Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hvem er interesseret i at spille indedørs fordbold fast en gang om ugen, eksempelvis onsdage 20-21 (kun eksempel). For at jeg vil gøre det til noget, skal vi være mindst 10 faste, men vi skulle halst være 14 så der er plads til afbud. Man tilmelder sig 14 dage frem i tiden løbende, og prisen vil ligge i omegnen af SEK 500,- for 1 oktober til 31 marts og det vil være cirka 20 gange, så det bliver 25 pr gang. Any interest

• Svar 73
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Besvaret

Jamen jeg er faktisk også frisk og som det ser ud lige nu er der kun 1 dag jeg ikke kan og det er torsdag.. jeg kan måske hive en kammerat med, en svensker.. men kun måske.. Ville det bliver betaling pr. gang? således at det er dem der er der der betaler?

Besvaret

Må jeg også? Hey Jeg er i smadder dårlig kondition, men vil meget gerne være med - medmindre det er en "guys' thing"? Kan sagtens forstå, hvis det ikke er supercool, at der render et gumpetungt kvindemenneske rundt - kan dog i rimelig udstrækning godt spille fodbold - ?? Onsdag er fin! :rolleyes: Sanni

Besvaret

En fast aftale over et ½ år kan jeg ikke pga mine arbejdstider, men jeg vil gerne stå standby de onsdage jeg kan, såfremt der måtte mangle en mand :) Altså hvis en standby ordning er mulig?

Besvaret

Fed ide..! Det kunne jeg også være frisk på når sejlsæsonen slutter. Det er nemlig hver onsdag (september med), så det lyder helt perfekt. Den erfarne læser tolker "sejl-" som det samme som dårlig form - men derfor ku' det være fedt at være med alligevel.

Besvaret

Thomas er også på, han kan dog heller ikke fast hver onsdag pga. arbejdstider, men vil meget gerne stå stand by. Han vil kunne ca. halvdelen af gangene. Eller hvis det er muligt kan man måske binde sig på forhånd til halvdelen af gangene (kan godt fastsætte de præcise dage allerede nu) og "dele" med en anden, så pladsen er fyldt ud hver gang?

Besvaret

Jeg er frisk. Kan måske have lidt svært ved at nå det et par gange i oktober, da jeg ikke ved 100% besked med mit arbejde. Men vil gerne betale de 500,- hele perioden. Kan alle dage.

Besvaret

Jeg vil nu også mene en hverdag er bedst og for er det ligemeget hvilken dag det bliver. Betaler også gerne 500 for hele perioden, men forventer dog også at komme alle gange hi hi

Besvaret

Hvad med at Zeni laver en afstemning eller siger at det bliver den dag. Og så må folk komme eller ej, for ellers bliver det sqda aldrig til noget! Personligt har jeg et arbejde med meget svingende arbejdstider nogen måneder om året og 7-15.30 andre så jegkommer når jeg kan, Og er der andre piger vil kæresten også gerne med!

Besvaret

Jeg har intet mod at der er piger med hvis de kan spille fodbold og jeg har spillet sammen med/mod piger ved flere lejligheder der har været bedre end mig, så piger kan sagtens spille bold efter min mening. Men jeg må også være ærlig og sige at hvis jeg skal melde mig til bold fast en gang om ugen så skal der altså være lidt gang i den, gider ikke løbe og tage hensyn til at nogen ikke kan spille bold. Vi kan sagtens tage en enkelt åben aften en gang i mellem, hvor også børn og kærester der ikke kan spille bold er meget velkommen, men hvergang det syntes jeg ikke jeg har lyst til. Det er bare min mening, lad mig høre hvad i andre siger?

Besvaret

Jeg er enig med Lynge, vil også helst spille, når der er gang i den og bliver gået til den - ligesom når vi tidligere har spillet nogle søndage. Men er da også åben overfor en enkelt åben aften i ny og næ. Alternativt ser det jo ud som om, der er så mange piger, så der kan laves et pigehold :-)

Besvaret

Jeg er også enig med Lynge ... Ikke at jeg selv ligefrem er nogen haj til indendørs fodbold, men håber da bestemt at kunne blive bedre til det, og ser det lidt som vinterens alternativ til at melde sig til et fodboldhold...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

• Tilføj...