Gio Skrevet November 5, 2006 Rapporter Skrevet November 5, 2006 Jeg kan blive så....*grrrr* Mand skudt og dræbt på Nørrebro Det sidste af tre skudopgør i nat endte, da en mand blev dræbt af skud på en café på Nørrebrogade.
Nils Besvaret November 5, 2006 Rapporter Besvaret November 5, 2006 Jeg kan blive så....*grrrr* Mand skudt og dræbt på Nørrebro Det sidste af tre skudopgør i nat endte, da en mand blev dræbt af skud på en café på Nørrebrogade. Ja, København er snart det rene Malmö...
ClausN Besvaret November 5, 2006 Rapporter Besvaret November 5, 2006 Ja' date=' København er snart det rene Malmö... [/quote'] Det samme skete ihverfald også her i Malmö i morges. En man hittades skottskadad på Rasmusgatan i Malmö tidigt på söndagsmorgonen. SOS fick in larm om mannen klockan 04.40. - Han har förts till sjukhus men det är oklart hur pass skadad han har blivit, säger Anders Tellsing, vakthavande befäl vid Skånepolisens länskommunikationscentral till Sveriges Nyheter. Polisen är mycket förtegen i ärendet.
Walle Besvaret November 6, 2006 Rapporter Besvaret November 6, 2006 Skyderi i København Til tider er jeg glad for jeg for snart 8 år siden flyttede fra Nørrebro i København. Cafe Louise ligger ca. 700 meter fra mit gamle hjem.. Ungdomshuset ligger ca. 100 meter fra mit barndomshjem. Lige som dig Gio, så bliver jeg også MEGET grrr..
Thomas Besvaret November 6, 2006 Rapporter Besvaret November 6, 2006 Til tider er jeg glad for jeg for snart 8 år siden flyttede fra Nørrebro i København. Cafe Louise ligger ca. 700 meter fra mit gamle hjem.. Ungdomshuset ligger ca. 100 meter fra mit barndomshjem. Lige som dig Gio, så bliver jeg også MEGET grrr.. Malmø er da snart værre end københavn!
Guest Trine Besvaret November 17, 2006 Rapporter Besvaret November 17, 2006 Malmø er da snart værre end københavn! http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,933976,00.html Hvad med at bo i opgang med ham her.... eek... nogen der kan kende deres baggård.. eller har en ca 57 årig nabo der ofte er bortrejst:eek:
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu