Sisse Skrevet September 4, 2006 Rapporter Skrevet September 4, 2006 Hejsa. Er der nogen som ved om sådan noget som maling er billigere i sverige end i DK og hva med byggematerialer ? hilsen helene
BS Besvaret September 4, 2006 Rapporter Besvaret September 4, 2006 Maling synes jeg ikke er væsentligt billigere eller dyrere. Jeg har haft købt lidt i Bauhaus. Byggematerialer nævnte min far at et eller andet sted var de MEGET billigere end de sædvanlige som bauhaus og hvad de ellers hedder. Får lige fat i navnet.
Nils Besvaret September 4, 2006 Rapporter Besvaret September 4, 2006 Det er måske www.byggmax.se , du tænker på? Genereelt er Bauhaus vel i den dyre ende.
BS Besvaret September 4, 2006 Rapporter Besvaret September 4, 2006 Ja det er vist ikke helt ved siden af. Men får det lige bekræftet.
Sisse Besvaret September 4, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret September 4, 2006 tak BS tusind tak for svaret, ja du må gerne lige skrive navnet når du har det.
BS Besvaret September 5, 2006 Rapporter Besvaret September 5, 2006 BS tusind tak for svaret' date=' ja du må gerne lige skrive navnet når du har det.[/quote'] og navnet er....fanfare Cheapy. Ligger vist nok ude ved svågertorp. Det var træ til et plankeværk der blev købt. Kvaliteten var der intet at udsætte på men prisen var der væsentligt forskel på.
Kasper Besvaret September 5, 2006 Rapporter Besvaret September 5, 2006 Har lige købt 20 liter hvid samt 20 liter farvet nordsjö maling i Limhamn. 2500,- SEK
larscph Besvaret September 5, 2006 Rapporter Besvaret September 5, 2006 Mht maling - altså hvis det er til indendørs brug på vægge og man gerne vil have det til at holde bare lidt mere end til den først gang man kommer til at røre væggen så køb noget i god kvalitet. Specielt hvis væggene har en kraftig farve - hvilket ind imellem ses heroppe - som man ønsker at male over med noget lysere så er de billige hvide/gråhvide malinger altså noget skidt er vores bitre erfaring. Da vi skulle flytte herop støvede jeg en bekendt maler op der kan købe engros - fik ham til at købe noget Dyrup's - det kostede da stadig mere end de billigste i Metro eller hvor man nu køber det... Men det holder og dækker så afgjort også langt bedre! Men hvis man er typen der elsker at male og skifte farver ofte, så er det nok ikke pengene værd.
SanneJ Besvaret September 5, 2006 Rapporter Besvaret September 5, 2006 Det er mit indtryk at maling generelt er billigere i SE, men som larscph siger, så lad med at köbe det billigeste maling du kan finde -med mindre du önsker at male flere omgange og bruge mere maling end nödvendigt;) Jeg köbte maling i Bauhaus, da jeg skulle male indendörs for nogle måneder siden. De anbefalede Beckers, som var noget billigere end Nordsjö, men som skulle väre samme kvalitet, og jeg var da også umiddelbart tilfreds med den maling, men har heller ikke noget at sammenligne med. -Jeg kan da lige tilföje, at Nordsjö er den svenske udgave af danske Sadolin, men indeholdet er det samme. Akzo Nobel står bag begge märker, men har fundet ud af hvor vigtige begge brands er, så de er begyndt at have begge märker stående på deres produkter :o
Mette Besvaret September 5, 2006 Rapporter Besvaret September 5, 2006 En tommelfingerregel man måske kan bruge er at 10 liter god maling koster ca. 800 DKK (ikke vådrumsmaling, det er dyrere), når det ikke er på tilbud.
hsahirf Besvaret September 5, 2006 Rapporter Besvaret September 5, 2006 Har lige købt 20 liter hvid samt 20 liter farvet nordsjö maling i Limhamn. 2500' date='- SEK[/quote'] hvor i Limhamn?
SanneJ Besvaret September 5, 2006 Rapporter Besvaret September 5, 2006 hvor i Limhamn? Der ligger en Flügger i Limhamn, men ved ikke om det er den...
CoolAIR Besvaret September 5, 2006 Rapporter Besvaret September 5, 2006 Har ellers lige købt 10 liter hvid maling i Bauhaus - 149 svenske Kvaliteten fejler ikke noget...
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu