Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
Jeg har prøvet at google peab' date=' men kan ikke rigtig finde noget...[/quote'] Madsen Madsen Madsen, du kan jo ikke se skoven for bare træer... Ved ikke om jeg bare var heldig eller hvad men jeg fik en vild idé som jeg bare måtte prøve!:rolleye:www.peab.se :surprise:
Besvaret
Madsen Madsen Madsen, du kan jo ikke se skoven for bare træer... Ved ikke om jeg bare var heldig eller hvad men jeg fik en vild idé som jeg bare måtte prøve!:rolleye:www.peab.se :surprise:
:o Kan hverken se skoven, bruge computeren eller stave ordentligt... GODT jeg har ferie! Må nok bare hellere give tips'ene videre til den administrative afdeling herhjemme... selv kommer jeg nok ikke langt..
  • 1 year later...
Besvaret
Madsen... Hvordan er det gået med projektet ? Hvem valgte I ?
Haha, ja hvem valgte vi... Først skulle vi lige have lavet køkken med opvaskemaskine og alt hvad der hører til... Vi pillede det gamle køkken ud, fik det nye hjem, fik VVS'eren på besøg der trak rør, og til slut kom elektrikeren og sagde, at der ikke var nok strøm i lejligheden til at trække vores fine nye køkken :scared: Så de penge vi skulle have brugt på at ordne badeværelse blev i stedet brugt på at trække ny el i hele lejligheden, samt trække nye ledninger fra hovedcentralen i bygningen... Dog har vi fået ændret lidt på badeværelset, men det er noget vi selv har sørget for med en lille smule hjælp fra professionelle... Blandt andet installeret vaskemaskine og tørretumbler og ny bænk med en ny vask... Inden miseren med ellen snakkede vi dog med Ulf fra Badbyggarna ( som leon henviste til tidligere), som var herude et par gange. Han virkede som en meget grundig fyr. Jeg har dog ikke noget arbejde jeg kan anbefale dem på, men manden var rigtig sød og rar og undersøgte virkelig tingene inden han overhovedet overvejede at gå i gang....
Besvaret
Vi er i den lykkelige situation at vi skal have nyt badeværelse:th2: . Da vi ingen interesse har i selv at ligge og rode med det, vil jeg lige høre om der er nogen herinde der har erfaringer med nogle helløsninger? Med det mener jeg et firma man hyrer til at sørge for det hele. Vi har selv haft kontakt med Svensk Interiör AB og har fået et tilbud derfra, men det kunne da være rart at høre andres erfaringer?
Hvad er prisen??? Og hvad omfatter det?
Besvaret
Inden miseren med ellen snakkede vi dog med Ulf fra Badbyggarna ( som leon henviste til tidligere)' date=' som var herude et par gange. Han virkede som en meget grundig fyr. Jeg har dog ikke noget arbejde jeg kan anbefale dem på, men manden var rigtig sød og rar og undersøgte virkelig tingene inden han overhovedet overvejede at gå i gang....[/quote'] Takker...skal nemlig ha' renoveret badeværelse.....
Besvaret
Hvad er prisen??? Og hvad omfatter det?
Hvis du læser tråden igennem, så kan du se at der er et par stykker der fraråder firmaet Svensk Interiör, så hvis jeg var dig ville jeg overveje at finde en anden... de kom med et tilbud på 110.000 for 4 kvm, imens Badbyggarnas tilbud var 80.000...
Besvaret
Hvis du læser tråden igennem' date=' så kan du se at der er et par stykker der fraråder firmaet Svensk Interiör, så hvis jeg var dig ville jeg overveje at finde en anden... de kom med et tilbud på 110.000 for 4 kvm, imens Badbyggarnas tilbud var 80.000...[/quote'] Ja, det lyder som man har brug for held... men 80 -100k er langt langt fra hvad jeg havde forestillet mig. Maa se hvad det bliver til.... Nogen der kender de gutter her ? http://www.johan-co.com/priser.html
Besvaret
Ja, det lyder som man har brug for held... men 80 -100k er langt langt fra hvad jeg havde forestillet mig. Maa se hvad det bliver til.... Nogen der kender de gutter her ? http://www.johan-co.com/priser.html
Jeg havde heller ikke forestillet mig at det var så dyrt, specielt ikke når vores badeværelse ikke er større... men jeg tror desvære det er priserne i dag... Vi skulle have lavet alt derude, så det afspejler priserne jo også...
Besvaret
Hvis du læser tråden igennem' date=' så kan du se at der er et par stykker der fraråder firmaet Svensk Interiör, så hvis jeg var dig ville jeg overveje at finde en anden... de kom med et tilbud på 110.000 for 4 kvm, imens Badbyggarnas tilbud var 80.000...[/quote'] :eek: :eek: :eek: Sygt!!!! Ellers tak, jeg ville bare høre prisen! Jeg laver det hele selv (på nær El og VVS) det har jeg underentreprenøre til :D Skal selv igang med køkken + 2 badværelser... PS! Del jeres arbejde op i fagentrepriser (spar op til 20%), hvis man ikke kan lave det selv!
Besvaret
:eek: :eek: :eek: Sygt!!!! Ellers tak, jeg ville bare høre prisen! Jeg laver det hele selv (på nær El og VVS) det har jeg underentreprenøre til :D Skal selv igang med køkken + 2 badværelser... PS! Del jeres arbejde op i fagentrepriser (spar op til 20%), hvis man ikke kan lave det selv!
Kraever det ikke fagkundskab at fugtsikre badevaerelser ? For har da overvejet at lave det selv.
Besvaret
:eek: :eek: :eek: Sygt!!!! Ellers tak, jeg ville bare høre prisen! Jeg laver det hele selv (på nær El og VVS) det har jeg underentreprenøre til :D Skal selv igang med køkken + 2 badværelser... PS! Del jeres arbejde op i fagentrepriser (spar op til 20%), hvis man ikke kan lave det selv!
Kraever det ikke fagkundskab at fugtsikre badevaerelser ? For har da overvejet at lave det selv.
Hvis det var mig, så ville jeg lige tjekke op med foreningen... Her hvor vi bor må man på ingen måde lave noget af den slags selv, og så vidt jeg har forstået, så er svenskerne meget strenge med de vådrumsregler...
  • 1 year later...
Besvaret

Jeg skal selv have renoveret badeværelse nu og går også efter en "pakkeløsning" Jeg har selv fundet nogle firmaer, som tilbyder pakkeløsning, men vil meget gerne høre om erfaringer med dem eller evt. om andre firmaer: - Badrumsvärden i Bauhaus - Formhome - Nordiczon - Erlandsdals bygg & kakel - Comfort Det skal laves ordentligt med god finish, men til rimelige penge.

• 2 weeks later...
Besvaret

Vi fik renoveret badeværelse i 2007 af Lunds Kakelvaruhus. Super arbejde, hurtigt & god kvalitet. Det kan sikkert gøres billigere hos nogle af dem du nævner, men der var imo. god sammenhæng mellem kvalitet & pris..

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...