Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hey, Jeg skal på ferie i morgen og skal være i lufthavnen meget tiiiidligt (læs senest kl. 0500). I den forbindelse har jeg tænkt mig at tage en taxa over, da jeg simpelthen ikke stoler på DSB. (Jeg har undersøgt, hvor meget det koster at parkere i de 14 dage, jeg er afsted - og det er jo en del!) Jeg har googlet lidt og ikke fundet ret meget. Er der nogen, som kan anbefale et taxa selskab, som er til at stole på.

Besvaret
Jeg skal på ferie i morgen og skal være i lufthavnen meget tiiiidligt (læs senest kl. 0500). I den forbindelse har jeg tænkt mig at tage en taxa over, da jeg simpelthen ikke stoler på DSB. (Jeg har undersøgt, hvor meget det koster at parkere i de 14 dage, jeg er afsted - og det er jo en del!) Jeg har googlet lidt og ikke fundet ret meget. Er der nogen, som kan anbefale et taxa selskab, som er til at stole på.
Der er jo ingen kunder om morgenen hos DSB så der er de som regel lidt mere stabile. Kan desværre ikke anbefale taxa selskab, men er det ikke +250 DKK ekstra de tager for en brotur?
Besvaret
Der er jo ingen kunder om morgenen hos DSB så der er de som regel lidt mere stabile. Kan desværre ikke anbefale taxa selskab' date=' men er det ikke +250 DKK ekstra de tager for en brotur?[/quote'] Jeg har taget taxi hjem en dag fra Christianshavn til Bunkeflo Dkr. 750 blev det.
Besvaret

Jeg har et par gangen om ugen den seneste halvanden måned taget toget 04.31 eller 05.11 fra Svågertorp til lufthavnen, og har ikke oplevet mere end én morgen, hvor toget var sølle 10 min forsinket.

Besvaret

KBH -> Limhamn 925kr. (snevejr, kl 02 om natten og toget var lige kørt) Kan ikke få ind i mit hoved at taxaselskaberne virkelig skal betale fuld pris for at køre over broen. Der må da være god økonomi for øresundsbroen i at lave et erhvervsabonement til hele taxaselskaberne, istedet for den enkelte taxa. (men taxaenrne ville nok stadig bonge kunderne den fulde pris)

Besvaret
KBH -> Limhamn 925kr. (snevejr, kl 02 om natten og toget var lige kørt)
Så er du da blevet tørret godt og grundigt! :rolleye: Om der ligger sne eller ej, gør jo ikke turen længere. Er prisen i svenske eller danske? Var det dansk eller svensk taxa?
Besvaret
Så er du da blevet tørret godt og grundigt! :rolleye: Om der ligger sne eller ej, gør jo ikke turen længere. Er prisen i svenske eller danske? Var det dansk eller svensk taxa?
http://www.airporttaxi.se/ et priseksempel Kastrup-Malmø 630 sek...
Besvaret

GIO: Den nævnte tur var i en dansk taxa i danske kr. Incl. broafgift. om jeg er blevet tørret eller ej ved jeg såmænd ikke. Routen var helt standard, amagerstrandvej til lufthavnen og så over broen. det passer for mig at se, meget godt med den af Mirjam nævnte pris + lidt ekstra fra hovedbanegården. Hvis jeg ikke tager meget fejl er priserne fastsat ens for alle danske taxa'er.

Besvaret
GIO: Den nævnte tur var i en dansk taxa i danske kr. Incl. broafgift. om jeg er blevet tørret eller ej ved jeg såmænd ikke. Routen var helt standard, amagerstrandvej til lufthavnen og så over broen. det passer for mig at se, meget godt med den af Mirjam nævnte pris + lidt ekstra fra hovedbanegården. Hvis jeg ikke tager meget fejl er priserne fastsat ens for alle danske taxa'er.
Jeg læste "KBH" som "CPH", al´så lufthavnen. Sorry. Sidst jeg tog en taxa fra Lufthavnen kostede det 660,- sek alt inklusive. Men det var så også en fredag eftermiddag. Med nat & weekend-takst var det sikkert blevet en smule dyrere.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...