Homer Besvaret November 6, 2006 Rapporter Besvaret November 6, 2006 http://www.auto-motor-und-sport.de/d/77599 Mellem 100.000 og 150.000 Euro...
Futz Besvaret November 6, 2006 Rapporter Besvaret November 6, 2006 Den er ret fed, men måske ligner den også lidt en cayenne der har fået et gok i nøden.
Peter H. Besvaret November 6, 2006 Rapporter Besvaret November 6, 2006 Sådan en må jeg eje.... Hvis vi köber en hver tror du så vi får dem billigt :):)
Gio Besvaret November 6, 2006 Rapporter Besvaret November 6, 2006 Mercedes og Jaguar mødtes igennem et hul i hækken...og så kom Lille Panamera til verden et stykke tid efter Dermed ikke være sagt at den ikke er attraktiv - jeg disser den nok bare fordi jeg ikke har råd til den ...just my 25c
Lasse S Besvaret November 7, 2006 Rapporter Besvaret November 7, 2006 Hmm, er ikke helt vild med den. Synes den ligner en Aston Martin ret meget. Så hellere den nye 911 (997)
Michael Stilling Besvaret November 10, 2006 Rapporter Besvaret November 10, 2006 Efter min mening er det noget af det flotteste Porsche har lavet og det siger en del, men jeg er også tosset med de store coupeer. Som jeg forstår det er det vel en ny 928 med et par ekstra døre. 928eren er for mig også helt fantastisk og holder selv idag specielt i de senere udgaver.
ClausN Besvaret July 20, 2007 Rapporter Besvaret July 20, 2007 Så er der friske billeder af den nye Porsche.
Guest Supermule Besvaret July 20, 2007 Rapporter Besvaret July 20, 2007 Det har du nemlig HELT ret i...... Efter min mening er det noget af det flotteste Porsche har lavet og det siger en del' date=' men jeg er også tosset med de store coupeer. Som jeg forstår det er det vel en ny 928 med et par ekstra døre. 928eren er for mig også helt fantastisk og holder selv idag specielt i de senere udgaver.[/quote']
Guest PeterK Besvaret September 17, 2009 Rapporter Besvaret September 17, 2009 SÅ har jeg lige været oppe og prøve en Panamera 4S og jeg er SOOOLGT!!! Hvor er det bare fedt at prøve en bil som kører som en 911 og som samtidig har samme plads som en Cayenne:th2: Var lidt bekymret for siden/bagenden med alle de billeder jeg efterhånden har set, MEN den holder 100% "live" og så er det jo en Porsche:)
Basse Besvaret September 17, 2009 Rapporter Besvaret September 17, 2009 SÅ har jeg lige været oppe og prøve en Panamera 4S og jeg er SOOOLGT!!! Hvor er det bare fedt at prøve en bil som kører som en 911 og som samtidig har samme plads som en Cayenne:th2: Var lidt bekymret for siden/bagenden med alle de billeder jeg efterhånden har set, MEN den holder 100% "live" og så er det jo en Porsche:) Dvs den ligner ikke en 911'er de har skudt et midter stykke i, in the real life ? :D Syns godt de kunne have fundet et bedre mere anderledes design, så den ikke ligner en forvokset 911er på billeder i hvert fald.
Guest PeterK Besvaret September 17, 2009 Rapporter Besvaret September 17, 2009 En overbøsse bil....... ???? Er en Audi TT RS så en "Underbøssebil":confused:
JNG Besvaret September 17, 2009 Rapporter Besvaret September 17, 2009 ???? Er en Audi TT RS så en "Underbøssebil":confused: HAHA, :th2:
Gio Besvaret September 17, 2009 Rapporter Besvaret September 17, 2009 "Min far har slået Det Døde Hav ihjel!" Børnehave....*suk* :o
Rikke Rost Besvaret September 17, 2009 Rapporter Besvaret September 17, 2009 Nej den er brutal.... Panamera er bare for folk der ikke må købe en rigtig 911'er for konen:D ???? Er en Audi TT RS så en "Underbøssebil":confused:
thomas_lund Besvaret September 17, 2009 Rapporter Besvaret September 17, 2009 Kørte forbi en her for et par dage siden. Og wow den så fed ud. Meget meget bedre end på billederne. Må ned og prøve........ øv :-D /T
ClausN Besvaret November 28, 2009 Rapporter Besvaret November 28, 2009 Se Teknikens Värld - Allt om bilen skamrose denne bil. www.tv8.se/play Programmet fra 23/11.
Kvalm Besvaret November 28, 2009 Rapporter Besvaret November 28, 2009 Se Teknikens Värld - Allt om bilen skamrose denne bil. www.tv8.se/play Programmet fra 23/11. Fabrikken har nu ændret produktionsflowet af modelsortimentet således, at de kan følge med efterspørgslen af Panamera...
carbon-customs Besvaret November 29, 2009 Rapporter Besvaret November 29, 2009 hmm hvordan gør i når i vil prøvekøre sådan en bil, jeg mener står i med pengene i hånden eller hvad, fordi jeg har kun prøvet biler jeg var seriøst int. i eller som jeg ville kunne købe. men jeg ville aldrig købe en fabriksny bil. hvad siger i til sælgerne?
Rikke Rost Besvaret November 29, 2009 Rapporter Besvaret November 29, 2009 Sælge bil eller sælge ikke bil???? :D
carbon-customs Besvaret November 29, 2009 Rapporter Besvaret November 29, 2009 nåå jo men jeg mener når det er en million kr man snakker om er der jo ikke mange der har pengene, er sælgeren så med ude og køre eller hvordan?
Guest PeterK Besvaret November 29, 2009 Rapporter Besvaret November 29, 2009 nåå jo men jeg mener når det er en million kr man snakker om er der jo ikke mange der har pengene' date=' er sælgeren så med ude og køre eller hvordan?[/quote'] Sælgeren er med ude og køre da jeg prøvede Panamera. Du skal nok ikke tage derop i joggingsæt og omvendt kasket eller parkerer ude foran i en Opel Omega:)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu