Frankrig har ikke rigtig vidst noget godt fodbold, lige med undtagelse af de sidste 2 kampe..
2EThADoN Besvaret July 5, 2006 Rapporter Besvaret July 5, 2006 Jamen det forstår jeg så stadig heller ikke for de spillede jo bedre end Tyskerne gjorde og når alt komemr til alt, så scorede de og det formåede tyskerne ikke og derfor gik de videre! Det sidder åbenbart dybt i nogle danskere at en Italiensk spiller spyttede på en Dansk spiller. Husk nu lige på at Danske spillere selv tit er lige så slemme! Nej, nej da! Jeg ville da også meget gerne have den frihed til at spytte Christian Poulsen i ansigtet - thumbs up, Totti Jeg kan bare ikke lide det italienske glashold ;)
Lynge Besvaret July 5, 2006 Rapporter Besvaret July 5, 2006 Du er virkelig bitter på italiensk fodbold hva..... tænk lige over hvilke gudsbenåede tekniske spillere de har på deres hold' date=' kampen mod tyskland var fyldt med lækre detaljer fra de italienske spillere, og de var også uheldige med ikke at komme foran noget før....[/quote'] He he bitter er et stort ord, syntes bare de spiller skod bold. Kaster sig ned hele tiden og over spiller helt vildt, det er der også mange andre der gør, men ikke så meget og så ofte som de gør. Det er deres indtstilling til spillet jeg ikke kan li, hvis de kan snyde sig til noget gør de det med glæde og tilskuerne klapper af det!!!!. De har rigtig mange dygtige fodbold spillere, hvis de da bare ville spille fodbold, de står jo defensivt og venter på en kontra, ikke underligt at et middelmådigt Tysk hold har store problemer til at spille sig igennem til noget imod dem. Tyskland gjorde det også mod Argentina, var meget afventende og stod langt tilbage på banen men det var fordi de vidste de var overmatched, så forskellen er at Italien har en masse gode spillere og det ville jo fantastisk hvis de bare gav los og spillede Tyskland baglæns ud af stadion, men det gør de jo ikke, de spiller ud fra et meget defensivt udgangspunkt og det er jo ærlig talt kedeligt at se på. Men ok det er jo en smags sags hvilken slags bold man kan li at se. Og så virker det jo desværre. Og omkring den skandale med Juve, Lazio, Fiorentina og Milan, og det kunne være et hvilken som helst andet hold i Italien, så har de i den grad miskrediteret fodbolden, også skal de straffes meget hårdt. Og Claus du har ligesom mig fuldt med i Italiensk fodbold i årevis, og det har altid været de her rygter om især Juve, i Italien siger de om de hold der vinder Scudettoén, de er de "heldige" hold. Og som de selv siger om denne sag, det har alle vidst i årevis og nu bliver der endelig rydet op i det. Det er jo sådan dernede at korruption er "accepteret" og til en hvis grad forvented af folk der har magt, bare korruptionen ikke bliver for tydelig og for alvorlig, og det er den mentalitet de har med i fodbolden, og det bryder jeg mig ikke om. Damn det blev sku et langt svar ha ha
Guest Supermule Besvaret July 5, 2006 Rapporter Besvaret July 5, 2006 Hvorfor diskutere fodbold, når solen skinner og pigerne næsten ikke har noget tøj på???????????????????????????????????????????????????? ;)
janlunde Besvaret July 5, 2006 Rapporter Besvaret July 5, 2006 Hvorfor diskutere fodbold' date=' når solen skinner og pigerne næsten ikke har noget tøj på???????????????????????????????????????????????????? ;)[/quote'] Kan der være noget om . Må bare lige sige at italienerne bliver trænet "lidt forkert" af gamle mænd som kører en defensiv taktik. Istedet for at udnytte de fantastiske tekniske spillere som ITA jo har, præcis ligesom Brasilien. Men vi må nok vente en generation mere før yngre trænerkapaciteter kommer til med et nyt friskt syn...
Lynge Besvaret July 5, 2006 Rapporter Besvaret July 5, 2006 Kan der være noget om . Må bare lige sige at italienerne bliver trænet "lidt forkert" af gamle mænd som kører en defensiv taktik. Istedet for at udnytte de fantastiske tekniske spillere som ITA jo har' date=' præcis ligesom Brasilien. Men vi må nok vente en generation mere før yngre trænerkapaciteter kommer til med et nyt friskt syn...[/quote'] Jamen helt enig, og indtil den nye generation af flot spillene Italienere kommer på banen, så vil de være et hade hold for mig,...........og sikkert et lille stykke tid mere:tongue2:
Guest jxhab Besvaret July 5, 2006 Rapporter Besvaret July 5, 2006 Kan der være noget om . Må bare lige sige at italienerne bliver trænet "lidt forkert" af gamle mænd som kører en defensiv taktik. Istedet for at udnytte de fantastiske tekniske spillere som ITA jo har' date=' præcis ligesom Brasilien. Men vi må nok vente en generation mere før yngre trænerkapaciteter kommer til med et nyt friskt syn...[/quote'] JA også lige lige manglen på løbevillighed! Brasiliens angreb stod jo nærmest stille, hvor jeg synes at de andre holds offensive spiller er gode til at løbe med tilbage.. Det var klart fortjent at Brasilien røg ud! Jeg ville gerne have set lidt mere Joga Bonito, men det var desværre ikke tilfældet :(
Lynge Besvaret July 5, 2006 Rapporter Besvaret July 5, 2006 JA også lige lige manglen på løbevillighed! Brasiliens angreb stod jo nærmest stille, hvor jeg synes at de andre holds offensive spiller er gode til at løbe med tilbage.. Det var klart fortjent at Brasilien røg ud! Jeg ville gerne have set lidt mere Joga Bonito, men det var desværre ikke tilfældet :( Ja det var ærgeligt at Brazerne ikke kunne leve op til vores allesammens forventninger :thumbdown Havde godt nok glædet mig til noget samba bold, men det kom bare aldrig:cry:
Guest Supermule Besvaret July 5, 2006 Rapporter Besvaret July 5, 2006 For mange primadonna'er med for mange penge på lommen..... Intet andet..... De gider ikke og vil skide på æren ved at vinde VM. Guleroden er ikke stor nok....:( Nok også derfor verdens bedste back holder op. (Roberto Carlos).... Ja det var ærgeligt at Brazerne ikke kunne leve op til vores allesammens forventninger :thumbdown Havde godt nok glædet mig til noget samba bold' date=' men det kom bare aldrig:cry:[/quote']
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu