lena Skrevet December 6, 2006 Rapporter Skrevet December 6, 2006 har på et tidspunkt læst en række indlæg om ejendomsmæglere herinde... kan bare ikke finde den nu... Der var den underholdende fortælling om nikolas fra mäklargloben som jeg tydeligt husker og kunne se levende foran mig på beskrivelsen... mender stod også noget om priser og gode ejendomsmæglere... hvor er den tråd? Haft besøg af mæglerhuset idag ( i ved sveriges bedste ejendomsmægkere i 2006) Han virkede meget sød og ordentlig... men er nød tilat høre lidt mvh Lena
BS Besvaret December 6, 2006 Rapporter Besvaret December 6, 2006 Har kun erfaring med Bulows men til gengæld rigtig god erfaring. Har købt 2 gange af dem. www.bulows.se
Gio Besvaret December 6, 2006 Rapporter Besvaret December 6, 2006 Her er lidt at guffe igennem, Lena: http://debat.sunddebat.com/showthread.php?t=4384 http://debat.sunddebat.com/showthread.php?t=5661 http://debat.sunddebat.com/showthread.php?t=3134 ...og der er masser af andre tråde rundt omkring herinde. Tag en søger på eks. ejendomsmægler - så dukker der ikke så lidt op, endda :)
lena Besvaret December 6, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret December 6, 2006 mange tak... denne herre jeg havde besøgaf tager 5 % det kan jeg læse flere andre også gør.. sådet er vel rimeligt. Det frister da med de beløb på 3000 for at sælge selv...men der ligger nuogså meget arbejde i det som "ufaglært"... Mener det er rart at få ordnet tingene professionelt... godaften til jer alle sammen mvh Lena
Gio Besvaret December 6, 2006 Rapporter Besvaret December 6, 2006 har de en fast procent de tager som provision når de sælger?Nej. Procentsatsen er oftest den der kan forhandles med. Hvis de ikke er interesserede i at gøre dét' date=' så fortæl dem at du let kan finde en anden mægler billigere. Og lad være med at falde for den mægler der mener at kunne sælge din lejlighed til den [i']højeste pris ;)
Nils Besvaret December 6, 2006 Rapporter Besvaret December 6, 2006 Der er også denneher. Markedet er under forvandling. Mæglerne bliver ikke kønnere med årene, men de bliver billigere. :D http://debat.sunddebat.com/showthread.php?t=6149
Lynge Besvaret December 7, 2006 Rapporter Besvaret December 7, 2006 mange tak... denne herre jeg havde besøgaf tager 5 % mvh Lena 5% er måske lige i overkanten, men det kommer også lidt an på hvad prisen er på din lejlighed. Jeg har Bjurfors til at sælge min lejlighed, en gut der hedder Jan Jönsson, han tager 3% for at sælge en lejlighed til 1,395 mil sek, er super flink, imødekommende, men ikke en typisk sælger der bare prøver at prakke dig noget på. Jeg har haft kontakt med 3 mæglere i den tid jeg har været herovre og syntes klart de har været bedst, men det er jo langt hen af vejen individuelt hvad man lægger vægt på hos en mægler. Og jeg har haft kontakt med ham Nikolas fra Mäklargloben, og de kan langt fra anbefales, da vi solgte vores lejlighed på Gasvärksgatan var han godt i gang med at skabe en konflikt mellem os og køber på selve overtagelses dagen, på grund af hans meget overfladigske måde at håndtere tingene på. Og køber sagde direkte at hvis det var ham de havde haft kontakt med under hele købet så havde de ikke købt lejligheden. Jeg syntes det er vigtigt at man kigger lidt på hvad der er for en person der skal vise ens lejlighed, de reprænstere altså dig og er dit ansigt udad til, så er det altså noget skidt med en mægler der virker som om han hellere ville være et andet sted og er lidt for smart i en fart.
LotteB Besvaret December 7, 2006 Rapporter Besvaret December 7, 2006 3-5% i salær er ret typisk. Jeg har selv lige betalt 5% hos "Malmöhusmäklarna" - og ja, det kan da virke en smule dyrt, men de er yderst kompetente og salget gik hurtigt og fuldstædigt gnidningsløst. De var gode til at følge op på tingene hele tiden. Jeg havde næsten daglig kontakt med dem i de 3 uger lejligheden var til salg, hvilket gjorde, at jeg på intet tidspunkt følte mig glemt. Da salget var gennemført blev jeg også informeret omkring "uppskov" og hvordan jeg skulle forholde mig. Så alt i alt en, måske halvdyr, men rigtig god oplevelse:thumbup: Men som Lynge skriver er det selvfølgelig individuelt hvad man søger hos en mægler og det har også meget med kemi at gøre.
claus Besvaret December 7, 2006 Rapporter Besvaret December 7, 2006 5% er måske lige i overkanten, men det kommer også lidt an på hvad prisen er på din lejlighed. Jeg har Bjurfors til at sælge min lejlighed, en gut der hedder Jan Jönsson, han tager 3% for at sælge en lejlighed til 1,395 mil sek, er super flink, imødekommende, men ikke en typisk sælger der bare prøver at prakke dig noget på. Jeg har haft kontakt med 3 mæglere i den tid jeg har været herovre og syntes klart de har været bedst, men det er jo langt hen af vejen individuelt hvad man lægger vægt på hos en mægler. Og jeg har haft kontakt med ham Nikolas fra Mäklargloben, og de kan langt fra anbefales, da vi solgte vores lejlighed på Gasvärksgatan var han godt i gang med at skabe en konflikt mellem os og køber på selve overtagelses dagen, på grund af hans meget overfladigske måde at håndtere tingene på. Og køber sagde direkte at hvis det var ham de havde haft kontakt med under hele købet så havde de ikke købt lejligheden. Jeg syntes det er vigtigt at man kigger lidt på hvad der er for en person der skal vise ens lejlighed, de reprænstere altså dig og er dit ansigt udad til, så er det altså noget skidt med en mægler der virker som om han hellere ville være et andet sted og er lidt for smart i en fart. Hvor skal i flytte hen så Lars....
Lynge Besvaret December 7, 2006 Rapporter Besvaret December 7, 2006 Hvor skal i flytte hen så Lars.... Vi har købt en lejlighed i Söderkulla, lige over ved siden af Thygessen. Vi har jo 2 hunde og den her lejlighed er der have til:th2:
claus Besvaret December 7, 2006 Rapporter Besvaret December 7, 2006 Super , så kan du ligge forbi når jeg banker Thyge i Fifa he he ....
Lynge Besvaret December 7, 2006 Rapporter Besvaret December 7, 2006 Super ' date=' så kan du ligge forbi når jeg banker Thyge i Fifa he he ....[/quote'] Jeps også kan vi grille over hos mig til sommer:th2:
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu