Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

Er medlem, men ikke fordi jeg er bil-fascist... Sparer omkring 2-3.000 på mine forsikringer dér, så det kan klart betale sig for mig.. Bruger ellers ikke medlemsskabet til alverden - har ikke rigtig sat mig ind i hvad der ellers er af fordele (hvis nogen)

Besvaret
Sparer omkring 2-3.000 på mine forsikringer dér' date=' så det kan klart betale sig for mig..[/quote'] Hvilket selskab er det der giver så meget rabat?
Besvaret

Er selv medlem, og kan ikke umiddelbart se nogle ulemper til den lave pris :) Benytter mig godt nok ikke af deres forsikring, men der er vejhlælp med i prisen, og ligeledes kan man få en del rabatter på benzin og andre bil relaterede forhold. Derudover får man et bil-blad en gang om måneden (eller kvartalet, kan ikke lige huske det), som er ok læsning til kaffen :)

Besvaret

Er medlem. Har et MasterCard gennem M - giver fine rabatter på benzin og diesel. Størst hos Preem, men også hos Statoil. Deres blad er da OK, men heller ikke mere. De har ligesom FDM i DK lang produktionstid, så deres "sidste nye" har normalt været trykt andre steder. Det er mit indtryk at M forholdsmæssigt ikke så stor som FDM i DK, men det er vist fordi der er andre konkurrerende organisationer i det svenske.

Besvaret

Hej Er også medlem, men ikke fordi jeg ville have noget fdm agtigt, men bare fordi man man vist skulle melde sig ind for at kunne tegne forsikring hos M. Samtidig har jeg fået vejhjælp til vist nok 169kr. Men har ikke sat mig nærmere ind i det :) Er der iøvrigt nogle der kender Motormannens vejhjælp, så vidt jeg kan læse i papirene står der at køretøjet køres væk, men der står også man ikke kan blive kørt hjem eller til værksted? vil det sige bilen bare slæbes væk og ikke hjem til en eller til ens værksted ? det virker underligt Måske bare mig der ikke forstår svensk så godt :) Er udemærked tilfreds med Motormannens forsikring, og de prøver lige som fdm at forbedre bilisters vilkår men det virker måske ikke, hverken for Motormannen eller FDB :) det de har mest travlt med er nok benzin priserne. Min forsikring er billig, faktisk ville samme forsikring koste det dobbelt i Topdanmark. Eller omvendt, kan man sige jeg kunne få fuld forsikring for samme pris som Topdanmark tager for asvar. Grunden til mit valg hos Motormannen var at jeg havde hørt priserne var ok, samt at jeg kunne lave alt online :) mvh Claus

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...