Guest Supermule Skrevet September 22, 2006 Rapporter Skrevet September 22, 2006 Læg især mærke til den svenske krone..... http://www.bjerring-jensen.dk/Diverse/005A10AE.xls
mrode Besvaret September 23, 2006 Rapporter Besvaret September 23, 2006 Grafer viser det bedre end tal.. :)
bananas Besvaret September 23, 2006 Rapporter Besvaret September 23, 2006 Jeg synes snarere at arket fortæller nogen om hvor ufatteligt provinsielt vores egen danske nationalbank tænker. Den har ikke en eneste af de Latin-amerikanske lande med på listen over de lande, som de laver en officiel kurs på - bl.a. Brasilien, som er verdens 8. største økonomi.
Guest Supermule Besvaret September 23, 2006 Rapporter Besvaret September 23, 2006 Du har ret Claus, men hvor meget betyder Brasilien for os her i DK?? Tror det er for oversigtens egen skyld at alle ikke er med.... Jeg synes snarere at arket fortæller nogen om hvor ufatteligt provinsielt vores egen danske nationalbank tænker. Den har ikke en eneste af de Latin-amerikanske lande med på listen over de lande, som de laver en officiel kurs på - bl.a. Brasilien, som er verdens 8. største økonomi.
Gio Besvaret September 23, 2006 Rapporter Besvaret September 23, 2006 men hvor meget betyder Brasilien for os her i DK??Jeg bor i Sverige...hvor bor du(!)?
Guest Supermule Besvaret September 23, 2006 Rapporter Besvaret September 23, 2006 Joooo jo, jeg bor her i Sverige, men tallene var taget fra DK's nationalbank..... Derfor blev jeg jo nødt til at sige DK........Jeg bor i Sverige...hvor bor du(!)?
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu