Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Så har jeg taget fri for at få leveret min pakke, som UPS fortalte mig ville ankomme idag. I tirsdags gjore jeg dem opmærksom på at, de havde skrevet addressen forkert. Jeg bor i #102,2 (2 tr.) ... Det burde ikke være så svært, men de havde skrevet 1022, så det skulle jo nok gå galt. Og ganske rigtigt... Jeg tjekker deres track'n'trace. Der står så "A CORRECT STREET NUMBER IS NEEDED FOR DELIVERY. UPS IS ATTEMPTING TO OBTAIN THIS INFORMATION"... De har ikke forsøgt at få det korrekte nummer via min mobiltelefon selvom jeg har oplyst nummeret til dem. Så ringer jeg til deres support og får at vide at chaufføren havde været ude med pakken men havde ikke det korrekte nummer. Jeg fortæller dem så om en email der ligger i deres indbakke og som de HAR svaret på og bekræftet adressen. Hun leder lidt og siger "desværre har chaufføren ikke fået den besked, og vi laver kun et leveringsforsøg per dag".... MY F****** FREAKING A** !!! Hvad fa'en bilder de sig ind ?? Han har jo netop ikke lavet et leveringsforsøg og jeg SKAL bare ha' den pakke idag. Jeg kan jo li'som ikke ta' fri hver dag.... Behøver jeg at fortælle at NØJAGTIG det samme skete i marts, da jeg skulle ha' leveret en pakke fra DHL ... hvad sker der for sådanne nogle firmaere ??? Lever de ikke at dette eller har jeg misforstået det ??? :fight: :fight:

Besvaret
Så har jeg taget fri for at få leveret min pakke' date=' som UPS fortalte mig ville ankomme idag.[/quote'] Jeg har oplevet det samme flere gange dog ikke med forkert adresse. Men ofte hvor jeg har taget fri en hel dag for at modtage pakken. Hvor jeg så om aftenen kan læse via Track & Trace at de har forsøgt levering. Tror de er lidt for hurtige nogle gange. Jeg ender ofte med selv at hente pakken hos dem. Er begyndt at foretrække den almindelige post hvor jeg trods alt kan hente pakken når jeg vil.
Besvaret

Nogle der ved hvor denne adresse er ?? Malmö UPS inlämningsplats Hangarvägen Fraktterminal 2 230 32 Malmö Telefon: 020- 788 799 Fax: 040- 501 192 Öppet: måndag - fredag 08:00 - 21:00 Senaste inlämningstid: 19:00

Besvaret
Nogle der ved hvor denne adresse er ?? Malmö UPS inlämningsplats Hangarvägen Fraktterminal 2 230 32 Malmö Telefon: 020- 788 799 Fax: 040- 501 192 Öppet: måndag - fredag 08:00 - 21:00 Senaste inlämningstid: 19:00
Nå, det er i Sturup.... Så må jeg jo selv hente pakken.. :mad:
Besvaret
Kan I ikke få leveret til Jeres arbejdsadresse? Det plejer jeg - så er der altid nogen til at tage imod. Det kræver selvfølgelig at man arbejder et fast sted.
Og det kræver nok også at det ikke er en hjørnesofa man derefter skal slæbe til Sverige. Jeg får også altid leveret på jobben hvor der altid er nogen. Men Købte en stor sofa i Ilva i lyngby med levering i Helsingborg. Giver dem mit mobilnummer som de så skal ringe på når de ved hvilken dag og tid de kan levere. MINIMUM 1time før de er der. Ja de ringer selvfølgelig når de står på adressen :scared: og jeg selvfølgelig er på job i DK. Og da Ilva forklarer at de kun kører ud i mit område 1 gang om ugen, går jeg lidt amok da han godt kan se at de skulle have riget. De ventede så 35minutter i bilen til jeg kom hjem. For dem som skulle slæbe orkede heldigvis ikke at bære det hele på lager igen for at komme ugen efter.
Besvaret

Tja kurer firmaer er jo ikke det mest pålidelige i verden. De er mest minded på firmaer og derfor virker de ikke skide fleksible overfor privat kunder, som de i bund og grund er ligeglade med. Og lige præcis UPS er det mest ufleksiple af dem allesammen, de kører efter et meget stramt Amerikansk koncept, som de ganske simpelt ikke kan eller vil avige fra, sådan er det bare, take it or leave it. Både TNT og DHL kan man få til at lave nogle krumspring, hvis man vel og mærke er en stor kunde, og det er privat kunder i sagens natur ikke.

Besvaret

TNT Express....*gaaab* Har netop modtaget en pakke der skulle være ankommet igår. Sendt fra CPH kl. 16 igår som mega-hyper-hu-hej-ekspres, moneys-not-a-problem osv osv. ...har først modtaget den hér i Amsterdam kl 10. 18 timer for 700 km...synes jeg ikke er specielt holdbart. Men måske jeg forventede for meget? Nå men, hvorom alting ér, så kan vi nu komme videre med vores projekt hernede, og "hygge" os med arbejde hele weekenden.

• 4 weeks later...
Besvaret
Jeg har oplevet det samme flere gange dog ikke med forkert adresse. Men ofte hvor jeg har taget fri en hel dag for at modtage pakken. Hvor jeg så om aftenen kan læse via Track & Trace at de har forsøgt levering. Tror de er lidt for hurtige nogle gange. Jeg ender ofte med selv at hente pakken hos dem. Er begyndt at foretrække den almindelige post hvor jeg trods alt kan hente pakken når jeg vil.
Noget jeg ikke forstår er, hvor afhenter man "almindelige" postpakker? Pakker, som er for store til at postmanden kan putte dem i brevsprækken. Er det barepå det lokale posthus?
Besvaret
Noget jeg ikke forstår er' date=' hvor afhenter man "almindelige" postpakker? Pakker, som er for store til at postmanden kan putte dem i brevsprækken. Er det barepå det lokale posthus?[/quote'] Se det lyder egentlig som et simpelt spm, men det er det faktisk ikke:) Der er flere steder. Vi har hentet pakker hos den lokale ICA, på den lokale Preem (benzintank), inde i byen hos Schenker logistics samt på den lokale postcentral. Det kommer an på hvem der leverer og hvilket 'ombud' de samarbejder med. Det står på den slip du får i postkassen når pakken er klar til afhentning.
Besvaret
Se det lyder egentlig som et simpelt spm, men det er det faktisk ikke:) Der er flere steder. Vi har hentet pakker hos den lokale ICA, på den lokale Preem (benzintank), inde i byen hos Schenker logistics samt på den lokale postcentral. Det kommer an på hvem der leverer og hvilket 'ombud' de samarbejder med. Det står på den slip du får i postkassen når pakken er klar til afhentning.
Interessant. Jeg har købt frimærker på den lokale Preem og forestillede mig, at man faktisk kunne afhente pakker der. Det viser sig det er rigtigt (måske). Men tak for svaret!!
Besvaret

Det afhænger også af hvad det er der sendes. Kommer det fra et område udenfor EU og der skal betales told/afgift, så er det altid på et "officielt" posthus, og aldrig i ICA/COOP/Tobakshandlen osv osv. Det kommer også an på størrelsen af pakken. F.eks. fik jeg sendt 2 dæk til min mc. De skulle afhentes på Posthuset selvom de var afsendt fra et andet EU land

Guest carspar
Besvaret

Du får et brev med adressen for afhentning af pakken, så det er let. Vi henter altid pakken hos Willy's (skånsk supermarked) Frimärker kan alle butikker sälge så de kan köbes nästen overalt.

Besvaret
Du får et brev med adressen for afhentning af pakken, så det er let. Vi henter altid pakken hos Willy's (skånsk supermarked) Frimärker kan alle butikker sälge så de kan köbes nästen overalt.
Tak for svar. Tak til alle for det. Jeg kender godt Willy's. Lyder nemt med et brev, der specificerer lokationen for afhentning.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...