Admin Skrevet September 22, 2006 Rapporter Skrevet September 22, 2006 Hvilket mærke ville du købe hvis du skulle investere i en stationcar ? Det skal være med automatgear.
Guest Supermule Besvaret September 22, 2006 Rapporter Besvaret September 22, 2006 Mercedes E55 AMG.......
Admin Besvaret September 22, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret September 22, 2006 Mercedes E55 AMG....... Den er nok lidt for dyr. Nr 1 på hitlisten lige nu ligger Volvo V70.
BS Besvaret September 22, 2006 Rapporter Besvaret September 22, 2006 Har selv valgt en Audi A6 st.car Fiiiin bil!
Peter H. Besvaret September 22, 2006 Rapporter Besvaret September 22, 2006 Hvilket mærke ville du købe hvis du skulle investere i en stationcar ? Det skal være med automatgear. Synd man ikke kan få en M model i stcar.. Ps du mangler Porsche :):)
Guest Supermule Besvaret September 22, 2006 Rapporter Besvaret September 22, 2006 Laver de st. cars????? Synd man ikke kan få en M model i stcar.. Ps du mangler Porsche :):)
Admin Besvaret September 22, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret September 22, 2006 Synd man ikke kan få en M model i stcar.. Ps du mangler Porsche :):) jeg tror ikke min mor vil bryde sig om at køre Porsche. Heller ikke mig for den sags skyld. Og jeg troede heller ikke at de lavede stationcars
credde Besvaret September 22, 2006 Rapporter Besvaret September 22, 2006 Hvis jeg skulle vælge, så ville det være en Audi S6 Avant, 2007 årgang -> kun indtil den nye RS6 kommer :th2:
BS Besvaret September 22, 2006 Rapporter Besvaret September 22, 2006 :laugh: Længe leve photoshop :th2:
Guest jxhab Besvaret September 22, 2006 Rapporter Besvaret September 22, 2006 Længe leve photoshop :th2: Den er nu ikke helt manipuleret.. Prøv med en 944 Cargo =)
Thomas Besvaret September 23, 2006 Rapporter Besvaret September 23, 2006 jeg tror ikke min mor vil bryde sig om at køre Porsche. Heller ikke mig for den sags skyld. Og jeg troede heller ikke at de lavede stationcars Hej vi var ude at kigge på den nye V50 2007 og den er bare fin:) Den koster som standard 195000sek. og kører rimeligt på literen, havde ellers kig på den nye megane til 150000 men den var lidt for platicagtig...
Admin Besvaret September 23, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret September 23, 2006 Hej vi var ude at kigge på den nye V50 2007 og den er bare fin:) Den koster som standard 195000sek. og kører rimeligt på literen, havde ellers kig på den nye megane til 150000 men den var lidt for platicagtig... Jeg har også kigge på V50, men budgettet ligger på ca. 130-140000 og den kommer jeg ikke ned på med automatgear for en V50.:(
BS Besvaret September 23, 2006 Rapporter Besvaret September 23, 2006 Prøv med en 944 Cargo =) FØJ for Puttgarden!
DarkAdMiN Besvaret September 24, 2006 Rapporter Besvaret September 24, 2006 en mercedes fra årgang 2001 evt Mercedes 320 CDI
Futz Besvaret September 25, 2006 Rapporter Besvaret September 25, 2006 en mercedes fra årgang 2001 evt Mercedes 320 CDI ENIG det er kvalivarer - en anden nyere bil der nu er til at få for under 200.000 er Jaguar X-type Estate diesel (18 - 20 kml) hvis du ikke vil ligne alle de andre og godt kan lide noget der er understated.
jacobe Besvaret January 14, 2007 Rapporter Besvaret January 14, 2007 Nu er det jo næsten lidt fjollet, at min første post på dette fremragende forum skal handle om biler... når der er 1000 ting jeg bude spørge om istedet, men det skal nok komme :) Jeg har da lidt erfaring med (lidt ældre) stationcars, som jeg da gerne vil dele: VW Passat 2.0 TDi aut. 2006: Først og fremmest, har jeg stemt på VW i afstemningen. Jeg har kørt en del i en Passat fra 2006, som jeg er MEGET imponeret af: 140 HK, 320 Nm. Den har det sygeste bundtræk, fuldt ud på højde med Mercedes, og kører 200 km/t i løbet af et øjeblik. Masser af udstyr, også ting jeg aldrig har set før, parkeringsbremsen er f.eks. en trykknap og ikke et håndgreb, dvs. mere plads imellem forsæderne, nøglen er en kodet sender, man bare stikker ind i tændingslåsen og trykker på - den skal ikke drejes, 2 afkølede bokse osv. Og så er den MEGET større, end den ser ud til. Når jeg i nær fremtid formodentlig flytter hinsidan, kunne jeg godt finde på at købe sådan en. Dog med forbehold i, at bilen jeg har erfaring med er rimelig ny, og ikke har haft problemer endnu. Mercedes C220 CDi aut. 2003: Kører naturligvis lækkert og har et stort bundtræk, hurtig osv... men: den er ALT for lille. Servoen er alt for følsom, speederen for hård, og bremserne er svære at dosere. På trods af, at den model jeg har kørt i har elektrisk indstilling af sædet samt oppustelig lænde-og sidestøtte, er det aldrig lykkedes mig at finde en god siddestilling - jeg får simpelthen ondt i mine lår efter noget tid. Efter ca. 150.000 km knirkede undervognen værre end en 4 år gammel barnevogn. Kan IKKE anbefale den. Citroen C5 2.0 HDi aut. 2001: Denne har jeg kørt omkring 200.000 km i. Den har naturligvis hydroactiv affjedring, og det er MEGET lækkert at køre med - de fleste vejbump mærker man dårligt man kører over. Den er ikke skide hurtig, hverken på toppen eller i optræk, men heller ikke langsom - dog har den en forholdsvis stor turbotøven ift. de andre nævnte. Sæderne er rene sofaer, og man bliver ikke træt af selv mange timer bag rattet. Den er GIGA - virkelig dejlig rummelig. og da den ikke har nogen kardantunnel gennem kabinen, får man 3 ÆGTE siddepladser på bagsædet. Det er så tilgengæld også, hvad jeg har af positive ting at sige om den... for den ER fransk! Og i Frankrig kan de lave mad og vin, men ikke elektronik, og SLET ikke elektronik til biler. Jeg har ALDRIG oplevet en bil, som der har været SÅ mange elektriske problemer med: kørecomputer, sprinkleranlæg, lygter, låse.... og desuden har den verdens dummeste regnsensor. Og det var kun det elektriske - aut. gearkassen kunne kun lave kickdown de første 100.000 km, derefter skulle den til reparation. Når den er kold, skifter den til højeste gear, inden du kører 60 - det er sådan ca. ved 1000 omdrejninger, og det KAN den ikke - ergo er man nødt til at skifte gear manuelt de første 5 minutters tid. Jeg kan mange mærklige historier om denne bil, og kan ABSOLUT ikke anbefale den, men kun håbe på at 2. generation af C5'erne er blevet væsentligt bedre, for det er en dejlig bil, hvis det hele ellers bare virker. Er ikke i tvivl om, at både BMW, Audi, Volvo og Mercedes laver nogle lækre nye stationcars, men har altså ikke prøvet dem alle! :)
2EThADoN Besvaret January 15, 2007 Rapporter Besvaret January 15, 2007 Synd man ikke kan få en M model i stcar.. M5 Touring er lige på trapperne
Guest Mogens Besvaret January 15, 2007 Rapporter Besvaret January 15, 2007 Er ikke i tvivl om, at både BMW, Audi, Volvo og Mercedes laver nogle lækre nye stationcars, men har altså ikke prøvet dem alle! Den store forskel mellem BMW og Audi ligger i køreteknikken, når vi ser bort fra RS-modellerne. Hvis du sammenligner A63.0 TDI med en 530d, vil der være mest plads i Audi'en, mens BMW'en generelt kører LANGT bedre. Især hvis BMW'en er med sportschassis inkl. aut. niveauregulering. Så ønsker du plads, kører du Audi - ønsker du sportslighed, kører du BMW :) Ønsker du det sofistikerede, køber du en RS6 eller måske M5 :)
APGraph Besvaret January 15, 2007 Rapporter Besvaret January 15, 2007 Audi RS modeller ville jeg klart vælge, Der er plads og de er stadig sjove at køre i, også ser de ik ud af meget med mindre man kender de små udvendige ændringer, fra en A4 da det skal være automat gear er den gamle (2001) RS4 desværre udelukket, den køre ellers som en drøm. men så er der jo altid den nye model (2006)
Nic Besvaret January 15, 2007 Rapporter Besvaret January 15, 2007 jeg er sgu lidt skuffet over at der ikke er en der har nævnt Honda Accord tourer, den er verdens bedste bil og motoren er blevet udnævnt som verdens bedste diesel i 2006, og man får alt i udstyr i basis udgaven, topmodellen er kun udvidet med soltag, fuld læder, navi, og valget mellem automat ell manuel gearkasse.
ole Besvaret January 15, 2007 Rapporter Besvaret January 15, 2007 Saab 9-5 kombi. Vi har en Saab 9-5 vector, fint bil til prisen, kører godt, bruge den ca. 130 km pr.dag. ikke de stor udgifter.
jacobe Besvaret January 15, 2007 Rapporter Besvaret January 15, 2007 jeg er sgu lidt skuffet over at der ikke er en der har nævnt Honda Accord tourer' date=' den er verdens bedste bil og motoren er blevet udnævnt som verdens bedste diesel i 2006, og man får alt i udstyr i basis udgaven, topmodellen er kun udvidet med soltag, fuld læder, navi, og valget mellem automat ell manuel gearkasse.[/quote'] Vel nok bare fordi, at ingen har sådan én :) Men den lyder lækker - hvad koster sådan en bandit i SE?
Nic Besvaret January 15, 2007 Rapporter Besvaret January 15, 2007 Vel nok bare fordi' date=' at ingen har sådan én :) Men den lyder lækker - hvad koster sådan en bandit i SE?[/quote'] Det har jeg nemlig og den er sgu god. her er lidt priser http://honda.se/sw197.asp
Johan Besvaret January 16, 2007 Rapporter Besvaret January 16, 2007 Audi S4, S6, Allroad......... jeg syntes at Audi laver de fedeste st. car lige nu.. især A6'eren....
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu