Mc.Kinnell Skrevet July 10, 2006 Rapporter Skrevet July 10, 2006 FØDSEL Så er den sidste i klanen Mc.Kinnell endelig kommet til Verden. De hårde fakta 3660 g og 51 cm det tog 2½ time at smutte den mandel :p og han skal hedde Connor Integration under en fødsel ??? Eller mangel på samme. Når man nu ligger der med presseveer og ens hjerne er travlt beskæftiget med at producere smertestillende er måske ikke den meste klart tænkende 1 enkelt bevis Bedst som man ligger der får man besked fra jordmoren at ved næste presseve skal man presse for "kung og fædreland" ....... mit svar "Jamen vi har sg da ikke nogen konge hun hedder da Margrethe" Og nej det var ikke et forsøg på at være sjov !!
Walle Besvaret July 10, 2006 Rapporter Besvaret July 10, 2006 Et stor tillykke med den lille nye verdensborger. :th2:
ccdj Besvaret July 10, 2006 Rapporter Besvaret July 10, 2006 FØDSEL Så er den sidste i klanen Mc.Kinnell endelig kommet til Verden. De hårde fakta 3660 g og 51 cm det tog 2½ time at smutte den mandel :p og han skal hedde Conner Integration under en fødsel ??? Eller mangel på samme. Når man nu ligger der med presseveer og ens hjerne er travlt beskæftiget med at producere smertestillende er måske ikke den meste klart tænkende 1 enkelt bevis Bedst som man ligger der får man besked fra jordmoren at ved næste presseve skal man presse for "kung og fædreland" ....... mit svar "Jamen vi har sg da ikke nogen konge hun hedder da Margrethe" Og nej det var ikke et forsøg på at være sjov !! Du sku' for sej!!! :th2: Det er sku' nok ønske tænkning at tro jeg kan gøre det på noget der ligner 2½ time........I wish!!! stort tillykke med ham, sødt navn i øvrigt...... mange smil fra Christina
elpedro Besvaret July 11, 2006 Rapporter Besvaret July 11, 2006 Bah Christina, min Rikke gjorde det som førstegangsfødende på 53 minutter (fra presseveerne altså) og man skal sgu ikke nødvendigvis ønske sig at det går hurtigt, selvom det gik godt nok. Psyskisk tror jeg man bliver mere klar over en længere fødsel, end ved en hurtig... Og tillykke for resten, da....
Mc.Kinnell Besvaret July 12, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret July 12, 2006 Bah Christina, min Rikke gjorde det som førstegangsfødende på 53 minutter (fra presseveerne altså) og man skal sgu ikke nødvendigvis ønske sig at det går hurtigt, selvom det gik godt nok. Psyskisk tror jeg man bliver mere klar over en længere fødsel, end ved en hurtig... Og tillykke for resten, da.... De 2½ time var fra 1. ve til bebsen var ude - havde 15 min med presseveer ;) Men jeg er også overbevist om at det er bedre at ha en lidt længere fødsel så man psysisk kan følge med i fødslen og fysisk så kroppen kan nå at følge med. Christina ...... Held og lykke når det bliver din tur ..... forventer at se dig og bebse på familiehuset ;)
ccdj Besvaret July 12, 2006 Rapporter Besvaret July 12, 2006 Christina ...... Held og lykke når det bliver din tur ..... forventer at se dig og bebse på familiehuset ;) Det kan du tro.....skal jo gå hjemme 1 år, så noget skal man jo have at foretage sig :D smil fra Christina
Madsen Besvaret July 12, 2006 Rapporter Besvaret July 12, 2006 Hi hi, sikke en sjov humor! Mange gange tillykke med det lille vidunder!
Mc.Kinnell Besvaret July 12, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret July 12, 2006 Det kan du tro.....skal jo gå hjemme 1 år, så noget skal man jo have at foretage sig :D smil fra Christina Det år kommer at gå hurtigt - bare vent - :) Jeg er stadig på barsel med Simon (født Maj 05) så Kenneth ( jah det er så pappa'en) har taget 32 uger på Connor - så frem til den 2 marts 07 - er vi begge hjemmegående .... Det bliver sg spændende at se hvordan det kommer at gå
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu