Guest Trine Besvaret October 30, 2006 Rapporter Besvaret October 30, 2006 http://ekstrabladet.dk/112/article238230.ece når man taler om l... lugter den:(
spinner Besvaret October 30, 2006 Rapporter Besvaret October 30, 2006 http://ekstrabladet.dk/112/article238230.ece når man taler om l... lugter den:( Hmm, utroligt at det stadig kan lade sig gøre, at lave sådan nogle design-bommerter ... Det var aldrig sket, hvis de havde lavet funktionaliteten til fjernbetjeningen i stedet for låsen i døren ;) På den positive side, så slipper man for at have glasskår i hele bilen ... På den negative, kan man sikkert kæmpe i lang tid med forsikringen... Anyways, vores har rum-overvågning der, de gange jeg har testet det, også virker når vinduerne er rullet ned... Spørgsmålet er så om alarmen kan slås fra inde fra bilen, efter at være gået i gang... At prøve :)
spinner Besvaret December 14, 2006 Rapporter Besvaret December 14, 2006 Spinner.... Fik du det til at fungere? larscph.... Fik du det til at fungere? ;)
Peter H. Besvaret December 14, 2006 Rapporter Besvaret December 14, 2006 http://ekstrabladet.dk/112/article238230.ece når man taler om l... lugter den:( Problemet er bare at nästen alle nye biler har det som std :(:(
larscph Besvaret December 14, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret December 14, 2006 Problemet er bare at nästen alle nye biler har det som std :(:( Ikke Octavia da... Man kan med remoten - men det virker ikke med nøglen i dørlåsen.
larscph Besvaret December 14, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret December 14, 2006 larscph.... Fik du det til at fungere? ;) Nej ikke endnu. Ret pinligt egentlig, men jeg har ikke fået taget mig sammen til at få nogen til at montere den endnu... tsk-tsk.. :o
spinner Besvaret December 14, 2006 Rapporter Besvaret December 14, 2006 Nej ikke endnu. Ret pinligt egentlig' date=' men jeg har ikke fået taget mig sammen til at få nogen til at montere den endnu... tsk-tsk.. :o[/quote'] Hehe ... Kender det godt :) Kunne du måske på nogen måde lokkes til, at vi prøver at sætte din IMU til min opsætning inden du installerer det i bilen? :o Jeg har stadig ikke fået mit til at virke, og har ikke rigtig nogen mulighed for at placere fejlen ved IMU'en eller MFD'en... :(
larscph Besvaret December 14, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret December 14, 2006 Kunne du måske på nogen måde lokkes til' date=' at vi prøver at sætte din IMU til min opsætning inden du installerer det i bilen? :o[/quote'] Yes - det kan vi sagtens finde ud af!! Jeg har fx fri mellem jul og nytår hvis det var.
spinner Besvaret December 14, 2006 Rapporter Besvaret December 14, 2006 Yes - det kan vi sagtens finde ud af!! Lyder perfekt :) :) Jeg har fx fri mellem jul og nytår hvis det var. Det har jeg desværre ikke :( - Og ydermere skal jeg arbejde i Jylland i de dage, så jeg er ikke engang hjemme om aftenen. Men ellers bare kast nogle datoer op i luften, så vil jeg forsøge at tilpasse mig så meget som muligt ... Dog er 22/12 til 2/1 ikke så gode, da jeg ikke er hjemme der...
spinner Besvaret December 22, 2006 Rapporter Besvaret December 22, 2006 Yes - det kan vi sagtens finde ud af!! Jeg har fx fri mellem jul og nytår hvis det var. Surt :( Måske weekenden efter nytår var en mulighed :o Alt. d. 2/1 eller en aften?
larscph Besvaret December 23, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret December 23, 2006 8. januar er faktisk er ret godt bud... Det kan vi godt aftale! :)
watcher Besvaret December 23, 2006 Rapporter Besvaret December 23, 2006 nu har jeg ik lige ku overskue og læse alt i har skrevet om, men hvis i skal stik hovederne sammen og prøve og få det til at fungere gider i så ik og byt dvd afspiller og se om det bar er modullet som gør at den kan styres via MFD2 fordi vi har et ret cool dvd system med skærme i nakkestøtterne hvor jeg arbejder i bilxperten og vil godt ha den dvd afspiller til mit RNS-E og hvis man så bar ka tilslutte hvilken som helts dvdafspiller til det interface ville det jo være optimalt:th2:
spinner Besvaret December 25, 2006 Rapporter Besvaret December 25, 2006 8. januar er faktisk er ret godt bud... Det kan vi godt aftale! :) Super vi kan lige finde helt præcist tidspunkt osv. når vi nærmer os...
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu