koustrup Skrevet November 7, 2006 Rapporter Skrevet November 7, 2006 Jeg står netop og er flyttede ind i min nye lejlighed...skønt. Men jeg står med et problem, den svenske afdeling vil ikke oprette netbank til mig før jeg har fået mit svenske person nummer (og det har de ikke sendt til mig endnu)! Jeg kan selvfølelig ikke nå hjem inden bankerne lukker, og vil derfor...måske lidt naivt... spørger om der er nogen der kan hjælpe mig, med at få fikse 2 x svenske indbetaler. Selvølelig er jeg villig til at give ekstra, som tak for hjælpen. Måske lidt naivt, men den der intet våger intet vinder...:p
fisker Besvaret November 7, 2006 Rapporter Besvaret November 7, 2006 Jeg står netop og er flyttede ind i min nye lejlighed...skønt. Men jeg står med et problem, den svenske afdeling vil ikke oprette netbank til mig før jeg har fået mit svenske person nummer (og det har de ikke sendt til mig endnu)! Jeg kan selvfølelig ikke nå hjem inden bankerne lukker, og vil derfor...måske lidt naivt... spørger om der er nogen der kan hjælpe mig, med at få fikse 2 x svenske indbetaler. Selvølelig er jeg villig til at give ekstra, som tak for hjælpen. Måske lidt naivt, men den der intet våger intet vinder...:p Husk kassaservice har osse åbent om lørdagen ;-)
mrode Besvaret November 7, 2006 Rapporter Besvaret November 7, 2006 Jeg står netop og er flyttede ind i min nye lejlighed...skønt. Men jeg står med et problem, den svenske afdeling vil ikke oprette netbank til mig før jeg har fået mit svenske person nummer (og det har de ikke sendt til mig endnu)! Jeg kan selvfølelig ikke nå hjem inden bankerne lukker, og vil derfor...måske lidt naivt... spørger om der er nogen der kan hjælpe mig, med at få fikse 2 x svenske indbetaler. Selvølelig er jeg villig til at give ekstra, som tak for hjælpen. Måske lidt naivt, men den der intet våger intet vinder...:p Weird.. Nordea i sverige har aldrig fået mit svenske personnummer og jeg bruger bare kontonummeret når jeg logger ind på netbanken i stedet. Men du kan bare PM'e hvis det er..
Gio Besvaret November 7, 2006 Rapporter Besvaret November 7, 2006 Weird.. Nordea i sverige har aldrig fået mit svenske personnummer og jeg bruger bare kontonummeret når jeg logger ind på netbanken i stedet. Men du kan bare PM'e hvis det er..Havde du ikke også ubegrænsede gratis overførsler? Lyder mere og mere som en specialaftale du er inde under - eller også skal du gå MEGET stille med dørene, når du taler med din bankrådgiver
mrode Besvaret November 7, 2006 Rapporter Besvaret November 7, 2006 Havde du ikke også ubegrænsede gratis overførsler? Lyder mere og mere som en specialaftale du er inde under - eller også skal du gå MEGET stille med dørene, når du taler med din bankrådgiver næh hov.. det var ikke mig.. :) Jeg har kun en gratis overførsel om måneden. Men jeg har en umådelig god bankrådgiver i danmark som jeg er meget glad for. Hun sørgede for at alt det svenske blev oprettet uden at jeg behøvede at tænke over det.
Gio Besvaret November 7, 2006 Rapporter Besvaret November 7, 2006 næh hov.. det var ikke mig.. :) Jeg har kun en gratis overførsel om månedenah..ok...så undskylder jeg prompte :o
Miriam Besvaret November 7, 2006 Rapporter Besvaret November 7, 2006 Jeg står netop og er flyttede ind i min nye lejlighed...skønt. Men jeg står med et problem, den svenske afdeling vil ikke oprette netbank til mig før jeg har fået mit svenske person nummer (og det har de ikke sendt til mig endnu)! Jeg kan selvfølelig ikke nå hjem inden bankerne lukker, og vil derfor...måske lidt naivt... spørger om der er nogen der kan hjælpe mig, med at få fikse 2 x svenske indbetaler. Selvølelig er jeg villig til at give ekstra, som tak for hjælpen. Måske lidt naivt, men den der intet våger intet vinder...:p Hmm mine forældre fik det lavet med det samme, blot med et fiktivt person nr ! Men kan godt hjælpe hvis du ikke har andre muligheder.
koustrup Besvaret November 7, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret November 7, 2006 Hmm mine forældre fik det lavet med det samme' date=' blot med et fiktivt person nr ! Men kan godt hjælpe hvis du ikke har andre muligheder.[/quote'] Miriam - Du er f.... dagens kvinde i sky sovs ;-)
aj Besvaret November 8, 2006 Rapporter Besvaret November 8, 2006 Handelsbanken tildelte også mig et fiktivt personnummer indtil jeg fik det rigtige. Men som der er forskellige gøntsager er der tydeligvis også forskel på den praksis bankerne kører med.
bananas Besvaret November 8, 2006 Rapporter Besvaret November 8, 2006 Jeg fik i sin tid et fiktivt personnummer af Nordea, og de har sådan set aldrig fået opdateret mig med det nye personnummer selvom jeg har sendt det til dem. Tror at de har opgivet mig.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu