Jump to content

Recommended Posts

• Svar 73
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Besvaret

jeg er frisk hvor er det planen at der skal spilles? og hvor mange har meldt sig til? det er længe siden, at jeg har kunne dyrke en hold sport, og vil ca kunne deltage hver anden gang. men 500 kr er ok. måske vi kan lave et hold udendørs resten af året. kim

• 3 weeks later...
Besvaret
Det virker sådan! Pisse ærgeligt
Det tror jeg ikke, men Morten rejser meget med jobbet for tiden + han bruger meget tid på sin 4 mdr. gamle datter. Også er det måske heller ikke det nemmeste at finde en hal der er til at betale eller få tid i her i malmø hvor innebandy får 90 % af ledige tider:)
Besvaret
Det tror jeg ikke, men Morten rejser meget med jobbet for tiden + han bruger meget tid på sin 4 mdr. gamle datter. Også er det måske heller ikke det nemmeste at finde en hal der er til at betale eller få tid i her i malmø hvor innebandy får 90 % af ledige tider:)
Jeps Zeni arbejder på sagen, vi venter i spænding:th2:
Besvaret

Jeps, Thomas har ret. Lige så let som nogle ting er, lige så besværlige er andre. Malmö kommune har et fantastisk koncept, hvor man kan søge om ledige tider på specifikke dage, og områder, og så kan man få en hal . . . hvis man har en forening. Så jeg har forsøgt at udgive mig som forening, og give dem vedtægter fra en firma forening, men de er lidt omfattende og tunge, så jeg kan ikke få en fast tid/hal. Men jeg har tidligere flere gange forsøgt at arrangere i weekender, uden noget stor tilmelding, men jeg har nu erfaret, at mange af jer kan i hverdagene, så nu er det bare at arrangere torsdag i hverdagene for mig istedet. Det vil dermed være tilmelding fra gang til gang istedet, og prisen ved 12 mand vil være cirka 45 pr gang for en time. Det vil enten være Kockum Fritid i Vestre Hamnen, Sportshallen i Rosengården eller Stadion hallen. Jeg ser om jeg kan finde en hal, så KICKOFF kan være torsdag 28/9 19:00 Morten

Besvaret
Det lydder godt' date=' enentuelt kan kallenderen her på debatten jo bruges som tilmelding så kan man se hvem der kommer og hvor mange.[/quote'] Ja lyder som en go idé, jeg er ihverfald også frisk.
Besvaret

Indefodbold Hmmm bliver det til noget? hmm venter spændt på at starte, selv om jeg er flytte ikke før jul heh men klart jeg er med om det er onsdag eller torsdag , bare ikke søndag for det plejer være lidt tørremænd i luften.. :tongue2::eek:

Besvaret
Hmmm bliver det til noget? hmm venter spændt på at starte, selv om jeg er flytte ikke før jul heh men klart jeg er med om det er onsdag eller torsdag , bare ikke søndag for det plejer være lidt tørremænd i luften.. :tongue2::eek:
Hmm hvis læser det sidste indlæg fra Zeni så tror jeg du bliver lidt klogere.
Besvaret

Hverken onsdag eller torsdag aften kan jeg finde haller. I er mange som gerne vil spille og som bor rundt om i Malmö, så I må meget gerne være behjælpelige med at opsnuse en hal. Det er ikke så let endda. Kockum, Bellevue og FairPlay er ikke muligt i hverdagene. Morten

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

• Tilføj...