Jump to content

Jeg vil have

Recommended Posts

Skrevet

En stor KÆMPE boksehandske af Adamantium(http://en.wikipedia.org/wiki/Adamantium) monteret bag på mine biler, så jeg kan BOKSE de FJOLSER der SKAL LIGGE lige så tæt på mig at man ikke en gang tør bremse af farer for IDIOTENS ikke kan reagere hurtigt nok selv!!!. FAT nu at jeg ikke gider trække ind til højre fordi der LIGGER en bil der og den gider jeg IKKE kører ind i!!! AARRRRRRRGGGH! :fight: :fight: :fight: tak Gio =)

Besvaret
Var det en Fabia RS?? :laugh:
hehe nej, person var faktisk så tæt på at jeg ikke kunne se mærket. Men det var en dansk pladet bil, det var ved nedgangen til betalingsanlægget.
Besvaret
hmm.. jeg vil gerne have en stor adamantiumskovl foran til at fjerne alle de langsomtkørende i yderbanen :)
Hvis det er Skodaer du vil fjerne, kan du nøjes med en fejebakke.. :D
Besvaret
hmm.. jeg vil gerne have en stor adamantiumskovl foran til at fjerne alle de langsomtkørende i yderbanen :)
hehe ja det vil jeg egentlig også gerne have, men jeg ligger sjældent og stopper trafikken i yderbanen, medmindre at det er fordi jeg er på vej ned til betalingsanlægget og ikke gider køre 100 i en 50 km zone =) ..
Besvaret

Ved præcis hvad du mener. Kom kørende igår mod kbh, forbi Tårnby nedkørelsen. Lægger mig ud i venstre side da der var en masse biler der skulle flette ud. Køre ved 130 km. Fra Tårnby nedkørelsen kommer så en ung gut. Fare ud tværs over banerne og ender helt oppe i bag i bilen. Hvor han straks tænder det lange lys, bruge den midster finger for og signaler at jeg skal trække ind. Og da der er 5-6 biler der er ved at flette, og de er ved at opbygge fart, og jeg køre 130. Synes jeg det er en anelse uansvarligt at trække ind:laugh: Men ham gutten bliver sgu bare hængende og mere og mere arrig......sikken et fjols. Da der endelig blev plads trak jeg ind, og hold da op han så sur ud. Uanset hvad, er der sgu godt nok en del fjolser derude.....gud ske lov, møder jeg dem ikke så tit

Besvaret

Hehe, dejligt med denne her tråd, for jeg har godt nok også lidt galde at lukke ud. På broen omkring kl 8:50 imorges, var jeg ved at overhale to biler. Jeg kørte 130km/t, og lyn hurtigt er en sølvgrå BMW 3 oppe i røven på mig, vi snakker 2-3m (ihvertfald ikke en billængde). Ingen chance for at trække ind, så jeg sætter alarmblinket på (plejer at få ikke-psykopater til at trække tilbage), mens han så bare blinker det lange lys, slipper rettet og giver mig fingeren med begge hænder. Så vi kørte 130, han 2m bag ved mig, og begge hænder placeret i forruden... Damn det var scary! Det er i de øjeblikke man overvejer at satse sit liv og bare klampe bremsen i. For satan hvor var jeg arrig/chokeret.... Og det var selvfølgelig helt tydeligt at han havde ligget fanget bag en Peugeot Partner før han kom til mig, og var blevet godt ophidset over det. Da jeg så også tillod mig at anvende ydersporet, blev det åbenbart for meget for ham. Fik desværre ikke fat i reg nummeret....

Besvaret

Tænker tit på at man skulle kunne montere et kamera bagud og tage billeder af alle de narhoveder. Så kunne man sende dem til politiet, og (i en perfekt verden) ville de have tid og mulighed for at nakke de svin.... Har faktisk seriøst overvejet at få bukket "Hold Afstand" i noget lysmateriale til bagruden, som skulle kunne sættes igang fra rattet :-) Men OK, det havde nok ikke hjulpet på ham jubelidioten imorges...

Besvaret
Tænker tit på at man skulle kunne montere et kamera bagud og tage billeder af alle de narhoveder. Så kunne man sende dem til politiet, og (i en perfekt verden) ville de have tid og mulighed for at nakke de svin.... Har faktisk seriøst overvejet at få bukket "Hold Afstand" i noget lysmateriale til bagruden, som skulle kunne sættes igang fra rattet :-) Men OK, det havde nok ikke hjulpet på ham jubelidioten imorges...
Man kan jo få de her LCD skærme til bilen, hvor man via en fjernbetjening selv kan taste ord ind. det overvejer jeg =)
Besvaret
Man kan jo få de her LCD skærme til bilen' date=' hvor man via en fjernbetjening selv kan taste ord ind. det overvejer jeg =)[/quote'] Hm, også skulle i sidde og indtaste eder og forbandelser og optage mens I kører 130 med en jubelidiot uden hænderne på rattet liggende under 2 m bagved... I think not. Glæd jer over det ikke er jeres kæreste der opfører sig sådan og håb på en eneulykke:)
Besvaret
Hm' date=' også skulle i sidde og indtaste eder og forbandelser og optage mens I kører 130 med en jubelidiot uden hænderne på rattet liggende under 2 m bagved... I think not. Glæd jer over det ikke er jeres kæreste der opfører sig sådan og håb på en eneulykke:)[/quote'] hehe ja det er selvfølgelig en pointe, jeg tror heller ikke jeg ville kunne koncentrere mig om at skrive og bande samtidig og ikke mindst køre (ja jeg indrømmer det er en svaghed forbundet med mit køn :scared: ).. Måske skulle den bare forprogrammeres med en tekst.
Besvaret

nice gøb.. :) Jeg fulgtes også med en sjov fætter i dag.. Kørte 110-120 hele vejen og i inderbanen det meste af tiden og pludselig bliver jeg overhalet en lille skaldet Fiat Punto (RP 47 153 tror jeg nok :)) og så sætter idioten farten ned til måske 80-90!! Jeg rykker ud i yderbanen og overhaler ham og så ind i inderbanen igen. 30-60 sekunder senere kommer han drønende forbi mig med 130-140 stykker nede i tunellen. Jeg kører stadig pænt og ser ikke mere til ham før jeg lidt efter holder ved siden af ham ved lyskryds nr. 2 mod Sjællandsbroen.. så fik jeg mig jo en lille griner over han ikke var kommet længere selvom han havde så travlt. :lol: Godt nok ikke en af idioterne der kører op i røven af folk og blinker og kaster med håndtegn.. men stadig.. folk kører underligt nogle gange.

Besvaret

Hej du Mikkel - det var mig ! Havde lidt småtravlt, men jeg er sikker på at jeg holdt bremseafstand ;-) Sætter altid farten ned ved indgangen og udgangen af tunellen for det er typisk ved 90 km/t skiltene at de laver fartkontrol, så de kan snuppe flest mulige. I midten af tunellen kan de ikke. Lortevognen kan kun køre for stært nede i tunellen, og ned af broen, så man må jo tage de chancer man får. ;) 140 kan jeg ikke have kørt - så havde du set en fortvivlet mand stå ved en brændende vogn ude i nødsporet lidt efter!

Besvaret
Hej du Mikkel - det var mig ! Havde lidt småtravlt, men jeg er sikker på at jeg holdt bremseafstand ;-) Sætter altid farten ned ved indgangen og udgangen af tunellen for det er typisk ved 90 km/t skiltene at de laver fartkontrol, så de kan snuppe flest mulige. I midten af tunellen kan de ikke. Lortevognen kan kun køre for stært nede i tunellen, og ned af broen, så man må jo tage de chancer man får. ;) 140 kan jeg ikke have kørt - så havde du set en fortvivlet mand stå ved en brændende vogn ude i nødsporet lidt efter!
LOL nu bliver det for alvor sjovt:)...
Besvaret
Respekt til dig Bananas, det synes jeg er godt at man ingen problemer har ved at vedkende hvem man er osv..
Besvaret
Hej du Mikkel - det var mig ! Havde lidt småtravlt, men jeg er sikker på at jeg holdt bremseafstand ;-) Sætter altid farten ned ved indgangen og udgangen af tunellen for det er typisk ved 90 km/t skiltene at de laver fartkontrol, så de kan snuppe flest mulige. I midten af tunellen kan de ikke.
hehe.. jeg overvejede faktisk om det var dig :laugh: Men der er kun fartkontrol for enden af tunellen i begge retninger, ikke når man kører ind i tunellen (someone please correct me if i'm wrong?!). Jeg har i hvert fald aldrig været ude for det. Men så kan du jo lære at man ikke kommer hurtigere frem alligevel.. i hvert fald ikke når man kun kører rundt i en gammel punto :lol: Mikkel
Besvaret
Jeg kender til Klaus's (Bananas) Punto og kan bevidne' date=' at den ikke kan køre 130-140 km/t medmindre det er ud over en bjergside - og så gør den det jo kun en enkelt gang :laugh:[/quote'] hmm.. så må jeg jo bare have kørt endnu langsommere end jeg troede nede i tunellen :)
Besvaret
Men så kan du jo lære at man ikke kommer hurtigere frem alligevel.. i hvert fald ikke når man kun kører rundt i en gammel punto :lol: Mikkel
På Amagemotorvejen var jeg nede i hastighed igen og blev straks lukket inde bag en snøvl hvorefter jeg ikke kunne komme ud i ydersporet igen. Det er ikke så nemt at accelerere med en 55-hestes vogn, hvor man ikke tør trykke speederen mere end halvt i bund af frygt for at topstykket går igen:cry: Når jeg engang kan få lov at købe en bil på svenske plader så overvejer jeg seriøst om man kan finde et sted, hvor Puntoen kan abrændes/smadres rituelt - den har fortjent det!
Besvaret
Når jeg engang kan få lov at købe en bil på svenske plader så overvejer jeg seriøst om man kan finde et sted' date=' hvor Puntoen kan abrændes/smadres rituelt - den har fortjent det![/quote'] Deraf udtrykket "Go Bananas" :D Ku' ik' la' vær' ...:o
Besvaret
prøv bare at google med "roadrage rearview car camera" og man får mange gode ideer. Hmmmmmmmm, og så kombineret med en bak-sensor, der tænder cameraet når "bagfræser-idioten" er nærmere end 5 meter. Ja, og så en lille LCD skærm, der efter 10 sekunder viser: "JEG HAR DIG !! - SE DIT FJÆS PÅ WWW.xxxxxx.yy INDEN 24 TIMER". Måske bare skærmen vil være nok - eller sådan en streamer:
Besvaret

Hvof´ flår i ikke bare mobilen op (helst med kamera ;)) og knipser dem når de passerer forbi. Så kan i tjekke reg-nr i ro og mag når i kommer hjem. Selvfølgelig skal i ikke til at sidde og fedte med at "finde" kamerafunktionen, hvis den er begravet i undermenuer - men ofte kan man snildt sætte en genvejs-tast op til denne. Så er der kun én knap til "*KNIPS*...du bliver nu hængt ud til offentlig skue" :laugh:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...