Jump to content

Recommended Posts

Skrevet
:new: Hejsa alle friske DK'er ;) der er til en god aften i byen, måske med stegt flæsk og persillesovs,gule ærte, hakkebøf m/bløde løg, frikadeller,stegte ål og stuvede kartofler eller skipper lobescoves, "sing a long" og efterfølgende dans på disko....????? Har fået kontakt til en restauratør i Malmø centrum, der synes det lyder som en god ide at arrangere en "danskeraften" med jævne mellemrum.... Så kom frisk, alle i herboende danskere :th2: , lad os se om vi kan arrrangere en offentlig "danskeraften"...... Giv mig et prej hvis dette har interesse, og jeg forhandler nogen "farvorable" priser, hvis interessen er tilstede.... Charlotte V.hamnen, Malmö
  • Svar 78
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Besvaret
Det kommer vel lidt an på hvilket prisleje vi taler om. Idéen er god men ikke til hvilken som helst pris.
Jamen det er jo det....jeg kan sikkert fohandle priser svarende til i DK, på den "lokale"...... Men det handler jo selvfølgelig om hvor mange vi kan samle sammen.... En "stor stark" ca. 35,00 sek 1/1 flaske vin ca. 130,00 sek Gratis adgang til Diskotek efterfølgende... Maden bliver udregnet efter tilmelding....
Besvaret
Jamen det er jo det....jeg kan sikkert fohandle priser svarende til i DK, på den "lokale"...... Men det handler jo selvfølgelig om hvor mange vi kan samle sammen.... En "stor stark" ca. 35,00 sek 1/1 flaske vin ca. 130,00 sek Gratis adgang til Diskotek efterfølgende... Maden bliver udregnet efter tilmelding....
En stor stark til 35 er da hvad den koster de fleste lokale steder:)
Besvaret
En stor stark til 35 er da hvad den koster de fleste lokale steder:)
Jamen det har du ret i...... Blot i Dk, 35,00 dkk............ På Västra Hamnen 48,00 sek.... På Lilla Torg, vel omkring 50,00 sek.... På Hotel Amager 28,00 dkk...... ja hvad ved jeg....:rolleye:
Besvaret
Jamen det har du ret i...... Blot i Dk, 35,00 dkk............ På Västra Hamnen 48,00 sek.... På Lilla Torg, vel omkring 50,00 sek.... På Hotel Amager 28,00 dkk...... ja hvad ved jeg....:rolleye:
Nu er det jo heller ikke lige hvad jeg kalder for lokale steder.. Ølkafeen er et lokalt sted med god og billig mad, og masser af mennesker!
Besvaret
Nu er det jo heller ikke lige hvad jeg kalder for lokale steder.. Ølkafeen er et lokalt sted med god og billig mad, og masser af mennesker!
Lokale steder er vel der hvor man kommer........!!! ;) Jeg kommer på de steder jeg just har beskrevet..... ØØØHHHH hvor ligger ølkafeen....???? Men dette var nu heller ikke et salgsfremstød, blot en mulighed for at mødes et "lokalt" sted i Malmø, med andre danskere, god "dansk traditionel mad" ....... Måske giro 413 og en god søndagsfrokost.....:)
Guest Supermule
Besvaret

Skide god idé........ Noget brunch kunne være lige i øjet en søndag for middag!!!!!!

Besvaret
Skide god idé........ Noget brunch kunne være lige i øjet en søndag for middag!!!!!!
Ja se det var en god ide ............. Glæder mig allerede, med efterfølgende cafe hak og giro 413...... Se det er rigtig søndag.....:love2:
Besvaret
jeg melder med det samme klar til stegt flæsk og fra til gule ærter :laugh:
Okay, stegt flæsk så er vi 5 allerede.............. ca. 788,00 sek :rolleye: Gule ærter er nu ellers skønt, men du får så en "klapsammenmad" istedet....:sick:
Besvaret
Okay, stegt flæsk så er vi 5 allerede.............. ca. 788,00 sek :rolleye: Gule ærter er nu ellers skønt, men du får så en "klapsammenmad" istedet....:sick:
Jeg er også til stegt flæsk, men her i sverige er stegt flæsk desværre bare almindeligt stegt bacon:(
Besvaret
Jeg er også til stegt flæsk' date=' men her i sverige er stegt flæsk desværre bare almindeligt stegt bacon:([/quote'] Jamen nu har jeg jo arrangeret en DK kokkeelev til at stå for maden......:th2: Og jeg lover at hans mor er god til stegt flæsk på DK måde.....;) Men Thomas, du fik ikke lige fortalt mig hvor "Ølkafeen" ligger henne....??? Søger jo altid efter god øl og mad til billige penge.....:confused:
Besvaret
Jamen nu har jeg jo arrangeret en DK kokkeelev til at stå for maden......:th2: Og jeg lover at hans mor er god til stegt flæsk på DK måde.....;) Men Thomas, du fik ikke lige fortalt mig hvor "Ølkafeen" ligger henne....??? Søger jo altid efter god øl og mad til billige penge.....:confused:
Den ligger ved møllevangstorvet, på den anden side af krydset og de har en rimelig stor udeservering så den er svær at undgå at se!
Besvaret
Den ligger ved møllevangstorvet' date=' på den anden side af krydset og de har en rimelig stor udeservering så den er svær at undgå at se![/quote'] Jamen så ses vi der en dag...................:th2: Möllevangskvarteret er jo et hyggeligt sted......:cool:
Besvaret

Charlotte... Et lille godt råd. Hvis du syntes vi skal mødes, så bestemmer DU en dato for hvornår det skal være. Det kan alligevel ikke lade sig gøre at finde en dag hvor alle der vil deltage kan. Derfor; find en dato der passer dig, og så må folk jo bare melde sig til hvis det passer. F.eks. kan jeg ikke på søndag, det passer thomas rigtigt godt, og Thygesen kan ikke i hele september... You got my point ?? Find den dato der passer dig bedst, og så kommer dem der kan/vil ... Men, super initiativ... Bare det ikke er en brunch bestående af stegt flæsk og fadbamser :sick:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

• Tilføj...