Jump to content

En opfordring til Øresundsbroen......

Recommended Posts

Besvaret
Nu ikke for noget, men kan du ikke afsløre for mig, hvordan du ved at det er en dansker? Hvis vi lige ser bort fra kørestilen? Jeg kunne forstå hvis du havde sagt, at f.eks. ingen kinesere kører sådan, for det er sådan nogenlunde til at se med det blotte øje. Men jeg står stadig hver morgen på Svågertorp og kan ikke se hvem der er dansk og hvem der er svensk - det er faktisk først når de åbner munden, det afsløres... -Og selv dér kan det snyde ;)
Selvfølgelig kan jeg ikke se om det er en dansker eller en svensker. Men efter at ha' kørt i Sverige og Norge i mange år inden jeg nu er flyttet herover, så kan jeg jo konstatere, at jeg ikke før har oplevet så mange biler (med dertil indrettet fører) blinke og køre uforsvarligt. Og det er altså ikke heroppe hvor jeg bor - problemet bliver tydeligere jo tættere jeg kommer på broen. Nu er det jo ikke fordi jeg ligger og stener ude i venstre bane med 90 hele vejen til broen, vel? Men selvom jeg ikke får blink og horn, så kan jeg jo tydeligt se, hvem der kører som vanvittig og hvem der ikke gør... Og Gio - nummeret er noteret. Jeg må påbegynde en lille statestik. Et eller andet skal jeg jo også lave, når jeg sidder og gaber kæberne af led på vej til og fra arbejde... :lol:
  • Svar 80
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Besvaret
Nu ikke for noget' date=' men kan du ikke afsløre for mig, hvordan du ved at det er en dansker? Hvis vi lige ser bort fra kørestilen?[/quote'] Der er vist ingen svenskere der ejer en sølvfarvet TT, det må da være ét clue ;)
Besvaret
Og Gio - nummeret er noteret. Jeg må påbegynde en lille statestik. Et eller andet skal jeg jo også lave' date=' når jeg sidder og gaber kæberne af led på vej til og fra arbejde... :lol:[/quote']Super - det skal blive spændende at se udfaldet :th2:
Besvaret
Hmm... Du ændrede dit indlæg? Surt, når man får besvarelsen pr. e-mail...:tongue2:
Der var kommet andre indlæg imens jeg skrev mit forrige - og da mit søvnbehov begyndte at gøre opmærksom på sig selv, så kagede jeg rundt i dit svar :rolleyes: Jeg går i seng NU...(cirka..tror jeg...:o )
Besvaret
Den korte version: Lad være med at stikke næsen i noget du ikke fatter en bjælde af...... Sov du bare videre over broen om morgenen og jeg beklager meget hvis jeg kommer til at vække dig fra din tornerosesøvn med et lille blink og et dyt i hornet...... Men tænk på at det er godt at vågne til en ny dag og føle at man lever og har det godt...... Nogle af os, vil bare gerne ha' du levede inde i højre vognbane, så os der lever lidt hurtigere, kan komme videre med vores liv og ikke lader os sinke af folk der bevidst forsøger at sove fra deres liv.....Hvis man kan sige de har noget.......:lol: End of story....... Det første man bliver blind på er øjnene.........;)
Jeg vil gerne have mig frabedt at blive beskyldt for at være en af dem, der ikke kender højre vognbane. Du aner ikke hvordan jeg kører, men jeg har en ret god fornemmelse af, hvordan du bevæger dig gennem trafikken (og jeg behøver ikke engang gætte - du har selv fortalt det). Du kan forplumre debatten med alle mulige eksempler på de forfærdelige ting som andre gør og som er så frygtelig ulovlige, men jeg hører igennem det hele kun en ting: Træk ind og lad mig komme forbi. Jeg kører stærkt, jeg kører godt, jeg kan bremse på ingen tid, og derfor har jeg mere ret til kørebanen end du har. Det gør ikke din egen super-speed mere lovlig og du skal ikke komme og fortælle mig, at chikane er tilladt heller.
Guest Supermule
Besvaret

Ja jeg kører bedre end dig.... Derfor kører jeg som jeg gør.... Og hvem har påstået at jeg har mere ret til kørebanen end du har??? Jeg be'r dig bare om at holde til højre...... Så vi andre kan komme forbi... Det er det eneste..... Og hvem er konstruktiv i sine argumenter???? Du ender med at blive personlig. Det er jeg ikke..... Men det kan vi da godt blive....:lol:

Jeg vil gerne have mig frabedt at blive beskyldt for at være en af dem' date=' der ikke kender højre vognbane. Du aner ikke hvordan jeg kører, men jeg har en ret god fornemmelse af, hvordan du bevæger dig gennem trafikken (og jeg behøver ikke engang gætte - du har selv fortalt det). Du kan forplumre debatten med alle mulige eksempler på de forfærdelige ting som andre gør og som er så frygtelig ulovlige, men jeg hører igennem det hele kun en ting: Træk ind og lad mig komme forbi. Jeg kører stærkt, jeg kører godt, jeg kan bremse på ingen tid, og derfor har jeg mere ret til kørebanen end du har. Det gør ikke din egen super-speed mere lovlig og du skal ikke komme og fortælle mig, at chikane er tilladt heller.[/quote']
Besvaret

Hvorfor flytter du ikke bare langt langt langt væk, grundlægger dit eget land, nedskriver dine egne love, bygger dine egne veje og broer. Så kan du blive fri for alle os andre impecile håbløse hjernedøde idioter og vi kan blive fri for dig, den ultrabegavede, højt profilerede, ekstemt talentfulde enehersker Brian...

Besvaret
Hvorfor flytter du ikke bare langt langt langt væk, grundlægger dit eget land, nedskriver dine egne love, bygger dine egne veje og broer. Så kan du blive fri for alle os andre impecile håbløse hjernedøde idioter og vi kan blive fri for dig, den ultrabegavede, højt profilerede, ekstemt talentfulde enehersker Brian...
Ja bare navnet siger jo ALT:)
Besvaret

Naaaj - "børnehavestadiet", "tornerosesøvn", "ikke noget liv" - slet slet ikke personligt. Heldigvis taler dine indlæg helt for sig selv, så jeg vil nøjes med at ønske dig held og lykke i trafikken og så ellers håbe, at du, den dag det går galt, kun gør skade på dig selv.

Besvaret
Endnu engang står du for dagens indlæg ! :th2:
Besvaret

Altså... Det har intet med fart at gøre, det drejer sig blot om at holde til højre, når man kan. At Supermule eller hvem ellers kører for stærkt er da vedkommendes eget problem, og vil på et tidspunkt blive et problem mellem dem og politiet, den dag, hvis/når vedkommende bliver stoppet. Jeg er personligt ikke én af dem, der ræser afsted, men kører nu efter de trafikale forhold og det kan da godt gå lidt stærkere, end hvad der lige står på skiltene. Jeg må indrømme, at jeg griner lidt af dem, der ræser afsted om morgenen, godt nok er jeg glad for mit arbejde, men ligefrem at ræse afsted på arbejde... Men jeg forstår ikke, hvorfor folk har så travlt med, at dem og de absolut skal køre stærkt, det er da blot at holde til højre, når der er frit og så lad vedkommende ræse afsted, længere er den da ikke. Men igen, undskyld, det er lidt typisk dansk, ingen skal have lov til at komme før andre :fight: Her er specielt tyskerne gode til at holde til højre, og det samme også svenskerne, når man kommer udenfor Malmö ;) Det gælder om at se lidt udover sin egen bøgehæk :p Hav en fortsat god dag, nyd vejret, når nu solen for en gangs skyld skinner i november måned :th2:

Guest Supermule
Besvaret

Så ville jeg udstede en verdensomspændende FATWA omhandlende dig...... Så er der én forhindring mindre på vej over broen om morgenen.............. :lol: Kun ignoranter er værre end dumme mennsker.........;)

Besvaret
Så ville jeg udstede en verdensomspændende FATWA omhandlende dig...... Så er der én forhindring mindre på vej over broen om morgenen.............. :lol: Kun ignoranter er værre end dumme mennsker.........;)
Se, det er sjældent jeg får så fint og nuanceret modspil. Tænk det er faktisk min første fatwa, på trods af min håbløse uvidenhed og provokerende fremtoning. Så når jeg måske alligevel martyrium en dag. Det må være fantastisk at være i besiddelse af en så skarp og klarsynet hjerne.
Guest Supermule
Besvaret

Du behøves ikke at reklamere for din dumhed...... Det kunne jo være der blev indført en lov imod den slags en dag og det ville jo være trist at der kom en og bankede på din dør og slæbte dig med........ Lidt ligesom en enkeltbillet til godstoget i gamle dage.....:lol:

Ja' date=' man kan sige meget, men han forstår at argumentere for sin sag med faglige og konkrete argumenter. Jeg er overbevist :rolleye:[/quote']
Besvaret
Lidt ligesom en enkeltbillet til godstoget i gamle dage.....:lol:
Ok...nu har jeg blandet mig udenom denne tråd i lang tid - men nu tror jeg vi stopper med fatwa´er, anarki og jøde-hentydninger. SM: Håber du selv kan se at du er på dybt vand. Din sidste kommentar er så langt ude, at jeg må betragte dig som værende gået i selvsving. Den hér tråd er tæt på at ryge i Fri Debat - for ikke at tale om lukket. Nogle gange bliver jeg sgu´ lidt nervøs for dit verbale velbefindende. Især når du glemmer alle de her: ......................................................................................... Kom nu for pokker op på niveauet over børnehave og "min far banker din far...så klap i og fedt af". Vi er voksne mennesker - med meninger, ja - men præsentér dem på et sagligt niveau, istedet for den omgang pladder det her har udviklet sig til. :thumbdown
Guest Supermule
Besvaret

Jeg forstår godt din harme Gio, men jeg prøver bare på at hyle som de Ulve jeg er iblandt.....;) Det går åbentbart ikke så godt forstår jeg.......:lol: Læs nu indlægget igen og se HVEM der IKKE argumenterer for noget som helst..... Læg så mærke til HVEM der forsøger at dreje diskussionen henimod noget andet end det indlægget oprindeligt handlede om???? Og så til sidst...... Jeg vil rent faktisk blæse på, hvilke hentydninger jeg kommer med.... Det er kun din egen personlige tolkning af det, der gør at du føler dig trådt på. Hvem siger det var det jeg mente???? Har jeg nævnt noget om jøder her???? Men nu vil jeg faktisk til at opdatere min ignore liste med en 3-4 stykker..... Jeg kører stærkt, da mit liv ganske enkelt er for kort til fjolser alá Moerke, Mulde osv.....Den tid jeg bruger på deres uvidenhed om sammensætningen af den virkelige verden, bliver jeg nødt til at forsøge at vinde igen, ved at køre lidt hurtigere end jeg må, over broen.....:lol: Godnat..........

Ok...nu har jeg blandet mig udenom denne tråd i lang tid - men nu tror jeg vi stopper med fatwa´er, anarki og jøde-hentydninger. SM: Håber du selv kan se at du er på dybt vand. Din sidste kommentar er så langt ude, at jeg må betragte dig som værende gået i selvsving. Den hér tråd er tæt på at ryge i Fri Debat - for ikke at tale om lukket. Nogle gange bliver jeg sgu´ lidt nervøs for dit verbale velbefindende. Især når du glemmer alle de her: ......................................................................................... Kom nu for pokker op på niveauet over børnehave og "min far banker din far...så klap i og fedt af". Vi er voksne mennesker - med meninger, ja - men præsentér dem på et sagligt niveau, istedet for den omgang pladder det her har udviklet sig til. :thumbdown
Besvaret
Altså... Det har intet med fart at gøre, det drejer sig blot om at holde til højre, når man kan. At Supermule eller hvem ellers kører for stærkt er da vedkommendes eget problem, og vil på et tidspunkt blive et problem mellem dem og politiet, den dag, hvis/når vedkommende bliver stoppet. Jeg er personligt ikke én af dem, der ræser afsted, men kører nu efter de trafikale forhold og det kan da godt gå lidt stærkere, end hvad der lige står på skiltene. Jeg må indrømme, at jeg griner lidt af dem, der ræser afsted om morgenen, godt nok er jeg glad for mit arbejde, men ligefrem at ræse afsted på arbejde... Men jeg forstår ikke, hvorfor folk har så travlt med, at dem og de absolut skal køre stærkt, det er da blot at holde til højre, når der er frit og så lad vedkommende ræse afsted, længere er den da ikke. Men igen, undskyld, det er lidt typisk dansk, ingen skal have lov til at komme før andre :fight: Her er specielt tyskerne gode til at holde til højre, og det samme også svenskerne, når man kommer udenfor Malmö ;) Det gælder om at se lidt udover sin egen bøgehæk :p Hav en fortsat god dag, nyd vejret, når nu solen for en gangs skyld skinner i november måned :th2:
Sjovt nok var der ingen, der gad kommentere mit indlæg, men okay, jeg hyler og skriger heller ikke hehe
Besvaret
...det ville jo være trist at der kom en og bankede på din dør og slæbte dig med........ Lidt ligesom en enkeltbillet til godstoget i gamle dage.....:lol:
...men nu tror jeg vi stopper med fatwa´er' date= anarki og jøde-hentydninger... Bare sådan for sjov - kunne du så ikke fortælle hvad du egentlig mente så?
Besvaret
Jeg kører stærkt, da mit liv ganske enkelt er for kort til fjolser alá Moerke, Mulde osv.....Den tid jeg bruger på deres uvidenhed om sammensætningen af den virkelige verden, bliver jeg nødt til at forsøge at vinde igen, ved at køre lidt hurtigere end jeg må, over broen.....:lol:
Har du overvejet at stå fem minutter før op , var der ingen som gad lege med dig som barn siden du konstant har brug for at kæfte op hvad andre skal og ikke skal ..... Det er jo helt vildt hvad der kan komme ud af din mund , kors snakker du også sådan til folk .... mand du må have det svært .... tænk at brokke sig over nogen som rent faktisk overholder loven ... ja jeg kører også selv stærkt og ja kan sagtens blive irriteret ... men ligefrem at svine andre folk og starte et indlæg omkring det .... come on mand ....... spænd lige hjelmen ikke......
Besvaret
Her er specielt tyskerne gode til at holde til højre, og det samme også svenskerne, når man kommer udenfor Malmö ;) Det gælder om at se lidt udover sin egen bøgehæk :p Hav en fortsat god dag, nyd vejret, når nu solen for en gangs skyld skinner i november måned :th2:
Jeg gider godt kommentere dit indlæg - var bare ikke nået så langt... Men altså - til ovenstående: HØRT!

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

• Tilføj...