Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Jeg bor i Malmö - i et kvarter, hvor vi er tilsluttet ComHem. TV har jeg pt. ikke gjort så meget ved, så der kan vi "kun" se ca. 10 kanaler - deriblandt DR. Så har jeg kigget på ComHem´s hjemmeside, men der kan jeg ikke se, at man kan komme til, at se TV2. Kan man det? Hvis ja - hvordan? På forhånd tak. Michael

Besvaret
Jamen' date=' jeg kan stadig ikke se, hvor der skulle stå TV2...[/quote']Kan tænkes at TV2 kan tilvælges - men samtidig må jeg indrømme at jeg også kan se TV2. Og det er uden jeg har løftet en finger eller købt tilvalg. Ellers kan du se deres analoge kanaludbud her: http://www.comhem.se/downloads/information/kanalplatslista.pdf Digital ditto: http://www.comhem.se/downloads/fa/kanalplatslista.pdf (jeg har ikke nærlæst sagerne...men de burde kunne kaste lidt lys over hjemmealteret)
Besvaret

Tv2

Jeg bor i Malmö - i et kvarter, hvor vi er tilsluttet ComHem. TV har jeg pt. ikke gjort så meget ved, så der kan vi "kun" se ca. 10 kanaler - deriblandt DR. Så har jeg kigget på ComHem´s hjemmeside, men der kan jeg ikke se, at man kan komme til, at se TV2. Kan man det? Hvis ja - hvordan? På forhånd tak. Michael
Vi bor i Almvik / Högaholm, og er tilsluttet comhem, og vi kan sagtens se Tv2 . Almir
Besvaret
Kan tænkes at TV2 kan tilvælges - men samtidig må jeg indrømme at jeg også kan se TV2. Og det er uden jeg har løftet en finger eller købt tilvalg. Ellers kan du se deres analoge kanaludbud her: http://www.comhem.se/downloads/information/kanalplatslista.pdf Digital ditto: http://www.comhem.se/downloads/fa/kanalplatslista.pdf (jeg har ikke nærlæst sagerne...men de burde kunne kaste lidt lys over hjemmealteret)
Jeg bor på Serenadgatan 25 - 21573, og der står TV2 under extrakanaler - vil det så sige, at jeg skal kontakte ComHem for, at se den? *Mange tak*
Besvaret
Kan tænkes at TV2 kan tilvælges - men samtidig må jeg indrømme at jeg også kan se TV2. Og det er uden jeg har løftet en finger eller købt tilvalg.
Umiddelbart mener jeg heller ikke vi gjorde noget særligt for at få det, valgte bare en af pakkerne, vist nok også den med 10 kanaler...
Besvaret

Comhem Vi har også sådan en grundpakke med lidt blandet i som følger med huslejen også hos comhem er der nogen som ved om jeg vil kunne se de samme kaneler digitalt uden at betale ekstra med sådan en digital boks til kabelnettet ???

Besvaret
Jeg bor på Serenadgatan 25 - 21573, og der står TV2 under extrakanaler - vil det så sige, at jeg skal kontakte ComHem for, at se den? *Mange tak*
Prøv at søge kanaler på dit tv en gang til ..... og så er jeg næsten sikker på du har tv2 ;)
Besvaret
Vi har også sådan en grundpakke med lidt blandet i som følger med huslejen også hos comhem er der nogen som ved om jeg vil kunne se de samme kaneler digitalt uden at betale ekstra med sådan en digital boks til kabelnettet ???
Der er kun et ca 5 kanaler du kan få gratis digitalt, men du skal bruge en box uanset hvad + antenne!
Besvaret

Hej. Det kan tænkes dit tv er for gammelt :) måske dækker det ikke det frekvensområde de har lagt tv2 på. Måske ligger de i S-båndet. Men prøv en kanal søgning, grundpakken, er vist en 15kanaler. -Claus-

Besvaret
Comhem sender kun TV2 analogt - dvs at det gør ingen forskel om du har en box. Du skal kunne finde den ved en almindeligt kanalsøgning på dit tv.
Stadig ingen TV2 - men dog 4+. ( hmm ) Og jeg har ikke noget TV - bare en PC med TV-kort. Jeg ringer til ComHem på fredag...
Besvaret

Hej Kan også være problemet :) Mit Aldi TVkort, kan også have problemer med TV2 Hos os ligger den på S-17 (273,25 mhz) det er hos os i Landskrona, ved ikke om det er det samme over hele landet. -Claus-

Besvaret

Vi har fået ComHem i onsdags. Og nu kan jeg heller ikke se TV2. Jeg har lavet kanalsøgning, men ingen TV2. :( Aaaaaaaaaaaa... hvad skal jeg gøreeeeee!!! Snart starter TV's julekalender, som mine børn er vilde med at se.:(

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...