Guest Mogens Besvaret November 18, 2006 Rapporter Besvaret November 18, 2006 Hmmm... jeg kan altså ikke få det til at virke... Er det fordi jeg har en dansk mobil? Jep - "hæng" dem ud herinde istedet: Bil, farve, reg. nr.
Miriam Besvaret November 18, 2006 Rapporter Besvaret November 18, 2006 Jep - "hæng" dem ud herinde istedet: Bil' date=' farve, reg. nr.[/quote'] Jeg har jo adgang til VV's system så.....
Homer Besvaret November 18, 2006 Rapporter Besvaret November 18, 2006 Jeg har jo adgang til VV's system så..... Det har alle med en pc og internel vel?? Og har man så oven i købet også en fax, behøver man vel næppe mere...
Miriam Besvaret November 18, 2006 Rapporter Besvaret November 18, 2006 Det har alle med en pc og internel vel?? Og har man så oven i købet også en fax' date=' behøver man vel næppe mere...[/quote'] Ja ok, men jeg giver så ikke noget for det, og har den udvidede adgang på jobbet ! Og det er jo ikke alle der har svensk mobil nummer eller svensk fax som MissCath f.eks. :)
Homer Besvaret November 18, 2006 Rapporter Besvaret November 18, 2006 Ja ok' date=' men jeg giver så ikke noget for det, og har den udvidede adgang på jobbet ! Og det er jo ikke alle der har svensk mobil nummer eller svensk fax som MissCath f.eks. :)[/quote'] Jeg giver heller ikke noget for det - og det virker i øvrigt fint med en fax i Danmark også :th2: (eller den er er indbygget i min pc) Men nok om det - lad os hellere hænge nogle trafikbøller ud offentligt! Hvem starter?
Miriam Besvaret November 18, 2006 Rapporter Besvaret November 18, 2006 Jeg giver heller ikke noget for det - og det virker i øvrigt fint med en fax i Danmark også :th2: (eller den er er indbygget i min pc) Men nok om det - lad os hellere hænge nogle trafikbøller ud offentligt! Hvem starter? OK, troede det skulle være svensk :-)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu