Jump to content

Jeg beklager

Recommended Posts

Skrevet

Jeg beklager hermed hvis nogle i dag på Øresundsbroen fik et chok da de blev passeret af en Grøn Golf v6 4 motion .. Jeg tabte hovedet lidt tid før broen, fordi en sort Audi TT havde ligget og lavet hjernedøde overhalninger og presset mig i en rundkørsel før broen. Manden prøvede at overhale mig inden om i en rundkørsel hvor der lå biler foran. Jeg ved "vi" passerede dig Thomas Lund, men jeg håber ikke jeg var tæt på dig .. Jeg ved i hvert fald at ham i TT'eren har ligget oppe i røven på en masse billister, desværre nåede jeg ikke at få nummerpladen fordi jeg var så rassende.. Fair nok at folk kan have travlt, men at ligge og køre sådan det fatter jeg ikke..

Besvaret
Jeg beklager hermed hvis nogle i dag på Øresundsbroen fik et chok da de blev passeret af en Grøn Golf v6 4 motion .. Jeg tabte hovedet lidt tid før broen, fordi en sort Audi TT havde ligget og lavet hjernedøde overhalninger og presset mig i en rundkørsel før broen. Manden prøvede at overhale mig inden om i en rundkørsel hvor der lå biler foran. Jeg ved "vi" passerede dig Thomas Lund, men jeg håber ikke jeg var tæt på dig .. Jeg ved i hvert fald at ham i TT'eren har ligget oppe i røven på en masse billister, desværre nåede jeg ikke at få nummerpladen fordi jeg var så rassende.. Fair nok at folk kan have travlt, men at ligge og køre sådan det fatter jeg ikke..
He he så dig ikke, men kender udenmærke godt følelse når man bare bliver så pist at man har lyst til nærmest at køre den nar ned.....kan man ikke erlære sig sindsygt i gernings øjeblikket:rolleyes:
Besvaret
He he så dig ikke' date=' men kender udenmærke godt følelse når man bare bliver så pist at man har lyst til nærmest at køre den nar ned.....kan man ikke erlære sig sindsygt i gernings øjeblikket:rolleyes:[/quote'] Det håber jeg.. jeg plejer ikke at køre sådan, men når folk nærmest kører ind i mig 2 gange fordi de prøver at overhale i en rundkørsel og vi allerede kører omkring 40-50km/t og der ligger biler foran, så taber jeg hovedet.. han kom så forbi mig nede ved broanlæget og så byttede vi plads, så lagde jeg mig bag ham hele vejen op til tårnby, jeg ved han lå tæt på folk så jeg holdte afstand når kan gjorde det men ellers lå jeg ret tæt på ham..
Besvaret

Hehe - helt ok! Var slet ikke sur på dig, men mega pissed på den skide TT. Jeg kørte "rimelig hurtigt", men han havde sgu da mindst 200 på tælleren. Kørte helt op i røven uden at sløve ned. Pludselig var han der bare. :fight:

Besvaret
Hehe - helt ok! Var slet ikke sur på dig, men mega pissed på den skide TT. Jeg kørte "rimelig hurtigt", men han havde sgu da mindst 200 på tælleren. Kørte helt op i røven uden at sløve ned. Pludselig var han der bare. :fight:
Ja jeg så godt du trak hurtigt ind .. han kørte ret stærkt.. vi var i hvert fald over 200 på nogle tidspunkter.. nede i tunnellen tabte jeg ham lidt fordi jeg ikke gad køre stærkt.. efer tunnellen, var der en der trak ud foran ham og så kom jeg op og lå bag ham igen ..
Besvaret
Ærgeligt der ikke var nogen der fik pladen ... Han ville sikkert have været glad for mange af de fine ting man kan modtage via post-ordre... ;)
I hvert fald en ny bil tror jeg.. han havde ikke rigtigt kontrolmærke på. den startede med X og var en sort TT 1.8 turbo tror jeg (2 udstødningsrør og ikke cabriolet)
Guest Supermule
Besvaret

Uanset om man taber hovedet eller ej, så er det vel ikke forsvarligt at køre sådan????? Med over 200 på tælleren????? Ja og jeg er pissehamrende dobbeltmoralsk ligenu.......... Der er bare ingen undskyldning for det og slet ikke når du er ophidset og pløjer efter ham for at få fat i ham.....Og har du kørt i røven på ham hele vejen, så er det satme sært at du ikke får nr pladen..... Beklager meget hvis det her skaber lidt debat, men det er sgu for langt ude.....

Besvaret
Uanset om man taber hovedet eller ej, så er det vel ikke forsvarligt at køre sådan????? Med over 200 på tælleren????? Ja og jeg er pissehamrende dobbeltmoralsk ligenu.......... Der er bare ingen undskyldning for det og slet ikke når du er ophidset og pløjer efter ham for at få fat i ham.....Og har du kørt i røven på ham hele vejen, så er det satme sært at du ikke får nr pladen..... Beklager meget hvis det her skaber lidt debat, men det er sgu for langt ude.....
Kors du er sjov SM, har du overvejet om du er Skizo??
Besvaret
HAHAHA.... Ja, du er sgu godt nok dobbeltmoralsk :th2: Top nice underholdning... tænk at dette skulle komme fra dig :D
Besvaret
Ja .. jeg er enig.. men en af grundene til jeg ikke kiggede ned på hans nummerplade, for så tæt var jeg nu heller ikke på ham at jeg ikke kunne se den, var fordi jeg holdte godt øje med trafikken. Men det er ikke fordi jeg skal komme med dårlige undskyldninger, men lad være med at belære mig, for du har jo tit ligget tæt på folk med en god hastighed og blinket af dem, så det er ikke fordi du er bedre. Forskellen er bare at jeg gerne vil beklage over for dem som måtte have fået et chok over jeg kørte stærkt i yderste bane.. og så inden folk får et helt forskruet billedet, det var ikke fordi "vi" lå og kørte 200 på hele strækningen og det var ej heller sådan at jeg (kan sige for mig selv) lå og kørte ind og ud af banerne og pressede folk. Jeg havde en god afstand til alle bilerne og lå ikke oppe i røven af dem, lige med undtagelse af TT'eren..
Besvaret

Man kan køre for hurtigt på mange måder TT'en kørte for hurtigt på den forkerte måde jxhab holdt pænt afstand og bremsede ned i tide Har selv kørt 200+, så jeg er ej en engel heller hvad det angår. Men no matter what kører du ikke 200 indtil du er 50 meter fra forkørende, bremser ned så du er 2 cm fra min bagskærm, blinker og accelererer op til 200 igen. Havde der ikke været så mange biler omkring os, så havde jeg lavet mit sædvanlige trick - at trykke på bremsen. Men der var rigelig med andre trafikanter som kørte almindeligt, så det kunne have gået galt.

• 2 weeks later...
Besvaret

I samme tråd må jeg vel hellere beklage på forhånd. Er netop hjemvendt fra 2 ugers ferie på Sardinien. Vi havde en bil i 2 uger, godt nok en lille potte af en Lancia, meeeen man får sig nogle vaner dernede. Skik følge eller land fly siges det, så vi kom til at lave nogle vilde overhalinger :rolleye:Men vi kunne dog ikke følge med italienerne på øen, som gerne overhalede over fuldoptrukne linier på vej op af en bakke uden sigtbarhed, eller kørte over for fuld stop med stor hastighed. Klaus (Bananas) kan bevidne, at de kørte meget spændende der ;)

Besvaret

Må vist også hellere undskylde på forhånd. Hvis I ser en hidsig Fiat Punto med blå røg ud bagfra, der bliver kørt helt ud i gearene, så er det undertegnede der ikke har akklimatiseret sig helt fra ferien endnu! I dag var første dag tilbage i civiliseret trafik - troede seriøst flere gange at nogen havde fået motorstop foran fordi det gik så langsomt!. Måtte stoppe mig selv lige før jeg kom til at refleks-dytte!. Kom vist også til at hvine med dækkene i en af de store rundkørsler på vej ind mod Malmö - i teorien må man jo godt køre 70 igennem dem! Tag jer ikke af det - det går nok over med tiden!.

Besvaret

hehehe, sjovt som denne tråd har udviklet sig .. =) jeg slap af med mit hidsige temperament da jeg solgte golfen, måske var det derfor, så nu ligger jeg kun og cruiser =)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...