Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
jeg vil lige en af dagene prøve at ligge et billede ind af hende... så man kan se hvem det er jeg prøver at "sælge" hehe...
Nahhh... Så vælger folk blot udfra det. Hyggeligere blot at skrive til hende :th2:
men der hedder hun kataloa, hvis der var nogle af jer som skulle have en profil derinde... ;-)
Sorry... Oprettede lige en profil derinde hurtigt, men det brugernavn eksistere ikke :lol:
  • Svar 159
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Besvaret
jeg vil lige en af dagene prøve at ligge et billede ind af hende... så man kan se hvem det er jeg prøver at "sælge" hehe...
Jeg tror altså det med chokoladefabrikken er mere en rigelig :love2:
Besvaret
hun ved det godt nok ikke selv endnu... men vil logge hende med på en øl et sted... (når jeg har født om et par uger, eller hvis jeg kan nå det inden...) og så kunne vi jo samtidigt mødes med nogle af alle jer herinde.. jeg tror hun ville have svært ved at gå alene uden "støtte pædagog" nu når hun ikke aner hvad det er jeg lokker hende ud i....
:surprise: Håber godt nok hun overhovedet er interesseret i en käreste eller i det mindste i at date, for der er da ikke noget värre end at alle mulige mennesker pröver at "sälge" en bare fordi man er single (selv om det er velmenende). Det er vel ikke det eneste saliggörende at have en käreste -man kan altså godt have et fint liv uden! Men okay, du kender hende, og ved forhåbentlig hvad du har gang i:)
Besvaret

sorry, hun har slettet sin profil da man skal betale for det... (dating dk) men har fortalt hende at jeg har reklameret for hende herinde... :) det var hun helt ok med, og vil da gerne ud og møde nogle mennesker... jeg opretter hende herinde senere, så hun selv kan skrive lidt med jer folkens.. :th2: hun strittede da ikke imod... hun er ihvertfald frisk på at snart møde nogle nye menneske, og måske er hun jo heldig der er en der skulle skille sig ud fra flokken ikk??? så jeg vender tilbage når hun har en profil her.... så må i jo selv bedømme.... hehe og hun har ikke noget imod at jeg er kirsten gifte kniv... hun vidste godt jeg er den type, så hun forventede det nok lidt også...*gg* millis

Besvaret

så er hun oprettet :) under navnet kataloa. jeg er jo selv ret ny herinde, og er ikke tit på. men vil da lige prøve at sætte hende ind i tingende. så godt jeg nu kan... måske i skulle arrancere en bytur eller andet her i nærmeste fremtid??? millis

Besvaret

perverse mænd

Siden størsteparten jo ér i Sverige, hvorfor så dating.dk? Spraydate er "the bomb" herovre ;). :thumbup:
vi kendte ikke nogle chat sider i sverige... og så var det lige så nemt at finde en date i dk efter jobbet..:) :) meeeeeen der er ikke andet en perverse mænd og useriøse små fyre derinde.... så hun har slettet sin profil.. millis
Besvaret
meeeeeen der er ikke andet en perverse mænd og useriøse små fyre derinde....
Er sunddebatten anderledes? :D
Hvad er der galt i at være 34 år, lækker, små-pervers og ha´ orden i økonomien!? ;) :D
Besvaret
vi kendte ikke nogle chat sider i sverige... og så var det lige så nemt at finde en date i dk efter jobbet..:) :) meeeeeen der er ikke andet en perverse mænd og useriøse små fyre derinde.... så hun har slettet sin profil.. millis
Det er ikke helt korrekt. Hun leder bare med de forkerte briller på.
  • 1 month later...
Besvaret

Single i Malmö Hej Er også single i Malmö - har boet her i 3 år nu! Har været inde og lure på debatten et par gange, men først fået hovedet ud af busken nu:) Også midt i 30'erne og mangler lidt netværk herover! Importeret fra jylland og har de fleste venner og familie der, men er lidt langt væk for en kop kaffe eller en biftur....... Så derfor klar på at komme lidt ud i Malmö! :new: Pia

Besvaret

Jyderne er overalt!!! (er selv fra det mørke hovedland, som en runesten er lagt ... eller noget) Dog har jeg masser af kompissar (er det stavet rigtigt?) på sjælland, men de er jo bange for broen :P Trænger også til at blive luftet lidt fra tid til anden.

Besvaret

Det kan være der ligefrem er brug for en singleklub 'gg' eller bare en "mødes-klub"?

Hej Er også single i Malmö - har boet her i 3 år nu! Har været inde og lure på debatten et par gange, men først fået hovedet ud af busken nu:) Også midt i 30'erne og mangler lidt netværk herover! Importeret fra jylland og har de fleste venner og familie der, men er lidt langt væk for en kop kaffe eller en biftur....... Så derfor klar på at komme lidt ud i Malmö! :new: Pia
Besvaret
Det kan være der ligefrem er brug for en singleklub 'gg' eller bare en "mødes-klub"?
Jamen, så skal jeg da gerne ta' noget initiativ... Hvem vil med i biografen på tirsdag ?? Og nej, jeg ANER ikke hvad de viser, men man kan jo bare gå derind. Send mig en PM

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

• Tilføj...