Guest Trine Skrevet October 31, 2006 Rapporter Skrevet October 31, 2006 Halløjsa, Da jeg har fået nyt job og derfor bliver smidt ud af medarbejderbanken i Nordea snarest:scared: .. har jeg gang i at gennemskue hvordan jeg kan blive fordel+ kunde:) Er der nogensinde nogen herinde der har overbevist Nordea om at de bør medregne mine svenske produkter i det danske fordelsprogram og omvendt?? Vi har jo som så mange andre lidt af hvert på hver side af sundet...så samlet set er jeg super fordel++++, men jeg kan ikke samle 5 produkter på den danske side:( ej heller på den svenske... Om ikke andet så må jeg jo købe investeringsbeviser for et par 100 kr, så er den hjemme...
Homer Besvaret October 31, 2006 Rapporter Besvaret October 31, 2006 Ved egentlig ikke hvad der kvalificerer til at man bliver +super fordelskunde, men jeg ved at de ikke tæller det samlede engagement i Danmark og Sverige. Det er 2 forskellige "forretninger!
Guest Trine Besvaret October 31, 2006 Rapporter Besvaret October 31, 2006 Ved egentlig ikke hvad der kvalificerer til at man bliver +super fordelskunde' date=' men jeg ved at de ikke tæller det samlede engagement i Danmark og Sverige. Det er 2 forskellige "forretninger! [/quote'] Hmm ja det var det jeg frygtede.... jeg må lige høre om jeg kan tale mig fra det. Så skal jeg nok melde tilbage.
janlunde Besvaret October 31, 2006 Rapporter Besvaret October 31, 2006 Hvilken fordel er der i at være super fordelskunde?
larscph Besvaret October 31, 2006 Rapporter Besvaret October 31, 2006 Én mulighed er at lave en gevinstopsparing og sætte 100 kr. ind - det tæller som et produkt - det virkede for os.
Guest Trine Besvaret October 31, 2006 Rapporter Besvaret October 31, 2006 Hvilken fordel er der i at være super fordelskunde? Det hedder vist fordel eller fordel+. Du kan læse mere på: http://www.nordea.dk/sitemod/default/index.aspx?pid=23361
BS Besvaret October 31, 2006 Rapporter Besvaret October 31, 2006 Tja min bankrådgiver har selv spurgt efter hvad jeg har i Sverige så han kunne regne det med i DK. Så der er åbenbart forskellig tolkning af den situation.
Guest Trine Besvaret October 31, 2006 Rapporter Besvaret October 31, 2006 Én mulighed er at lave en gevinstopsparing og sætte 100 kr. ind - det tæller som et produkt - det virkede for os. Du kan også købe en investeringsandel i Nordea Invest IT, den ligger i kurs 19 ca:) også giver den endog ret til deltagelse i Generalforsamlingen. Hvis man altså kan overleve formandens beretning, så er der gratis buffet bagefter..
bananas Besvaret October 31, 2006 Rapporter Besvaret October 31, 2006 Kan du ikke bare sige til dem, at du vil være den højeste form for fordelskunde eller hvad pokker det nu hedder på begge sider af sundet ellers skifter du bank? Det virkede så godt nok ikke for mig på den danske side. Jeg har aldrig mødt nogen så amatøragtige fjolser som Nordea på Kongens Nytorv, hvilket naturligvis førte til at jeg skiftede dem ud. Jeg kan simpelthen ikke tåle at se på den slags irrationel adfærd - det går mig på nerverne. Har vist bitchet over det i en anden tråd, så jeg stopper her.
Gio Besvaret October 31, 2006 Rapporter Besvaret October 31, 2006 Nordea informerede mig for et år siden om at min anciennitet/mine produkter i DK tæller i Sverige - og omvendt.
Guest Trine Besvaret October 31, 2006 Rapporter Besvaret October 31, 2006 Nordea informerede mig for et år siden om at min anciennitet/mine produkter i DK tæller i Sverige - og omvendt. Super, så behøver jeg ikke bitche for meget...det manglede da også bare!!!
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu