Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Så er beslutningen taget, i morgen drager jeg til Agnesfridsvägen 181 og bestiller mig en Fabia 1,9 TDI Elegance. Selvfølgelig skal der handles lidt om prisen, og jeg har har indtil videre kun bestemt mig for at der skal metallak på. Men... jeg bør vel også få et sæt vinterdæk med, men hvad pokker koster sådan nogle egentlig til en fabia? kan jeg få den leveret med vintersko på, eller kan jeg få forhandleren til at skifte dem osv....? Ja, jeg er typisk førstegangskøber, så der er lige et par ting jeg skal lære :) Hvad bør jeg mere tilkøbe nu jeg er i gang med at bestille? Jeg mener, er der typisk noget folk glemmer når de bestiller, som man ligesågodt kunne have "handlet" med? Råd søges....

Besvaret
Så er beslutningen taget' date=' i morgen drager jeg til Agnesfridsvägen 181 og bestiller mig en Fabia 1,9 TDI Elegance. Selvfølgelig skal der handles lidt om prisen, og jeg har har indtil videre kun bestemt mig for at der skal metallak på.[/quote'] Nice ;)
Besvaret

Den model har det hele - bortset fra 26 HK ;) Det er lidt tidligt på året for forhandleren at tænke i vinterdæk som tilgift. Tryk ham lidt på maven - så går det sikkert allligevel. Du kan altid fortælle ham, at der også findes en meget flink Skoda forhandler i Ystad, som du har hørt er ganske fleksibel ... Hvis du skulle være så heldig, at forhandleren har en lagerbil af den rigtige model og med en brugbar farve - så skal prisen trykkes yderligere. Han har jo købt bilen hos importøren og har penge bundet i den - derfor bør han være interesseret i at komme af med den. Prøv eventuelt at ringe til Spania Bil i Ystad for at høre om de har den rigtige bil på lager ...

Besvaret
Så er beslutningen taget, i morgen drager jeg til Agnesfridsvägen 181 og bestiller mig en Fabia 1,9 TDI Elegance. Selvfølgelig skal der handles lidt om prisen, og jeg har har indtil videre kun bestemt mig for at der skal metallak på. Men... jeg bør vel også få et sæt vinterdæk med, men hvad pokker koster sådan nogle egentlig til en fabia? kan jeg få den leveret med vintersko på, eller kan jeg få forhandleren til at skifte dem osv....? Ja, jeg er typisk førstegangskøber, så der er lige et par ting jeg skal lære :) Hvad bør jeg mere tilkøbe nu jeg er i gang med at bestille? Jeg mener, er der typisk noget folk glemmer når de bestiller, som man ligesågodt kunne have "handlet" med? Råd søges....
Hvis du ikke finder en lösning på vinterdäkene så fixér jeg dem billigt til dig :):)
Besvaret

opdatering - så er bilen bestilt Fabia 1,9 TDI Elgance+ Paket (metallak, soltag, og pakeringssensor) samt vintersko til den nette pris af 154.000 SEK inkl. levering. Jeg fik godt 7100 SEK i rabat, og så kunne jeg ikke få ham længere ned. Ved ikke helt om det bare var spil for galleriet :D Jeg kunne endda låne en bil såfremt de ikke kunne levere til den ønskede dato, og det synes jeg sgu er weltklasse, da det var ret vigtigt for mig at få den når vi flytter. Nå, så mangler der kun 116 ting på min to do liste :rolleye:, men jeg ville bare lige dele min glæde

Besvaret
Tillykke.. skal du også vente 3 måneder eller er efterspørgslen faldet lidt?
Damn..du er hurtig på tasterne :D ..og TAK! De kunne ikke sige noget med sikkerhed, men det bliver nok de sædvanlig 10-12 uger, sikkert kun 10
Besvaret

Men... jeg bør vel også få et sæt vinterdæk med, men hvad pokker koster sådan nogle egentlig til en fabia? kan jeg få den leveret med vintersko på, eller kan jeg få forhandleren til at skifte dem osv....? De er inkluderet i prisen på min Fabia elegance som er til salg for den nette sum af 105000skr:) :) Held og lykke med købet, Godt valg..

Besvaret
Men... jeg bør vel også få et sæt vinterdæk med' date= men hvad pokker koster sådan nogle egentlig til en fabia? kan jeg få den leveret med vintersko på, eller kan jeg få forhandleren til at skifte dem osv....? De er inkluderet i prisen på min Fabia elegance som er til salg for den nette sum af 105000skr:) :) Held og lykke med købet, Godt valg..
Til den pris må du da også kunne komme af med den

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...