Pendleren Skrevet November 13, 2006 Rapporter Skrevet November 13, 2006 Jeg vil gerne takke for jeres hjælp til en bolig i Malmö. Jeg fandt dog frem til en igennem www.ledige-Lejligheder.dk Har skrevet under på denne idag og er SÅ glad. Denne ligge på Rödkillastigen i Malmö syd og er bare SÅ lækker. Området virkede super og stille, men kender nogen til dette område, så høre jeg gerne om det :) Nu har jeg så et spørgsmål. Udlejer snakker noget om at man i Sverige skal have ejet en lejlighed i 3 år før denne må lejes ud, er det korrekt? Udlejer er dansk og er bosat i Nordjylland. Nogen der ligger inde med en tom svensk lejeformular, da vi indtil videre kun har lavet en dansk? Jeg overvejer at handle en dansk og svensk mobil telefon.. Kan dette gøres smartere? Endnu engang tak for et super forum. Jeg håber at høre fra jer :) - Pendleren
splint Besvaret November 13, 2006 Rapporter Besvaret November 13, 2006 Tilykke pendleren med lejligheden og velkommen hid. Kan ikke svare på alle dine spørgsmål, men vil give dig et råd m.h.t. mobil. Køb en 3 mobil i dk inden du flytter til se.
cornisland Besvaret November 14, 2006 Rapporter Besvaret November 14, 2006 Rödkullastigen Dejligt at vide at jeg ikke er den eneste dansker på Rödkullastigen, jeg flytter der over 1 dec.
Juka Besvaret November 14, 2006 Rapporter Besvaret November 14, 2006 Jamen jeg flytter også der den 1. dec :th2: Dejligt at vide at jeg ikke er den eneste dansker på Rödkullastigen' date=' jeg flytter der over 1 dec.[/quote']
repeat Besvaret November 14, 2006 Rapporter Besvaret November 14, 2006 Tillykke med det Pendler.:th2: Mht dine spørgsmål, så tror jeg ikke det passer hvad han har sagt. Det kommer an på den forening og de vedtægter de har.
mrode Besvaret November 14, 2006 Rapporter Besvaret November 14, 2006 Dejligt at vide at jeg ikke er den eneste dansker på Rödkullastigen' date=' jeg flytter der over 1 dec.[/quote'] Her er også rart.. velkommen til :)
Simon Irgens Besvaret November 14, 2006 Rapporter Besvaret November 14, 2006 Jeg vil gerne takke for jeres hjælp til en bolig i Malmö. Jeg fandt dog frem til en igennem www.ledige-Lejligheder.dk Har skrevet under på denne idag og er SÅ glad. Denne ligge på Rödkillastigen i Malmö syd og er bare SÅ lækker. Området virkede super og stille, men kender nogen til dette område, så høre jeg gerne om det :) Nu har jeg så et spørgsmål. Udlejer snakker noget om at man i Sverige skal have ejet en lejlighed i 3 år før denne må lejes ud, er det korrekt? Udlejer er dansk og er bosat i Nordjylland. Nogen der ligger inde med en tom svensk lejeformular, da vi indtil videre kun har lavet en dansk? Jeg overvejer at handle en dansk og svensk mobil telefon.. Kan dette gøres smartere? Endnu engang tak for et super forum. Jeg håber at høre fra jer :) - Pendleren Hvis du har svenske kompissor og nogle tjejer du skal ringe til og de altså ikke også har 3 så skal du helt klart have en svensk men hvis det kun er danske telefoner du skal ringe så klart 3, men HUSK at gør det inden du flytter
BS Besvaret November 14, 2006 Rapporter Besvaret November 14, 2006 Jamen velkommen til vores Hood! Dog går jeg ud fra det er Rödkullastigen du mener. Vi er snart nogen stykker der bor i det område her. Mht leje kontrakt kan der vist nok fåes nogen i boghandleren. HVIS du vil have en 3 mobil så køb den inden du flytter da de ellers ikke vil lade dig købe når du bor i SE.
mrode Besvaret November 14, 2006 Rapporter Besvaret November 14, 2006 Jamen velkommen til vores Hood! Dog går jeg ud fra det er Rödkullastigen du mener. Ja, det ender jo med at blive en ren dansker-ghetto :p (jeg har dog kig på en lejlighed inde i centrum, så hvis jeg er heldig med budrunden kan det være jeg snart flytter)
Thomas Besvaret November 14, 2006 Rapporter Besvaret November 14, 2006 Hvis du har svenske kompissor og nogle tjejer du skal ringe til og de altså ikke også har 3 så skal du helt klart have en svensk men hvis det kun er danske telefoner du skal ringe så klart 3' date=' men HUSK at gør det inden du flytter[/quote'] Det giver ikke en skid mening det der:)
Lynge Besvaret November 14, 2006 Rapporter Besvaret November 14, 2006 Jamen jeg flytter også der den 1. dec :th2: Nu er det ikke den samme lejlighed i har fået:scared: Spøg til side, velkommen til Svenske.
Pendleren Besvaret November 14, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret November 14, 2006 Nu er det ikke den samme lejlighed i har fået:scared: Spøg til side, velkommen til Svenske. :th2: Håber jeg ikke :) Min kæreste er fra Japan, så er det nok at have en dansk lejekontrakt eller skal det være en svensk der skal vises når hun skal registreres? 3?? har hørt det koster en arm i Roaming. Er det korrekt? Og SUPER mange tak for velkomsten :)
Guest Trine Besvaret November 14, 2006 Rapporter Besvaret November 14, 2006 3?? har hørt det koster en arm i Roaming. Er det korrekt? Du må have vendt et fortegn, ALLE ANDRE END 3 koster en arm i roaming....3 kører uden roaming i DK/SE
Anine Besvaret November 28, 2006 Rapporter Besvaret November 28, 2006 Du må have vendt et fortegn' date=' ALLE ANDRE END 3 koster en arm i roaming....3 kører uden roaming i DK/SE[/quote'] Hej! Jeg har en 3 mobil (som er til reparation i Danmark efter den gik død 10 måneder gammel) og vil da gerne vide hvad I mener med roaming? Jeg synes jeg har dårlige erfaringer med 3 mht. flytning til Sverige og mobilregning. Mvh, Anine
Gio Besvaret November 28, 2006 Rapporter Besvaret November 28, 2006 Hej! Jeg har en 3 mobil (som er til reparation i Danmark efter den gik død 10 måneder gammel) og vil da gerne vide hvad I mener med roaming? Jeg synes jeg har dårlige erfaringer med 3 mht. flytning til Sverige og mobilregning. Mvh, AnineRoaming = registreret på et fremmed netværk, så du skal betale ekstra for at bruge din telefon....sådan kort fortalt.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu