skallstorp Skrevet November 18, 2006 Rapporter Skrevet November 18, 2006 Hvem har i som forval på jeres Danmarks samtaler. Og hvad giver i pr .minut ?
fisker Besvaret November 18, 2006 Rapporter Besvaret November 18, 2006 Hvem har i som forval på jeres Danmarks samtaler. Og hvad giver i pr .minut ? Dansk ip telefoni, samt en svensk mobil, ubegrænset samtale til alle fastnet i hele norden, 89 kroner pr. måned.
skallstorp Besvaret November 18, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret November 18, 2006 Alm.fastnet Tak, men alm fastnet, ikke IP tlf.
Homer Besvaret November 18, 2006 Rapporter Besvaret November 18, 2006 Hvem har i som forval på jeres Danmarks samtaler. Og hvad giver i pr .minut ? Teleman er klart billigst - 14 øre/minut. www.teleman.se
annaogmichael Besvaret November 19, 2006 Rapporter Besvaret November 19, 2006 Hvem har i som forval på jeres Danmarks samtaler. Og hvad giver i pr .minut ? BBB 16 øre/min
Gio Besvaret November 19, 2006 Rapporter Besvaret November 19, 2006 Tak' date=' men alm fastnet, ikke IP tlf.[/quote'] ........
Thomas Besvaret November 19, 2006 Rapporter Besvaret November 19, 2006 Dansk ip telefoni' date=' samt en svensk mobil, ubegrænset samtale til alle fastnet i hele norden, 89 kroner pr. måned.[/quote'] Det er vel da ikke mobilen der er ubegrænset samtale med?
Guma Besvaret December 10, 2006 Rapporter Besvaret December 10, 2006 Hej alle. Jeg har lige installeret dette software på min PC for at ringe meget-meget billigt ud. Man betaler OnLine x-antal kroner (mindst 10 euro). Så ringer man gratis til f.eks. Danmark i løbet af 90 dage. Man skal blot betale for at lave opringning - 0,05 cents pr opkald. Man kan også viderestille sit opkald til sit eget telefon, dvs. man bruger sun egen telefon til at ringe og snakke. Der er dog et ulempe: opkaldet bliver afbrudt, når I har snakket 60 minutter, så skal man ringe op igen og betale de 0,05 cents. Jeg ringer til udlandet utrolig meget, og minutpriserne er entet meget lavt eller helt gratis. Jeg sparer mindst 350 DKK om måneden for mine opringninger. Dette vil jeg varmt abefale! :th2: http://www.voipcheap.com/en/index.html
Mette Besvaret December 10, 2006 Rapporter Besvaret December 10, 2006 Vi har Telia fastnet. Det koster 20 SEK øre pr. minut at ringe til DK, hvis du vælger "utland" (koster SEK 15 pr. mrd. ud over alm. fastnetabb. på SEK 125)
thsk Besvaret December 11, 2006 Rapporter Besvaret December 11, 2006 Hvis i bruger VoipDiscount (som virker på samme måde som VoipCheap) så får man 120 dages Gratisopkald til de fleste Europäiske lande.
dan Besvaret December 16, 2006 Rapporter Besvaret December 16, 2006 Nu stod der "ikke IP telefoni", men prisen på jeres bredbånd er hurtigt betalt hjem med fx. telsome prisen på 7 øre til dansk fastnet. Især hvis i samtidig kan få bredbånd hvor i kan slippe for Telia/tele 2.
Fagerborn Besvaret December 29, 2006 Rapporter Besvaret December 29, 2006 Teleman er klart billigst - 14 øre/minut. www.teleman.se Altså, ifølge deres hjemmeside betaler du desuden 17 kroner i månedsafgift og yderligere 17 kroner i fakturaafgift ;) Det ville aldrig kunne betale sig for mig med 34 kroner i faste afgifter. Jeg ringer med www.supertel.se det koster 30 øre i minuttet til Danmark. Jeg har haft dem i mange år og er meget tilfreds. Der bliver trukket tredive - halvtreds kroner hver måned. Det er ihvertfald nogen timers samtaler. Alt specificeres på ens personlige indlogning på deres internet.
Mette Besvaret January 1, 2007 Rapporter Besvaret January 1, 2007 Fagerborn: Kan du så ringe fra alle dine fastnettelefoner uanset hvor de befinder sig i dit hjem? Skal pc'en være tændt før at det fungerer, og lige til sidst, betaler du slet ikke månedsafgift for fastnettelefonen?
Fagerborn Besvaret January 1, 2007 Rapporter Besvaret January 1, 2007 Fagerborn: Kan du så ringe fra alle dine fastnettelefoner uanset hvor de befinder sig i dit hjem? Skal pc'en være tændt før at det fungerer' date=' og lige til sidst, betaler du slet ikke månedsafgift for fastnettelefonen?[/quote'] Nej desværre, jeg svarede i kategorien 'ikke ip-telefoni'. SuperTel er en tillægstjeneste udover mit almindelige fastnetsabonnement. Man slår simpelthen 9556 foran de telefonnumre der skal ringes med deres priser. (Det programmerer man bare så man er fri for at tænke på det til daglig brug.) Det har tidligere fungeret med Teliaabonnement, nu fungerer det med Glocalnet som leverandør af telefonnettet og de lokale samtaler. Når jeg snart flytter får jeg ComHem 3 huller i væggen, så kan man få bredband og ip-telefoni den vej og så slipper jeg fast telefoni helt. Jeg ved ikke rigtigt om man kan ringe med SuperTel når man har ComHem abonnement, men på den anden side er abonnementsprisen med ComHem meget, meget lavere, og så tager de 40 øre per minut til Danmark. Det kan stadig mere end betale sig. ps. jeg bor til fremleje og jeg har Glocalnet fordi jeg er nødt til det. jeg vil advare meget mod det selskab.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu