Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
Ja det gjorde jeg godt nok heller ikke, men kørte meget pænt
Samme her - og kørte mindre pænt...
Besvaret

Hmmm det kan da godt være min kæreste har set forkert,(et stykspoliti mand med et hvidt bøde hæfte i hånden) jeg så hellere ikke noget kl 1740, så det kan være falsk alarm, det er jeg ked af........ men så har vi da kørt pænt idag :D

Besvaret
Hmmm det kan da godt være min kæreste har set forkert' date='(et stykspoliti mand med et hvidt bøde hæfte i hånden) jeg så hellere ikke noget kl 1740, så det kan være falsk alarm, det er jeg ked af........ men så har vi da kørt pænt idag :D[/quote'] He he det er sku ok, hellere en advarelse for meget end en for lidt:laugh:
Guest Supermule
Besvaret

Dont cry wolf...............................................;)

Måske skulle man lægge advarsler ud hver morgen og hver eftermiddag :D :laugh:
Besvaret
Måske skulle man lægge advarsler ud hver morgen og hver eftermiddag :D :laugh:
Jeg synes istedet at vi skal lave en sms-kæde - den første, der møder laseren på sin vej sender en sms til to tilmeldte personer - som hver sender til to tilmeldte personer - som hver sender til... fyld selv resten på... Selve konceptet er afprøvet med stort held i mange børnehaver og skoler gennem årene...
Besvaret
Jeg synes istedet at vi skal lave en sms-kæde - den første, der møder laseren på sin vej sender en sms til to tilmeldte personer - som hver sender til to tilmeldte personer - som hver sender til... fyld selv resten på... Selve konceptet er afprøvet med stort held i mange børnehaver og skoler gennem årene...
Grunden til at det virker for skolerne er vist, at der er one-point-of-entry - dvs. det er den samme der skal opdage laseren hver gang :) Nuvel, modelen kunne som sagtens adapteres så man i stedet for at have en "over sig" og to "under sig", havde tre "omkring sig" - kunne da være spændende at se om det ville være lige så effektivt :)
Besvaret
Grunden til at det virker for skolerne er vist, at der er one-point-of-entry - dvs. det er den samme der skal opdage laseren hver gang :) Nuvel, modelen kunne som sagtens adapteres så man i stedet for at have en "over sig" og to "under sig", havde tre "omkring sig" - kunne da være spændende at se om det ville være lige så effektivt :)
Det handler da bare om, at den som opdager laseren, konsekvent skal sms'e til den første i rækken, som så sms'er til to, som så... Nåja, I har nok fattet princippet nu... :tongue2: Anyway - lad os lige sætte det i værk - hvem kører først hjemmefra om morgenen? (Personligt får jeg ikke slæbt mig ud af æsken førend klokken er 7-8 stykker, hvilket betyder at jeg først befinder mig i min bil, når klokken er tidligst 8.15-8.30...)
Besvaret
Grunden til at det virker for skolerne er vist, at der er one-point-of-entry - dvs. det er den samme der skal opdage laseren hver gang
Så den person, der opdager "faren", sms'er blot til pyramidens top (samt sine normale kontaktpersoner), hvorefter kæden går igang...
Besvaret
Det handler da bare om' date=' at den som opdager laseren, konsekvent skal sms'e til den første i rækken, som så sms'er til to, som så... Nåja, I har nok fattet princippet nu... :tongue2: [/quote']
Besvaret

Jeg er klart med på en sms-kæde.. :th2: Min nuværende telefon kan sagtens sende til flere telefonnumre på samme tid, så man kun behøver sende til en "kontakt" - ved ikke om andre kan det samme. Så det er faktisk ikke så svært at sende én SMS til utroligt mange på meget kort tid.

Besvaret
Jeg tror Gio prøver at gøre opmærksom på' date=' at jeg ikke bekymrer mig om telefonregningen fordi jeg har firmatelefon.. :)[/quote'] Hmm... Hvor meget er det lige en eller to sms'er koster kontra nærkontakt med en laser...? ;o) Nu vil jeg også glide i æsken - men jeg synes klart vi skal gøre noget ved den kæde. Jeg vil gerne bestyre den - altså sætte den i system, hvis det er... Der skal jo være noget ræson i og med folk kører hjemmefra på forskellige tidspunkter... Er sådan noget egentlig lovligt?
Besvaret
Jeg vil gerne bestyre den - altså sætte den i system, hvis det er... Der skal jo være noget ræson i og med folk kører hjemmefra på forskellige tidspunkter...
Så er det jo blot at skabe en ny tråd med "kæden" som emne - a la Miriam's gløg og æbleskiver ;)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...