Guest jxhab Besvaret July 5, 2006 Rapporter Besvaret July 5, 2006 For mange primadonna'er med for mange penge på lommen..... Intet andet..... De gider ikke og vil skide på æren ved at vinde VM. Guleroden er ikke stor nok....:( Nok også derfor verdens bedste back holder op. (Roberto Carlos).... Mjah det er nok mere fordi Roberto Carlos har rundet de 33 (Samme skæbne for Figo og Zidane) og derfor er ved at være lidt for gammel til det fodbold de gerne vil spille. Men ja gulderoden har været lille, Brasilien var et af de hold der ville få den mindste bonus, men det er nok ikke derfor. Mange af spillerne spiller jo klubfodbold hvor de er vandt til at være stjernen og det er svært på et hold med stjerner. Ronaldinho er stjernen hos Barcelona, Ronaldo og Robinho hos Real Madrid osv osv, men her er det jo teamwork der gælder og det har de ikke rigtig forstået .. Til forskel fra hold som Italien og Frankrig som har formået at spille mere samlet!
Gio Besvaret July 5, 2006 Rapporter Besvaret July 5, 2006 For mange primadonna'er med for mange penge på lommen..... Intet andet..... De gider ikke og vil skide på æren ved at vinde VM. Guleroden er ikke stor nok....:( Nok også derfor verdens bedste back holder op. (Roberto Carlos)....Nå...så var tøserne ikke halvnøgne i Vellinge længere...LOOOOL
Guest Supermule Besvaret July 5, 2006 Rapporter Besvaret July 5, 2006 Har været på stranden nede i Falsterbo det meste af dagen...... ;) Det kan satme godt anbefales...... Og så skal man på job....:(
Humle Besvaret July 5, 2006 Rapporter Besvaret July 5, 2006 Har været på stranden nede i Falsterbo det meste af dagen...... ;) Det kan satme godt anbefales...... Og så skal man på job....:( Gode damer ?
claus Besvaret July 5, 2006 Rapporter Besvaret July 5, 2006 Jamen helt enig' date=' og indtil den nye generation af flot spillene Italienere kommer på banen, så vil de være et hade hold for mig,...........og sikkert et lille stykke tid mere:tongue2:[/quote'] Det sker ikke, italiensk fodbold er altid og vil altid være bygget ud fra en rigtig god defensiv..... jeg kan godt lide den kynisme de har i deres spil , og så er jeg vel også den eneste herinde der er glade for at brasilien røg ud, jeg magter ikke at høre om dem mere, om hvor gode de er osv.... Nå det var et sidespring Og Lars, alt er jo korrupt i Italien, så det kan vel ikke komme bag på mange...
Lynge Besvaret July 6, 2006 Rapporter Besvaret July 6, 2006 Og Lars' date=' alt er jo korrupt i Italien, så det kan vel ikke komme bag på mange...[/quote'] Nope og det gør det heller ikke, og det er absolut en af de store grunde til at jeg ikke bryder mig om Italiensk fodbold, hvem faen gider se en kamp hvor udfaldet er aftalt på forhånd??? ikke mig ihvertfald;)
2EThADoN Besvaret July 6, 2006 Rapporter Besvaret July 6, 2006 Hvorfor diskutere fodbold' date=' når solen skinner og pigerne næsten ikke har noget tøj på???????????????????????????????????????????????????? ;)[/quote'] Hvorfor se på damer når det er køligt indendørs og der er fodbold i fjerneren??? :D
Guest Supermule Besvaret July 6, 2006 Rapporter Besvaret July 6, 2006 Nej varmt vand........ ;) :D Gode damer ?
mrode Besvaret July 9, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret July 9, 2006 LÅLÅLÅ!! Så vandt de rette verdensmestre.. og mon Lynge har begået selvmord? :) Det bliver jo fantastiske 14 dage i Italien når jeg tager afsted om et par dage :D
credde Besvaret July 9, 2006 Rapporter Besvaret July 9, 2006 Forza Italia :th2: Det rette hold vandt i mine øjne, hvilket eftermæle Zidane får på den fuldstændige åndsvage ting, han laver. Bliver dejligt at komme til Italien i August
mrode Besvaret July 9, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret July 9, 2006 Forza Italia :th2: Det rette hold vandt i mine øjne, hvilket eftermæle Zidane får på den fuldstændige åndsvage ting, han laver. Bliver dejligt at komme til Italien i August Hey.. hvor skal du hen? Jeg tager til Milano fra på torsdag til lørdag og så videre til Lucca. Og ja.. Zidane fik vidst en hjerneblødning..
Gio Besvaret July 10, 2006 Rapporter Besvaret July 10, 2006 Go´ tur til Italiens-farerne, når i kommer så langt :) Ja, Frankrig havde sine øjeblikke i dén kamp - men Italien voksede til en vinder. Også i mine øjne. At Zidane knækker sammen og laver sådan noget pladder... :thumbdown Jeg kan kun forestille mig hvordan han har det. Det skulle have været et glorværdigt punktum for en stor karriere, men endte op med at blive en skændsel, og en overkørsel for rødt. ....kunne være interessant at få at vide hvad der blev sagt til ham, lige før han knaldede ham ned. :o
Guest jxhab Besvaret July 10, 2006 Rapporter Besvaret July 10, 2006 Go´ tur til Italiens-farerne, når i kommer så langt :) Ja, Frankrig havde sine øjeblikke i dén kamp - men Italien voksede til en vinder. Også i mine øjne. At Zidane knækker sammen og laver sådan noget pladder... :thumbdown Jeg kan kun forestille mig hvordan han har det. Det skulle have været et glorværdigt punktum for en stor karriere, men endte op med at blive en skændsel, og en overkørsel for rødt. ....kunne være interessant at få at vide hvad der blev sagt til ham, lige før han knaldede ham ned. :o Ja det var vidst ikke kun hvad der blev sagt, men Zidan fik jo en sherifstjerne af den italienske spiller, men alligevel dumt at lade sig gå med på sådan en provokation. Det var i øvrigt samme spiller, som lavede det såkaldte straffespark, scorede målet og ja fik Zidane udvist.. Noget af nogle præstationer =)
credde Besvaret July 10, 2006 Rapporter Besvaret July 10, 2006 Hey.. hvor skal du hen? Jeg tager til Milano fra på torsdag til lørdag og så videre til Lucca. Og ja.. Zidane fik vidst en hjerneblødning.. Jeg har lige været en uge i Schweiz på bjergbestigning med en lille smuttur til Domodossola i Italien. Men i slutningen af August skal jeg 2 uger til Sardinien :th2:
Gio Besvaret July 10, 2006 Rapporter Besvaret July 10, 2006 Ja det var vidst ikke kun hvad der blev sagt' date=' men Zidan fik jo en sherifstjerne af den italienske spiller, men alligevel dumt at lade sig gå med på sådan en provokation.[/quote']"Overdrivelse fremmer forståelsen...." http://www.metacafe.com/watch/177686/zidane_is_being_stupid_on_his_last_game/ Sikke en "sheriff-stjerne"...
Guest jxhab Besvaret July 10, 2006 Rapporter Besvaret July 10, 2006 "Overdrivelse fremmer forståelsen...." http://www.metacafe.com/watch/177686/zidane_is_being_stupid_on_his_last_game/ Sikke en "sheriff-stjerne"... Hehe det er jo svært at se på den filmen, hvor seriøst det er. Faktum er dog, at det er dumt at han lader sig provokere især af en spiller som Materazzi, som jo er kendt for sine tåbeligheder .. Men hvad måske sagde Materazzi også noget til ham, hvad ved jeg. I hvert fald blev han kåret til VMs bedste spiller, bare synd at han fik sådan en trist afslutning. Måske, derfor han gik amok? http://ekstrabladet.dk/sport/landsholdsfodbold/article210210.ece
Lynge Besvaret July 10, 2006 Rapporter Besvaret July 10, 2006 LÅLÅLÅ!! Så vandt de rette verdensmestre.. og mon Lynge har begået selvmord? :) Nej jeg kan heldigvis selv vælge ikke at se Italiensk fodbold, men hvis jeg blev tvunget til at se det, ja så kunne det sku godt være jeg ville hoppe ud fra broen....
credde Besvaret July 10, 2006 Rapporter Besvaret July 10, 2006 Nej jeg kan heldigvis selv vælge ikke at se Italiensk fodbold' date=' men hvis jeg blev tvunget til at se det, ja så kunne det sku godt være jeg ville hoppe ud fra broen....[/quote'] Du synes vel, at England spillede bedre end Italien? Hehe.
MC Manden Besvaret July 10, 2006 Rapporter Besvaret July 10, 2006 Du synes vel, at England spillede bedre end Italien? Hehe. Australien spillede bedre end Italien !!! Skandale at italien vandt den kamp
Guest jxhab Besvaret July 10, 2006 Rapporter Besvaret July 10, 2006 Australien spillede bedre end Italien !!! Skandale at italien vandt den kamp Kom nu videre.. Italien scorede mange flere mål og lod kun 2 mål gå ind, det ene var et tvivlsomt straffespark, det andet et selvmål.
Lynge Besvaret July 10, 2006 Rapporter Besvaret July 10, 2006 Du synes vel, at England spillede bedre end Italien? Hehe. Nej England spillede OGSÅ af helvede til. Det har alt i alt været et meget meget skuffende VM:sick:
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu