Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Er der nogen der ved hvad det er for et skilt der er kommet op lige efter betalings stationen. Noget SBØ mødesplads 600 m. Det ligner et permanent skilt så det er nok ikke noget weekend halløj. Men der er med Danske bogstaver !

Besvaret
Er der nogen der ved hvad det er for et skilt der er kommet op lige efter betalings stationen. Noget SBØ mødesplads 600 m. Det ligner et permanent skilt så det er nok ikke noget weekend halløj. Men der er med Danske bogstaver !
Lyder lidt som om de har lavet en mødeplads\pendler plads.
Besvaret

Ja....det er den plads ambulancer fra København og FALCK skal køre til hvis vi skal over og hjælpe i Skåne ved større ulykker. Planen er man kører dertil og så bliver man hentet af politi eller andet redningspersonel der så følger en til skadestedet...... Smart ikk' ...... :thumbup:

Besvaret

Kunne de ikke bare sætte en computer ind i bilen (det har de sikkert allerede) så de kunne få et kort til ulykkestedet vist ?? Virker lidt ugennemtænkt at der, ved en større ulykke der kræver hjælp fra den anden side, skal sendes resurser ud for at eskortere en ambulance.

Besvaret

Det er vist heller ikke helt gennemtænkt det du skriver. Du er vist ikke klar over antallet af redningskøretøjer ved en "større ulykke". En større ulykke er når man trækker ressourser til fra f.eks. DK. Ved en mødeplads sikrer man sig, at der er styr på opmarch af køretøjer. :fight:

Besvaret
Kunne de ikke bare sætte en computer ind i bilen (det har de sikkert allerede) så de kunne få et kort til ulykkestedet vist ?? Virker lidt ugennemtænkt at der, ved en større ulykke der kræver hjælp fra den anden side, skal sendes resurser ud for at eskortere en ambulance.
Hehe.....nu sidder jeg hver 4 dag i et af disse redningskøretøjer....og der er IKKE computer i (dvs det er der men den har 64 kb memory i så den er ikke helt ny). Personligt vil jeg rigtig gerne have en til at følge mig til et skadessted i stedet for at skulle flakke rundt i Skåne for at finde dit og dat (ja ok....jeg er lidt kendt herovre men det er de fleste af mine kollegaer ikke)
Besvaret

Opsamlingssteddet kan også være til eksempelvis politieskorte, men i mine øjne blot lidt underholdene, at der ligefrem skal skiltes til det. I starten troede jeg, det var midlertidige skilte til noget biltest eller sådan noget.

Besvaret
Hehe.....nu sidder jeg hver 4 dag i et af disse redningskøretøjer....og der er IKKE computer i (dvs det er der men den har 64 kb memory i så den er ikke helt ny)
Jeg er lettere chokeret. Jeg troede bestemt at navigation var en selvfølge i redningskøretøjer :scared:
Besvaret
Jeg er lettere chokeret. Jeg troede bestemt at navigation var en selvfølge i redningskøretøjer :scared:
Hehe....næ nej.....fik jeg nævnt at jeg var kommunalt ansat? Need I say more? Den står på KRAKS og egen gadelære.......

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...