skallstorp Besvaret November 2, 2006 Rapporter Besvaret November 2, 2006 Det er da underligt Det er da underligt at lukke den nu. Vindstille og ingen sne. Men der lå meget is her til morgen. Det problem må de godt lige klare, snart...
credde Besvaret November 2, 2006 Rapporter Besvaret November 2, 2006 Fra trafikken.dk: E20 Øresundsbroen er lukket for al trafik E20 Øresundsbroen er i øjeblikket lukket for al trafik i begge retninger pga. risiko for nedfald af store istapper. Der er i øjeblikket intet om varighed for lukningen
janlunde Besvaret November 2, 2006 Rapporter Besvaret November 2, 2006 Artikel BT http://www.bt.dk/nyheder/artikel:aid=479336/
Juff Besvaret November 2, 2006 Rapporter Besvaret November 2, 2006 typisk... samme problem sidste år. dårlig konstruktion
Mulde Besvaret November 2, 2006 Rapporter Besvaret November 2, 2006 Åben igen Broen er åbnet igen - jvf. deres egen hjemmeside... lad os håbe det holder !
Hoffmeyer Besvaret November 2, 2006 Rapporter Besvaret November 2, 2006 Broen er åbnet igen - jvf. deres egen hjemmeside... lad os håbe det holder ! samt deres SMS service: http://www.oresundsbron.com/sms/?lang=45 :)
skallstorp Besvaret November 2, 2006 Rapporter Besvaret November 2, 2006 SMS service, mig et vist sted. Jeg får aldrig SMS, men mand får bare dem hvor den nu er åben igen !
Lynge Besvaret November 2, 2006 Rapporter Besvaret November 2, 2006 Tror jeg fik skrevet det i en forkert tråd, men den er vist åben igen:th2: http://www.oresundsbron.com/frontpage/?lang=45&area=traffic
Thomas Besvaret November 2, 2006 Rapporter Besvaret November 2, 2006 Tror jeg fik skrevet det i en forkert tråd, men den er vist åben igen:th2: http://www.oresundsbron.com/frontpage/?lang=45&area=traffic Heh du kom en time for sent
sup3rbuck Besvaret November 2, 2006 Rapporter Besvaret November 2, 2006 Nogle af jer gamle svenskere som kørte sidste vinter over den famøse bro! Ca. hvor mange dage var den "ude af funktion" ?
Guest Trine Besvaret November 2, 2006 Rapporter Besvaret November 2, 2006 Jeg har oplevet den var lukket 2 gange. Under januarstormen i 2005 (??), der lukkede den kl ca 15 og var lukket til omkring kl 02.00 så vidt jeg husker. 2. gang var sidste vinter, også med nedfaldne istapper, der var den lukket under 2 timer. Desuden var den lukket under det store strømnedbrud, men dengang boede vi ikke herovre.. Så min erfaring er det er meget sjældent og under ekstreme forhold de lukker den.
Nif Besvaret November 2, 2006 Rapporter Besvaret November 2, 2006 Broen har ikke mange dage, hvor der ikke kan køres over, mens færgerne kan stoppes af vintervejr, tåge, storm, færger, der er i udu o.l. Tjaa så er det jo godt færgerne sejler
Guest ThomasO Besvaret November 2, 2006 Rapporter Besvaret November 2, 2006 sup3rbuck Ja og så har de lukket den et par gange, grundet noget øvelse og ved uheld. Underligt, jeg syntes ikke at have hørt de har lukket storebælt grundet nedfalden is, eller har jeg misset noget?
Lynge Besvaret November 2, 2006 Rapporter Besvaret November 2, 2006 Heh du kom en time for sent he he ja det er vist øjnene den er gal med:th2:
sup3rbuck Besvaret November 2, 2006 Rapporter Besvaret November 2, 2006 sup3rbuck Ja og så har de lukket den et par gange, grundet noget øvelse og ved uheld. Underligt, jeg syntes ikke at have hørt de har lukket storebælt grundet nedfalden is, eller har jeg misset noget? Nææ men der sys jeg så at ofte høre den er lukket pga blæst. Al skidtet blæser jo os til jylland
Gio Besvaret November 2, 2006 Rapporter Besvaret November 2, 2006 Jeg får aldrig SMS' date=' men mand får bare dem hvor den nu er åben igen ![/quote']Præcis! Deres SMS-"service" beretter altid kun om hvornår broen er åben igen - aldrig hvornår den er lukket. :thumbdown
Guest Trine Besvaret November 2, 2006 Rapporter Besvaret November 2, 2006 Nææ men der sys jeg så at ofte høre den er lukket pga blæst. Al skidtet blæser jo os til jylland Der er ofte status at "høje og lette kørertøjer frarådes at passere broen pga hård vind". Men meget meget meget sjældent decideret lukket.
Guest Trine Besvaret November 2, 2006 Rapporter Besvaret November 2, 2006 Præcis! Deres SMS-"service" beretter altid kun om hvornår broen er åben igen - aldrig hvornår den er lukket. :thumbdown Den virker altså fint hos mig, deres sms service.
Gio Besvaret November 2, 2006 Rapporter Besvaret November 2, 2006 Den virker altså fint hos mig' date=' deres sms service. [/quote']Du har også "3" (seriøst....de fleste sms´er jeg får er med ordlyden "Øresundsbroen er igen åben for al trafik" - og det er uden at jeg er blevet varslet om at den har været lukket for en del af "al trafik". Det er faktisk oftere reglen end undtagelsen. Jeg vil prøve at afmelde mig servicen på min privat-mobi, og så tilmelde den igen til min arbejds-ditto....om det skulle ændre noget.
Hoffmeyer Besvaret November 3, 2006 Rapporter Besvaret November 3, 2006 Den virker altså fint hos mig' date=' deres sms service. [/quote'] Ditto :th2: (men jeg har også 3):D
MC Manden Besvaret November 3, 2006 Rapporter Besvaret November 3, 2006 Den virker altså fint hos mig' date=' deres sms service. [/quote'] Det virker også fint hos alle mine kammerater som jeg har tilmeldt. En del af dem undre sig stadig over hvorfor de får disse meldinger
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu