Maria Skrevet August 5, 2006 Rapporter Skrevet August 5, 2006 Idag mens jeg har været på arbejde er der nogen der har kørt ind i siden på vores nye bil. Personen har ramt højre bagside, så på venstre side ved dækket er der skrabet et stykke af lakken og på højre side er der lavet en bule ind mod dækket og fælgen er skrabet.- det blir nok dyrt!! Heldigvis var der et flinkt vidne som lagde en seddel i vores forrude med bilens nummerplade, og tlf til vidnet selv. Er det nemt nok for de svenske forsikringsselskaber at finde synderen når de får oplyst typen af bil + nummerpladen??Det er jo en dansk bil. Vi har næsten haft bilen i 2 mdr, så det var lige en dejlig slutning på en travl arbejdsdag.
runel Besvaret August 5, 2006 Rapporter Besvaret August 5, 2006 Idag mens jeg har været på arbejde er der nogen der har kørt ind i siden på vores nye bil. Personen har ramt højre bagside, så på venstre side ved dækket er der skrabet et stykke af lakken og på højre side er der lavet en bule ind mod dækket og fælgen er skrabet.- det blir nok dyrt!! Heldigvis var der et flinkt vidne som lagde en seddel i vores forrude med bilens nummerplade, og tlf til vidnet selv. Er det nemt nok for de svenske forsikringsselskaber at finde synderen når de får oplyst typen af bil + nummerpladen??Det er jo en dansk bil. Vi har næsten haft bilen i 2 mdr, så det var lige en dejlig slutning på en travl arbejdsdag. Det er en sur oplevelse, og at gerningsmanden "stikker af" uden at ta ansvar for sine handliger er sgu for usselt. Anyway, ang dit spørgsmål, så fik jeg flere buler i min danske bil, mens jeg stadig havde den, af en svensker. Mit forsikringsselskab var uden problemer i stand til at finde personen, og jeg vil tro det samme gælder den anden vej. Når de kontakter politiet og forklarer deres forehavende, kan jeg ikke tro der er nogen problemer.
Maria Besvaret August 5, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret August 5, 2006 Tak. Det håber jeg godt nok. Vi er bare så glade for at der var et vidne. Gerningsmanden må godt nok være flov over det stunt han har lavet, for jeg parkerede opad en bygning, sådan at der kun er parkereringsplads på bilens venstre side, og så har han f.... skulle prøve at snige sig forbi på højre side hvor man med det blotte øje kan se at der ikke er plads. uhhhhhh!!!!!!!!!
Guest Trine Besvaret August 5, 2006 Rapporter Besvaret August 5, 2006 Tak. Det håber jeg godt nok. Vi er bare så glade for at der var et vidne. Gerningsmanden må godt nok være flov over det stunt han har lavet, for jeg parkerede opad en bygning, sådan at der kun er parkereringsplads på bilens venstre side, og så har han f.... skulle prøve at snige sig forbi på højre side hvor man med det blotte øje kan se at der ikke er plads. uhhhhhh!!!!!!!!! Men du skal anmelde episoden til politiet, om det så er i Danmark eller Sverige. Det kan jeg ikke umiddelbart se af dit indlæg. Og jo vores bil er blevet påkørt af anden bil 2 gange i Danmark, begge gange uden at nogen efterlod seddel eller vidner:( Den ene gang fandt jeg dog synderen, min nabo der "havde glemt hvilken bil hun var kørt ind i!!!, så hun kunne jo ikke lægge en seddel??" Men hun tog regningen efter et opkald fra nærpolitiet:)
Maria Besvaret August 5, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret August 5, 2006 Det skete i Ishøj. Skal vi ringe til det danske politi?? Vi vil ringe til vores forsikringsselskab på mandag, og håbe på at de kan finde ud af noget.
Guest Trine Besvaret August 5, 2006 Rapporter Besvaret August 5, 2006 Det skete i Ishøj. Skal vi ringe til det danske politi?? Vi vil ringe til vores forsikringsselskab på mandag, og håbe på at de kan finde ud af noget. Jeg ville tro du skulle anmelde det hos den politikreds det er sket. I forbindelse med hærværk på vores Audi indgav jeg anmeldelse til den danske politikreds og det svenske selskab ville have en kopi af anmeldelsen for at dække skaden. Det samme er vel gældende her da skaden udbedes på jeres forsikring hvorefter selskabet stiller krav overfor det danske forsikringsselskab. (vi er midt i en sag med påkørsel i København med dansk modpart, og der har de kørt sagen sådan) Kontakt Ishøj politi og spørg og giv dem oplysningerne fra vidnet.
Gustaf Besvaret June 18, 2007 Rapporter Besvaret June 18, 2007 Hej, Vil så lige nævne at jeg har været ude for en lignende ulykke for et par dage siden, men synderen har ikke efterladt nogen besked. Ok, det er en mindre bule indad mod venstre fordæk - det har forårsaget at der er en sjov lyd når man drejer til højre + at plastikken ovenover venstre fordæk er revnet og hænger i laser. Nogle der tør skyde på en eventuel omkostning for at få den repareret ?
Thomas Besvaret June 18, 2007 Rapporter Besvaret June 18, 2007 Hej, Vil så lige nævne at jeg har været ude for en lignende ulykke for et par dage siden, men synderen har ikke efterladt nogen besked. Ok, det er en mindre bule indad mod venstre fordæk - det har forårsaget at der er en sjov lyd når man drejer til højre + at plastikken ovenover venstre fordæk er revnet og hænger i laser. Nogle der tør skyde på en eventuel omkostning for at få den repareret ? Jep:) Over 100 kr!
larscph Besvaret June 18, 2007 Rapporter Besvaret June 18, 2007 Hvor er det latterligt. Anyhow, på min forsikring (hos IF) har jeg sådan en Plus-tillæg der gør, at skader der sker i udlandet altid er uden selvrisiko. Så i princippet kan man være "ligeglad". Jeg ville dog også ringe til politiet og melde vedkommende. Det er for lavt!
Pede Besvaret June 19, 2007 Rapporter Besvaret June 19, 2007 Kontakt Ishøj politi og spørg og giv dem oplysningerne fra vidnet. Ishøj har kun nærpoliti der tager sig af bytikstyve og de lokale ballademagere der holder til midt i centeret. Du skal kontakte Københavns Vestegns Politi (der har hjemme i Byernes By: 2620 Albertslund:th2: ): 4386 1448. Fandeme for usselt at skade folks biler uden at efterlade navn + nummer. Fatter nogen gang ikke folk. Pede
Maria Besvaret June 19, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret June 19, 2007 Så blev bilen påkørt igen, og på samme p-plads som sidst. Denne gang var det ikke kun bagpå, nej nu er det hele venstre side der er godt bulet.Der skal 2 nye døre og en kofanger (igen). Det var en stor Carlsberg-lastbil og heldigvis blev chaufføren til jeg kom. (min kollega så og hørte da det skete) Så nu skal vi hele smøren igennem igen, og vi skal køre rundt i en ødelagt bil indtil 12.sep, for først der var der tid på værkstedet, så det er et held den stadig kan køre. Men den er godt nok rædselsfuld at kigge på. Bilen er ikke engang et år endnu.
larscph Besvaret June 19, 2007 Rapporter Besvaret June 19, 2007 Så blev bilen påkørt igen, og på samme p-plads som sidst. Denne gang var det ikke kun bagpå, nej nu er det hele venstre side der er godt bulet.Der skal 2 nye døre og en kofanger (igen). Det var en stor Carlsberg-lastbil og heldigvis blev chaufføren til jeg kom. (min kollega så og hørte da det skete) Så nu skal vi hele smøren igennem igen, og vi skal køre rundt i en ødelagt bil indtil 12.sep, for først der var der tid på værkstedet, så det er et held den stadig kan køre. Men den er godt nok rædselsfuld at kigge på. Bilen er ikke engang et år endnu. 12 september?!?!? Hvad i alverden er det for et værksted? Og surt sådan at få smadret sin nye bil
Thomas Besvaret June 19, 2007 Rapporter Besvaret June 19, 2007 Så blev bilen påkørt igen, og på samme p-plads som sidst. Denne gang var det ikke kun bagpå, nej nu er det hele venstre side der er godt bulet.Der skal 2 nye døre og en kofanger (igen). Det var en stor Carlsberg-lastbil og heldigvis blev chaufføren til jeg kom. (min kollega så og hørte da det skete) Så nu skal vi hele smøren igennem igen, og vi skal køre rundt i en ødelagt bil indtil 12.sep, for først der var der tid på værkstedet, så det er et held den stadig kan køre. Men den er godt nok rædselsfuld at kigge på. Bilen er ikke engang et år endnu. Har du overvejet at finde et andet værksted???
Maria Besvaret June 19, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret June 19, 2007 Det er forsikringen der har valgt værkstedet, men når Johan kommer hjem fra ferie (ja han har ikke set det andet end på en MMS ) så må han lige prøve at finde ud af noget Det er hos Svenska Volkswagen AB i Malmö.
LotteB Besvaret June 19, 2007 Rapporter Besvaret June 19, 2007 Det er forsikringen der har valgt værkstedet, men når Johan kommer hjem fra ferie (ja han har ikke set det andet end på en MMS ) så må han lige prøve at finde ud af noget Det er hos Svenska Volkswagen AB i Malmö. Det skal vel bare være et af Svenska Volkswagen AB aut. værksteder??? Det behøver vel nødvendigvis (forhåbentligt) ikke at være DinBil i Malmö . Min Golf havde for nylig en magnetisk tiltrækningskraft på en bagvedkørende i Öresundstunnellen, så det er min. en ny kofanger:(. Jeg kan selv vælge aut. værksted, så jeg triller en tur til Trelleborg og det bliver IKKE til september den skal laves. Ved godt det er ferieperiode, meeen der må være grænser for galskaben:fight:
Peteomagic Besvaret June 22, 2007 Rapporter Besvaret June 22, 2007 Kan kun anbefale motorcenter i skurup. Super værksted. og der plejer ikke og være lang ventetid.
Humle Besvaret June 23, 2007 Rapporter Besvaret June 23, 2007 Har du overvejet at finde et andet værksted??? Og har i overvejet at finde en anden parkeringsplads ?
Maria Besvaret June 23, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret June 23, 2007 Jeg har fundet mig en anden parkeringsplads. Nu skal jeg bare gå et stykke for at komme på arbejde. Men det er lidt komisk, for jeg har bilen ca 2 gange pr mdr, og så nu fordi min kæreste er på ferie, så jeg er jo rimelig uheldig. (og jeg er igang med at finde et andet værksted.)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu