Carwash Skrevet October 19, 2006 Rapporter Skrevet October 19, 2006 vi blev stoppet uden grund, mig og min kammerat i hedehusene igår ved 03:30, beordret ud af bilen, min kammerat snakker ikke dansk men engelsk og han fik håndjern på, det pissede mig så meget af når det panser svin misbruger deres magt og uniform på den latterlig måde, jeg spurgte 5 gange hva vi havde gjordt, hmm nogen har ringet der kører fulde mennesker rundt i en bil??? og vi sku piss af ellers pusser de hundene på os.. Er der nogle steder i dk man kan klage over sådanne tåbelige opførsel??? :fight: skød panser vi har alt for mange af dem:fight:
runel Besvaret October 19, 2006 Rapporter Besvaret October 19, 2006 Er der nogle steder i dk man kan klage over sådanne tåbelige opførsel??? :fight: skød panser vi har alt for mange af dem:fight: Ja, det virker som en fornuftig straf, når man tænker på grovheden af betjentenes "forbrydelse". Hvis du vil klage så kontakt den lokale politistation.
Miriam Besvaret October 19, 2006 Rapporter Besvaret October 19, 2006 Er der nogle steder i dk man kan klage over sådanne tåbelige opførsel??? www.BT.dk
Carwash Besvaret October 19, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret October 19, 2006 www.BT.dk BT ?? skal jeg skrive til dem ? jeg har ringet til glostrup men bilen kom fra roskilde afdeling. og jeg skal ind til dem og pisse på dem der inde.
Guest Trine Besvaret October 19, 2006 Rapporter Besvaret October 19, 2006 Al respekt for din harme, men jeg tror ikke du får en s... ud af det, desværre. Hvis du sammeligner din "sag" med sagen fra Parken hvor betjente banker bl.a svenske fodboldfans med stavene så er der jo ikke sket noget "overgreb" udover de har provokeret dig og behandlet dig dårligt. Sagen fra parken er filmet fra optil flere vinkler og der sker stadig ikke en skid med betjentene. Spar dine kræfter, jeg tror desværre ikke på du bliver hørt. Retfærdigt eller ej.
Carwash Besvaret October 19, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret October 19, 2006 Al respekt for din harme, men jeg tror ikke du får en s... ud af det, desværre. Hvis du sammeligner din "sag" med sagen fra Parken hvor betjente banker bl.a svenske fodboldfans med stavene så er der jo ikke sket noget "overgreb" udover de har provokeret dig og behandlet dig dårligt. Sagen fra parken er filmet fra optil flere vinkler og der sker stadig ikke en skid med betjentene. Spar dine kræfter, jeg tror desværre ikke på du bliver hørt. Retfærdigt eller ej. jeg ved godt det er meget svært i forhold til parken sag, jeg så programet i tv. jeg synes bare jeg har aldrig været i kontakt med de panser og overholdt mig altid inden for loven´s grænse, At sådanne nogle spadser skal opføre sig total latterlige uden grund, jeg har selvf. ringet rundt. der har aldrig været en anmeldelse som de påstod det var.... det ender bare med at politiet gøre lige præcis som der passer dem.
fisker Besvaret October 19, 2006 Rapporter Besvaret October 19, 2006 jeg ved godt det er meget svært i forhold til parken sag' date=' jeg så programet i tv. jeg synes bare jeg har aldrig været i kontakt med de panser og overholdt mig altid inden for loven´s grænse, At sådanne nogle spadser skal opføre sig total latterlige uden grund, jeg har selvf. ringet rundt. der har aldrig været en anmeldelse som de påstod det var.... det ender bare med at politiet gøre lige præcis som der passer dem.[/quote'] Der er jo osse nye betjente der skal lære at udføre deres arbejde, derfor sker det desværre at man engang i mellem bliver stoppet uden grund ;-) Er osse rimelig glad for at der ikke skal være en grund til at man stoppes :-) Tænk på alle dem der kører sprit!
Carwash Besvaret October 19, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret October 19, 2006 Der er jo osse nye betjente der skal lære at udføre deres arbejde' date=' derfor sker det desværre at man engang i mellem bliver stoppet uden grund ;-) Er osse rimelig glad for at der ikke skal være en grund til at man stoppes :-) Tænk på alle dem der kører sprit![/quote'] jeg har respket for deres job og vil til hver tid stoppe og gøre lige præcis hva de bede mig om, men de to som stoppede os var ikke elev, nok mere nogle gamle røvhuller som havde ondt i røven at vi to sorte havde en bil og oven i købt alt var lovligt, hehe som jeg nævnte jeg er rimligt large mht lov og orden, men de stillede den dumste spørgsmål, nemlig om vi havde gæster og om de var dansker eller af vores egne.. jeg synes respekt er en go ting især når man har magten til at gøre lige præcis hva det passe en. vi gjorde lige hva de sagde uden grund. håndjern på og platte spørgsmål....??
fisker Besvaret October 19, 2006 Rapporter Besvaret October 19, 2006 jeg har respket for deres job og vil til hver tid stoppe og gøre lige præcis hva de bede mig om' date=' men de to som stoppede os var ikke elev, nok mere nogle gamle røvhuller som havde ondt i røven at vi to sorte havde en bil og oven i købt alt var lovligt, hehe som jeg nævnte jeg er rimligt large mht lov og orden, men de stillede den dumste spørgsmål, nemlig om vi havde gæster og om de var dansker eller af vores egne.. jeg synes respekt er en go ting især når man har magten til at gøre lige præcis hva det passe en. vi gjorde lige hva de sagde uden grund. håndjern på og platte spørgsmål....??[/quote'] De har vel lige set tv3 "cops" sådan nogle er der desværre osse hos dem :-(
Guest Supermule Besvaret October 19, 2006 Rapporter Besvaret October 19, 2006 Tjek lige scenariet drenge.... 2 gutter af anden etnisk herkomst kl 03.30 om morgenen i Hedehusene.... Så be'r man da nærmest om at blive stoppet......
Gio Besvaret October 19, 2006 Rapporter Besvaret October 19, 2006 Tjek lige scenariet drenge.... 2 gutter af anden etnisk herkomst kl 03.30 om morgenen i Hedehusene.... Så be'r man da nærmest om at blive stoppet......Jeg troede Patrick var fynbo!!? ;) (Hint: DK-politi opfører sig totall latterligt)
Carwash Besvaret October 19, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret October 19, 2006 Hold da op Supermule, vi kørte en Audi TT med halevare hehe, er det nu ikke tilladt, rocker kører da rundt med maskine pistoler heh Gio, Nope komme ikke fra Fyn, Stolt Amagerkarner. og snart fri for danske panser, er den svenske police nice eller de er lige som det danske.?
Gio Besvaret October 19, 2006 Rapporter Besvaret October 19, 2006 ...er den svenske police nice eller de er lige som det danske.?...det tror jeg bedre ThomasO kan svare på ;)
fisker Besvaret October 19, 2006 Rapporter Besvaret October 19, 2006 Hold da op Supermule, vi kørte en Audi TT med halevare hehe, er det nu ikke tilladt, rocker kører da rundt med maskine pistoler heh Gio, Nope komme ikke fra Fyn, Stolt Amagerkarner. og snart fri for danske panser, er den svenske police nice eller de er lige som det danske.? danske eller svenske plader?
Carwash Besvaret October 19, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret October 19, 2006 danske eller svenske plader? nok dansk ehhe. , nej det var min egen Audi, ikke en TT en ganske alm, fattig mand A3ér.. just joking hehe Men hold kæft hvor det to panser var frække?
Morten K Besvaret October 19, 2006 Rapporter Besvaret October 19, 2006 Det eneste du kan gøre er hvis du bliver anholdt, så kan du få erstatning på 7-8000 hvis anholdelsen er "uretmæssig", dvs de har egentlig ikke knaldet dig for noget men de har taget dig med alligevel. Men det tager en helvedes tid, mellem 6-10 måneder at få sagen kørt igennem. Til gengæld er det lækkert at få penge fra panserne... Har jeg hørt.
splint Besvaret October 19, 2006 Rapporter Besvaret October 19, 2006 Drenge, hvornår går det op for jer at DK er en "demokratisk" politistat. Det er da uhørt at politiet efterforsker sig selv, så det er jo ikke så mærkeligt at sagen fra parken ikke er overstået. Sjovt nok så kan gestapo bruge videoptagelser til at knalde folk, men når borgerne bruger samme metode overfor dem, tja så kan optagelserne ikke bruges. De er også blevet overordentligt skydegale, så man skal passe på hved man gør, vil grine min røv i laser den dag der er en der brager en byge af i selvforsvar og nakker de idioter. Min respekt for gestapo er forlængst væk.
Michael Rasmussen Besvaret October 20, 2006 Rapporter Besvaret October 20, 2006 Politi min bare RØV - det eneste de virkelig kæmper for at bevise er at de kan skrive bøder ud og spille oversmarte - Men det er jo gammelt kendt! Bare se Olsen Banden (Som Jensen siger" Når der virkelig er problemer dur´de ikke) Magtliderlige sataner skal man lede længe efter. Jeg kunne bruge mange sider i dette forum på at skrive om deres manglende giden i diverse saged hvor alm. borgere har/havde problemer - Nogle er ligefrem døde af politiets ugidelighed. Så respekt er noget de aldrig får fra mig! Hvad fanden bilder de sig ind at stoppe folk på den måde - NARHOVEDER!
nchnch Besvaret October 20, 2006 Rapporter Besvaret October 20, 2006 skriv en klage til rigsadvokaten vi blev stoppet uden grund, mig og min kammerat i hedehusene igår ved 03:30, beordret ud af bilen, min kammerat snakker ikke dansk men engelsk og han fik håndjern på, det pissede mig så meget af når det panser svin misbruger deres magt og uniform på den latterlig måde, jeg spurgte 5 gange hva vi havde gjordt, hmm nogen har ringet der kører fulde mennesker rundt i en bil??? og vi sku piss af ellers pusser de hundene på os.. Er der nogle steder i dk man kan klage over sådanne tåbelige opførsel??? :fight: skød panser vi har alt for mange af dem:fight:
Carwash Besvaret October 20, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret October 20, 2006 Man skal nok bare være glad for at de scandinaviske poitifolk såmænd er søde nok, og ikke er bevæbnede sadistpsykopater ligesom Guardia Civil i Spanien, eller for den sags skyld Tyrkiske politifolk>>> Hva mener du , Dansk politi nu skyder jo hvis du stjæle en faxe kondi fra 7-elleven. men tyrkiske politi kan købes lige meget hva, men det er sjællant de skyder heh.
fisker Besvaret October 20, 2006 Rapporter Besvaret October 20, 2006 http://www.youtube.com/watch?v=AbftBd4krEw Håber ikke dansk og svensk politi bliver sådan ;-)
spinner Besvaret October 20, 2006 Rapporter Besvaret October 20, 2006 http://www.youtube.com/watch?v=AbftBd4krEw Håber ikke dansk og svensk politi bliver sådan ;-) Hvad mener du? Det er da lige nøjagtig sådan folk, der vitterlig laver lort, skal behandles. ;) Han tænker sig nok lige om en ekstra gang, inden han prøver igen :) Måske lige drastisk nok, hvis de begynder at bruge metoden generelt, men overfor folk der tager andre folk som gidsler osv. er det kun et fåtal af metoder der 'virker' ... Dette kunne meget vel være en af dem... Optimalt havde han brækket nakken, og sparet samfundet for en masse penge og besvær, og verden var nok næppe blevet et fattigere sted. nå ok ... tid til at skrue ned for blusset igen :)
birkster1977 Besvaret October 20, 2006 Rapporter Besvaret October 20, 2006 Nu tror jeg så også der er meget forskel på politi-folk, det kan jo som mange andre folke-grupper jo ikke generaliseres ud fra deres opførelse. jeg er selv blevet stoppet nogle gange hvor de har været flinke nok, self. skal man ikke se gennem fingerne hvis man får en dårlig behandling og der er nogen som misbruger deres magt. Men derfra og til at sige at alle poltifolk er en flok spassere, syntes jeg måske nok liiiigeee.. uanset hvad er det altid ubehageligt at blive stoppet af politiet eller blive konfronteret med dem, for pludselig står man over for nogen som håndhæver loven, jeg ved med mig selv at jeg bliver temlig nervøs selvom jeg ikke nødvendigvis har gjort noget, selvom det er rutine kontrol , razzia osv.. .
Danielsito Besvaret October 20, 2006 Rapporter Besvaret October 20, 2006 Må det danske politi i det hele taget lægge "kunderne" i håndjern, når de ikke foretager en anholdelse?
Guest jxhab Besvaret October 20, 2006 Rapporter Besvaret October 20, 2006 Må det danske politi i det hele taget lægge "kunderne" i håndjern' date=' når de ikke foretager en anholdelse?[/quote'] Det tror jeg godt, hvis de udgør en trussel for betjenten og hvem mon definere hvad truende adfærd er. Jeg ville sende en klage til Justisministeren =)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu