Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

Maling synes jeg ikke er væsentligt billigere eller dyrere. Jeg har haft købt lidt i Bauhaus. Byggematerialer nævnte min far at et eller andet sted var de MEGET billigere end de sædvanlige som bauhaus og hvad de ellers hedder. Får lige fat i navnet.

Besvaret
BS tusind tak for svaret' date=' ja du må gerne lige skrive navnet når du har det.[/quote'] og navnet er....fanfare Cheapy. Ligger vist nok ude ved svågertorp. Det var træ til et plankeværk der blev købt. Kvaliteten var der intet at udsætte på men prisen var der væsentligt forskel på.
Besvaret

Mht maling - altså hvis det er til indendørs brug på vægge og man gerne vil have det til at holde bare lidt mere end til den først gang man kommer til at røre væggen så køb noget i god kvalitet. Specielt hvis væggene har en kraftig farve - hvilket ind imellem ses heroppe - som man ønsker at male over med noget lysere så er de billige hvide/gråhvide malinger altså noget skidt er vores bitre erfaring. Da vi skulle flytte herop støvede jeg en bekendt maler op der kan købe engros - fik ham til at købe noget Dyrup's - det kostede da stadig mere end de billigste i Metro eller hvor man nu køber det... Men det holder og dækker så afgjort også langt bedre! Men hvis man er typen der elsker at male og skifte farver ofte, så er det nok ikke pengene værd.

Besvaret

Det er mit indtryk at maling generelt er billigere i SE, men som larscph siger, så lad med at köbe det billigeste maling du kan finde -med mindre du önsker at male flere omgange og bruge mere maling end nödvendigt;) Jeg köbte maling i Bauhaus, da jeg skulle male indendörs for nogle måneder siden. De anbefalede Beckers, som var noget billigere end Nordsjö, men som skulle väre samme kvalitet, og jeg var da også umiddelbart tilfreds med den maling, men har heller ikke noget at sammenligne med. -Jeg kan da lige tilföje, at Nordsjö er den svenske udgave af danske Sadolin, men indeholdet er det samme. Akzo Nobel står bag begge märker, men har fundet ud af hvor vigtige begge brands er, så de er begyndt at have begge märker stående på deres produkter :o

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...