Kira Skrevet October 13, 2006 Rapporter Skrevet October 13, 2006 Her er vores nye familiemedlem :) Ankommer om 2 uger - er ventetiden lang
Toft Besvaret October 13, 2006 Rapporter Besvaret October 13, 2006 Old news Kira, det billede har jeg da haft liggende på min pc siden kl 13 Men tillykke med hende :th2: Hehe, håber Ivan lærer hende at "håndtere" katte og andet kryb der ikke burde være født
BS Besvaret October 13, 2006 Rapporter Besvaret October 13, 2006 Old news Kira' date=' det billede har jeg da haft liggende på min pc siden kl 13 [/quote'] Nå np...der er nok nogen der er for fordelt va! Dejlig hvalp! Kan godt forstå ventetiden er lang. Lidt i stil med at ringe og bestille en pizza og få af vide der går 20 min:scared:
Heidi Besvaret October 13, 2006 Rapporter Besvaret October 13, 2006 Tillykke med skønheden Hun skal nok lærer Ivan at det er GIRL POWER der rules.
Kira Besvaret October 13, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret October 13, 2006 Toft: Det var nok det bedste at informere dig om valget inden det blev offentliggjort her - ellers ville der nok falde brænde ned :D Hun er i skarp træning - de har efter sigende fået deres første rigtige kødben idag - så hun skal nok træde i bror Ivans pindsvinespor :th2:
larscph Besvaret October 13, 2006 Rapporter Besvaret October 13, 2006 Ej - tillykke med hende.. Bare lidt for kær... :p
credde Besvaret October 13, 2006 Rapporter Besvaret October 13, 2006 Den ser fin ud Kira. Lars var der også næsten med det samme og sendte billedet til mig på messenger :th2:
Lynge Besvaret October 13, 2006 Rapporter Besvaret October 13, 2006 Old news Kira, det billede har jeg da haft liggende på min pc siden kl 13
lilleven1 Besvaret October 13, 2006 Rapporter Besvaret October 13, 2006 hej:) Gud hvor er den skøn;) hvad er det for en race?
Gio Besvaret October 13, 2006 Rapporter Besvaret October 13, 2006 hej Gud hvor er den skøn - hvad er det for en race?"Hund"? ;) Ej...den er sgu kær! Gider dem bare ikke når de bliver for store..hehe. Ja - jeg er mere til små tumlehunde - eller helst katte. Igen - "man har ét standpunkt til man tager et andet" (udskift "man" med "jeg" - men havde jeg skrevet dét, så havde ordsproget ikke helt haft den rigtige vægt)
MissCath Besvaret October 13, 2006 Rapporter Besvaret October 13, 2006 Nøj, hvor er den lækker... Jeg er også nysgerrig - hvilken race?
Lynge Besvaret October 14, 2006 Rapporter Besvaret October 14, 2006 Gud hvor er den skøn;) hvad er det for en race? Nøj, hvor er den lækker... Jeg er også nysgerrig - hvilken race? Hi hi ja det er nok ikke nemt at se i den størrelse, men det er en Amerikansk Staffordshire Terrier(Amstaff):th2:
Nils Besvaret October 14, 2006 Rapporter Besvaret October 14, 2006 Hi hi ja det er nok ikke nemt at se i den størrelse' date=' men det er en Amerikansk Staffordshire Terrier(Amstaff):th2:[/quote'] Altså en pit bull light? :D
Lynge Besvaret October 14, 2006 Rapporter Besvaret October 14, 2006 Altså en pit bull light? :D For den MEGET uvidene:rolleye: http://www.amstaffs.dk/racen.htm
lilleven1 Besvaret October 14, 2006 Rapporter Besvaret October 14, 2006 Hi hi ja det er nok ikke nemt at se i den størrelse' date=' men det er en Amerikansk Staffordshire Terrier(Amstaff):th2:[/quote'] ja tænkte det nok men turde ikke sige mit gæt højt, tænk hvis det var helt forkert:eek: men sød er den alså:o lilleven
Kira Besvaret October 14, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret October 14, 2006 Ja jeg tilhører ikke mængden af folk der lige anskaffer mig en pitbull fordi den lige tilfældigvis er lovlig her. - En gang amstaff altid amstaff! Men læs det udemærkede link - det er meget godt
Guest jxhab Besvaret October 14, 2006 Rapporter Besvaret October 14, 2006 For den MEGET uvidene:rolleye: http://www.amstaffs.dk/racen.htm Orv. Super Link. Det var rigtig fedt at læse den tekst, så kom nogle af mine fordomme da også af vejen! Takker og god weekend!
Lynge Besvaret October 14, 2006 Rapporter Besvaret October 14, 2006 Orv. Super Link. Det var rigtig fedt at læse den tekst' date=' så kom nogle af mine fordomme da også af vejen! Takker og god weekend![/quote'] Jeg er meget glad for at høre hvis det har aflivet nogle fordomme om de her dejlige hunde, og hvis du har løst til at opleve dem LIVE en dag så er du meget velkommen, men ta et håndklæde med for de hilser meget kærligt med tungen førest:lol:
Lynge Besvaret October 15, 2006 Rapporter Besvaret October 15, 2006 Ikke for at gøre det her til en debat om hunde, men her er lige en meget go artikel om "kamphunde", til dem der skulle mene en Amstaff er en farlig hund. http://www.hunde-info.dk/kamph.shtml
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu