aj Skrevet October 3, 2006 Rapporter Skrevet October 3, 2006 Nogen der kan anbefale et pålideligt og prisvenligt tøjrenseri i Malmö? Jeg har slået de forskellige steder op. Har oprettet tråden for at høre eventuelle erfaringer.
Gawc Besvaret October 10, 2006 Rapporter Besvaret October 10, 2006 Er blevet anbefalet af 2 uafhængige herretøjsforretninger, både skrædderen og renseriet på bagsiden af Caroli City. Om de skulle være "betalt" af ham ved jeg jo så ikke, har ikke haft nogen personlige erfaringer selv endnu, samler lidt sammen, så kan han få hele baduljen og rense og sy i på et tidspunkt.....
thygesen Besvaret October 10, 2006 Rapporter Besvaret October 10, 2006 Jeg har brugt den en gang.. havde gode erfaringer, men syntes det var lidt dyrt.. kan ikke huske hvad jeg betalte, men mener det var næsten dobbelt så dyrt som i danmark..
bananas Besvaret October 10, 2006 Rapporter Besvaret October 10, 2006 Jeg skal også have fundet et renseri. Er der nogen som kan fortælle mig hvad renseri hedder på svensk?
repeat Besvaret October 11, 2006 Rapporter Besvaret October 11, 2006 Mener det er Kemtvät, men er ikke lige sikker på om det er stavet korrekt:scared:
Nils Besvaret October 11, 2006 Rapporter Besvaret October 11, 2006 Mener det er Kemtvät' date=' men er ikke lige sikker på om det er stavet korrekt:scared:[/quote'] Med et til t: Kemtvätt. Svenskere kan ikke få konsonanter nok. :)
Gawc Besvaret November 24, 2006 Rapporter Besvaret November 24, 2006 Har lige brugt det ved Caroli city, lidt kostbar, men meget positiv oplevelse, og yderst god service
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu