Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

Jeg ved ikke, om der kan være problemer med madlugt i bygningen, hvis restauranten var placeret øverst oppe. Jeg tror ikke beboerne vil synes, det var så fedt, hvis der generelt var en madduft. Men jeg skulle dog mene, at man vil kunne løse det problem med specielle udluftninger osv. Det er jo trods alt ikke et pizzeria, der vil skulle ligge på toppen.

Besvaret

Præcis! I mange metropoler (som Malmö virker som om den gerne vil være vil være), er der jo tit fornemme spisesteder i de høje bygninger der repræsenterer byen, så hvorfor det ikke er tilfældet her virker underligt. Tror ikke lugt gener er noget de ikke let kunne fikse, de kunne evt. give 15% rabat til underboerne hehe :-)

Besvaret

Har ikke prøvet Twisted endnu men glæder mig. Godt at høre det er lækkert mad :th2: Grunden til at det ikke ligger noget offentligt tilgængligt spisested/cafe/udsigt i torsoen er angiveligt at elevatorene ikke har kapacitet til at fragte så mange mennesker op og ned.

Besvaret

Måske det bare er mig, men de lokker da heller ikke ligefrem folk til med deres website. Ikke specielt interessant og hvis man ikke lige var klar over det, så skal man da være mere end almindelig interesseret for at finde ud af at det rent faktisk handler om en restaurant ?? Jeg læste en anmeldelse af stedet, og de fik udemærket karaktere. Hvilken etage ligger den på ?? Hvordan er prislejet (jaja, dyrt, det ved jeg, men snakker vi RIGTIG dyrt eller bare halvpebret ??)

Besvaret
Hvordan er prislejet (jaja' date=' dyrt, det ved jeg, men snakker vi RIGTIG dyrt eller bare halvpebret ??)[/quote'] Ja, jeg svarer lige på mit eget sprøgsmål.... Det er sgu da billigt !.. Altså, Twisted menu er så en overraskelse, men... det almindelig menukort er da absolut rimeligt i pris.
Besvaret

Stedet ligger I parkeringshuset ved siden af torsoen, det er det der gør det lidt underligt. Men det er fedt interior og synes de har lavet er ret unikt sted. her er et link til deres Menu: Den der Twisted menu er ikke derpå men kom til at koste 850Sek pr næse, og det at man ikke aner hvad man får serveret og heller ikke får det at vide før man skal prøve at gætte det efter man har spist det giver en ret fed dimension ;) Vi måtte have imponeret kokken med vores gætte evner for han kom op til bordet og spurgte om vi var fra "branchen" tror han troede vi var anmeldere fra DK hehe!

Besvaret

Var dernede i går aftes, og få en kop kaffe og lidt chokolade. Samt en fad øl. Priserne er ikke urimelig i baren/lougen og omgivelserne er helt i top. Ikke sidste gang jeg kommer der. Meget spændende med deres vinsmagnings "automat". Den skal jeg prøve næste gang.

Besvaret
Den der Twisted menu er ikke derpå men kom til at koste 850Sek pr næse' date=' og det at man ikke aner hvad man får serveret og heller ikke får det at vide før man skal prøve at gætte det efter man har spist det giver en ret fed dimension ;)[/quote'] Den skal da helt sikkert prøves. Hvordan ser det ud med vinen ? Er der et sortiment som matcher menuen (altså, sammensat af deres somillie) eller er det ens eget valg ?
Besvaret
Den skal da helt sikkert prøves. Hvordan ser det ud med vinen ? Er der et sortiment som matcher menuen (altså' date=' sammensat af deres somillie) eller er det ens eget valg ?[/quote'] Vi bestilte en vin menu der passede til Twisted menuen, den er var ret eksotisk og vi endte faktisk med at være små fulde alle sammen. Den kostede ca 600SEK
Besvaret
Vi bestilte en vin menu der passede til Twisted menuen' date=' den er var ret eksotisk og vi endte faktisk med at være små fulde alle sammen. Den kostede ca 600SEK[/quote'] Og, det er per person, går jeg ud fra, eller ??
Besvaret
Hej, ville bare lige skrive at vi prøvede deres Twisted menu igår og det var en super oplevelse, og stedet er sgu lækkert! Mener vi fik 8 forskellige retter. Det kan anbefales, dog synes jeg det er idiotiskt at de ikke har lavet spisestedet I toppen af torsoen istedet :rolleye: Hvad synes i om stedet? Link til Torso Twisted
Ja, en restaurant på toppen ville have været fint. Måske er det med i planerne for det nye hus ved Hyllie?
Besvaret
Den der Twisted menu er ikke derpå men kom til at koste 850Sek pr næse' date=' og det at man ikke aner hvad man får serveret og heller ikke får det at vide før man skal prøve at gætte det efter man har spist det giver en ret fed dimension[/quote']Hmm, kan godt se det spændende i det, men hvis man som mig ikke spiser hvad som helst, så er 850 sek noget af et sats jeg ikke vil gøre :rolleyes:
Besvaret
Ja' date=' en restaurant på toppen ville have været fint. Måske er det med i planerne for det nye hus ved Hyllie?[/quote'] Jeps, der bliver en skybar i Malmö Tower man kan downloade projektbeskrivelsen her: http://www.annehem.se/document.asp?sid=149 De kalder det for "Cloud Room" og det bliver på etage 51+52. :th2: Dog findes Øresunds højst placerede restaurant allerede i Malmø. I har sikkert alle lagt mærke til et højhus kaldet kronprinsen http://sv.wikipedia.org/wiki/Kronprinsen og i toppen af den er der en restaurant kaldet översten http://oversten.lunchinfo.com/
Besvaret
Hmm' date=' kan godt se det spændende i det, men hvis man som mig ikke spiser hvad som helst, så er 850 sek noget af et sats jeg ikke vil gøre :rolleyes: [/quote'] Hej jeg forstår hvad du mener! Jeg vil sige det var en stor fordel at jeg ikke fik beskrivelsen af retterne inden vi spise dem, jeg er også er en kræsenpind! Når man ikke ved hvad det er så er man mere åben på en eller anden måde :) (og på dette tidspunkt havde vi ingen idé om prisen)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...