Jump to content

Jeg vil have

Recommended Posts

Besvaret
På Amagemotorvejen var jeg nede i hastighed igen og blev straks lukket inde bag en snøvl hvorefter jeg ikke kunne komme ud i ydersporet igen. Det er ikke så nemt at accelerere med en 55-hestes vogn' date=' hvor man ikke tør trykke speederen mere end halvt i bund af frygt for at topstykket går igen:cry: [/quote'] Nårh.. din stakkel.. det kan da næsten ikke gå for hurtigt med at komme herover :laugh: Jeg kommer gerne med en liter benzin til puntoen når den skal futtes af :)
Besvaret
hmm.. så må jeg jo bare have kørt endnu langsommere end jeg troede nede i tunellen :)
HA HA!! Det er det der er hemmeligheden bag Skoda! De har kalibreret speedometret så føreren TROR han kører helvedes stærkt. Men i virkeligheden kører han 40 % langsommere!!! Det er derfor de synes den Fabia RS er "satans hurtig i optrækket"...:lol: Mrode du har lige afsløret Skoda konspirationsteorien... I knew something was rotten.
Besvaret
HA HA!! Det er det der er hemmeligheden bag Skoda! De har kalibreret speedometret så føreren TROR han kører helvedes stærkt. Men i virkeligheden kører han 40 % langsommere!!! Det er derfor de synes den Fabia RS er "satans hurtig i optrækket"...:lol: Mrode du har lige afsløret Skoda konspirationsteorien... I knew something was rotten.
Damn.. det måtte ellers ikke komme ud :laugh:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...