molnartos Skrevet November 27, 2006 Rapporter Skrevet November 27, 2006 Hvis man har prøvet at få sin telefon stjålet eller bare tabt den i byen, så er det måske ikke så meget mobilen man savner mest men mere alle de telefonnumre man havde på simkortet... Har selv prøvet det et par gange!:( på ZyB.com kan man sync/backup og meget andet og det kan tilgåes anyware...også hvis det sker på sin ferie og det går bare hurtigt.. har man flere mobiler, hvilket de fleste herinde nok har, ja så kan man sætte det til at sync med hinanden. Man kan dele kontakter med kæresten, konen eller vennerne osv.. Ja jeg syntes sku det er smart og det tog ca. 4,5 min at oprette samt sync.. JEG FÅR INGEN PENGE FOR DENNE "REKLAME" MEN SYNTES DET ER GENIALT! Link
Guest Supermule Besvaret November 27, 2006 Rapporter Besvaret November 27, 2006 Og så er det dansk!!! Skide godt link der Molnartos......:)
bananas Besvaret November 27, 2006 Rapporter Besvaret November 27, 2006 ....... på LyB.com kan man sync/backup og meget andet.......... Det er på zyb.com og ikke lyb.com tak! Lyb.com er en side til kvinder, der vil have brystimplantater eller anden plastikkirugi - da jeg først kom ind på siden troede jeg bare at det var en eller anden syg/dårlig joke og at Mulen og Gio barede spillede med på den for at lure sådan nogen stakler som mig:tongue2: http://www.lyb.com/
Gio Besvaret November 27, 2006 Rapporter Besvaret November 27, 2006 Det er på zyb.com og ikke lyb.com tak! Lyb.com er en side til kvinder, der vil have brystimplantater eller anden plastikkirugi - da jeg først kom ind på siden troede jeg bare at det var en eller anden syg/dårlig joke og at Mulen og Gio barede spillede med på den for at lure sådan nogen stakler som mig:tongue2: http://www.lyb.com/*ROFL*.... ...at "z" så ligger pænt langt fra "l" på et dk-tastatur - tjah, kan måske gi´ en indikation på hvad Kenneth bruger sine sygedage på ;)
molnartos Besvaret November 27, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret November 27, 2006 *ROFL*.... ...at "z" så ligger pænt langt fra "l" på et dk-tastatur - tjah, kan måske gi´ en indikation på hvad Kenneth bruger sine sygedage på ;) Godt nok er jeg single....meeeen...
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu