Jump to content

Recommended Posts

• Svar 96
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...
Besvaret

Oh du milde... Jeg undrer mig såre over 1) hvorfor hun skulle den vej ud, 2) hvad var problemet? Det var da ikke pladsmangel, 3) hvorfor bliver hun ved med at banke ind i den uskyldige sorte bil?? Mænd kan dog også (ok, gammel mand, men alligevel):

(hav tålmodighed - han er jo gammel, det kommer) Og så en parkering der siger spar to: http://www.youtube.com/watch?v=oq2x1QEWW40&mode=related&search= (og det er endda en kvinde)
Besvaret
Jeg undrer mig såre over 1) hvorfor hun skulle den vej ud' date=' 2) hvad var problemet? Det var da ikke pladsmangel, 3) hvorfor bliver hun ved med at banke ind i den uskyldige sorte bil??[/quote'] Ja, man fatter det ikke ... Men jeg går ind for overvågning på alle parkeringspladser, så man kan finde frem det sådanne fjolser. Hvis det er måden hun håndterer en bil, når hun ikke er stresset, hvordan dælen reagerer hun så ikke, når der er fare på færde? Hmm, gad vide om der er et marked, for tankstationer, der skifter din kobling, mens du får tanket op? Det dér være en mand med paryk!!! :)
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

• Tilføj...