Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

de går efter IP adressen. Min rigtige adresse er Newport Beach, 92660 CA. og jeg har/havde rigtige mange gode. Men den tid jeg er i min lejlighed i Malmo kan jeg ikke modtage dem. Jeg arbejder for Dell i KBH og der har jeg US IP og har intet problem der. Eller kan man altid købe sig ind på sirius.com for $12 pr md - der er mange gode kanaler der.

Besvaret

Det med IP adresse kan jo omgås rimelig let hvis man finder sig en proxy med amerikansk IP adresse - ikke at jeg kender nogen. Det samme gør sig jo gældende med DR og TV2 TV-kanalerne. DR Live kanalen kan ikke ses i Sverige, men så er det jo bare at åbne VPN forbindelsen til kontoret og så spiller det.

• 8 months later...
Besvaret
Pandora's box er åben igen i en anden form http://globalpandora.com/ :th2: De beder om et amerikansk post nummer, men jeg kan da fortælle, at Sheraton i Dallas, Texas har post nummer 75207 ;)
Fedt... Og, man behøver ikke registrere sig med sin egen email (= ingen spam).... Iøvrigt har Beverly Hills, Californien postnummer 90210 :D
Besvaret
Fedt... Og, man behøver ikke registrere sig med sin egen email (= ingen spam).... Iøvrigt har Beverly Hills, Californien postnummer 90210 :D
Really... :new: hehe. Ja jeg ved, at 90210 findes, men fandt et andet, som ikke alle bruger.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...