Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Har set tilbudet fra ÖreTel i malmofestivalens avis, som jeg seriøst overvejer. bl.a. dansk fastnet til 0,19 / minut. ( koster vist 19 kr extra / månad ) Men det er en bindningstid på 24 månader, 49 kr / månad i abonnemang, 45 øre i startafgift. Det er bindningstiden jeg synes er "lang". Uden bindningstid koster det 799 i startupafgift. Er det normale priser? Hvad har i andre for IP -telefoni? Jeg bruger skype nu, men det kræver ju at computeren er tænd. Vil ha den mer som et perfekt komplement. http://www.oretel.se

Besvaret
Har set tilbudet fra ÖreTel i malmofestivalens avis, som jeg seriøst overvejer. bl.a. dansk fastnet til 0,19 / minut. ( koster vist 19 kr extra / månad ) Men det er en bindningstid på 24 månader, 49 kr / månad i abonnemang, 45 øre i startafgift. Det er bindningstiden jeg synes er "lang". Uden bindningstid koster det 799 i startupafgift. Er det normale priser? Hvad har i andre for IP -telefoni? Jeg bruger skype nu, men det kræver ju at computeren er tænd. Vil ha den mer som et perfekt komplement. http://www.oretel.se
Med mindre du ringer meget svensk SKAL du have dansk nummer!! Så ringer du til 7 øre i minuttet. (Hos telsome.dk). Selv taksten til Sverige er billig. Vi har www.telsome.dk og kan kun anbefale dem.
Guest carspar
Besvaret

Jeg håber snart at Skype kommer med sin Wifi telefon til opkobling på trådlös internet???? Det er ikke tilfredsstillende at kun kunne sende og modtage opkald når Pcen er tändt. Det er dog ikke muligt at kontakt Skype, hvis man ikke er bruger, så indtil videre har jeg http://www.unifon.dk/ som fungerer udmärket i de 2 år jeg har brugt den.

Besvaret
En så stor vækst uden sælgere og uden de store reklameudgifter...Det må da et eller andet sted betyde at folk er tilfredse med dem:)
Næh...bare at produktet er billigt nok - desværre;)
Besvaret
Næh...bare at produktet er billigt nok - desværre;)
nja, Telefin var også billig!!! De er da absolut ikke at sammenligne med Telsome.:)
Besvaret
nja' date=' Telefin var også billig!!! De er da absolut ikke at sammenligne med Telsome.:)[/quote']Jeg refererede ikke lige til artiklen om Røde Sild´s nomineringer, men mere generelt til: Er det tilpas billigt, så skal det nok også sælge ;) ...at boomerang´en så kommer tilbage senere...tja
  • 1 year later...
Besvaret

Telsome.dk

Med mindre du ringer meget svensk SKAL du have dansk nummer!! Så ringer du til 7 øre i minuttet. (Hos telsome.dk). Selv taksten til Sverige er billig. Vi har www.telsome.dk og kan kun anbefale dem.
Jeg kan derimod kun FRARÅDE telsome.dk. Havde et abonnement som virkede fint i ca. 1 måned - herefter kunne man ikke ringe til telefonen kun fra den. Telsomes service-medarbejdere og teknikere kunne ikke løse problemet og var ikke indstillet på at undersøge sagen nærmere. Kan istedet varmt anbefale Skype og deres nye telefoner
Besvaret
Jeg kan derimod kun FRARÅDE telsome.dk. Havde et abonnement som virkede fint i ca. 1 måned - herefter kunne man ikke ringe til telefonen kun fra den. Telsomes service-medarbejdere og teknikere kunne ikke løse problemet og var ikke indstillet på at undersøge sagen nærmere. Kan istedet varmt anbefale Skype og deres nye telefoner
Jeg har haft Telsome i en del år nu, og har ingen problemer haft. Skiftede fra Redspot i sin tid, grundet en del ustabilitet.
Besvaret

Telio Hej, Vi har danske Telio som udbyder - http://www.telio.dk Betaler 82,50 DKK i abb. pr mdr, gratis til fastnet i DK, SE, NO, DE og NL og 0,99 kr til dansk mobil. Du kan dog som boende i SE ikke oprette abb., men vi oprettede det i min søsters navn og tog skidtet med til Sverige (som kun er til låns, mens du har abb.). Man har sin egen side, hvor man kan logge ind og sætte indstillinger og se sit forbrug+faktura. Faktuaen kan du vælge at få tilsendt pr mail i stedet for alm. post (hvor den jo ryger til abb.-haveren). Det har været rimelig stabilt i den tid, vi har haft det (siden april) - der har vist kun været udfald 2 gange. Er ganske tilfredse med det - og sparer en masse penge.

• 4 weeks later...
Besvaret
dvs at selv om du bor i sverige så kan du godt bruge telio?
Ja, jeg kan tage Telio med til Thailand, hvis det er dét, jeg vil. Man skal som sagt bare oprette det hos en med dansk adresse.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...