Jeppe Skrevet December 7, 2006 Rapporter Skrevet December 7, 2006 Hejsa. Vi er et par gutter som leder efter et træningscenter i Malmø. Men vi bor i Malmø syd i Almvik begge to og det er begrænset hvor langt man vil køre for at træne lidt... Vi har fundet noget hos SATS ikke så langt fra Gustav Adolf torg i Centrum. Meeeen der er sgu lang vej trods alt når man skal køre med bus. Så jeg ville lige høre om der er nogen der ved om der ligger noget trænings center lidt tættere på Malmø syd....??? Jeppe
thygesen Besvaret December 7, 2006 Rapporter Besvaret December 7, 2006 Friskis och Svettis.. men det kommer an på hvad man vil bruge centeret til, for der er mange i Malmø.. prøv engang at bruge søgefunktionen herinde. Men friskis er: www.friskissvettis.se/malmo De ligger 3 steder: Heleneholm, Parkmöllan og Ön. Alle tre steder kan der trænes når man tegner kort.
Jeppe Besvaret December 7, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret December 7, 2006 Jo det var nu mere styrketræning..... Efter hvad jeg kan se, så skulle der gerne være det alle 3 steder... Det tror jeg lige jeg vil tage ned og kigge på.
birkster1977 Besvaret December 7, 2006 Rapporter Besvaret December 7, 2006 Hej. Bor selv i Almvik og har trænet i MAK http://www.malmoak.com/ Det ligger 6 min i bil fra almvik. 30 min hvis man går.. jeg ved ikke hvor lang tid det tager på cykel, men jeg vil tro omkring 15 min. Det er styrketræning og billigt.. prøv det! :-)
Jeppe Besvaret December 7, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret December 7, 2006 Hej. Bor selv i Almvik og har trænet i MAK http://www.malmoak.com/ Det ligger 6 min i bil fra almvik. 30 min hvis man går.. jeg ved ikke hvor lang tid det tager på cykel, men jeg vil tro omkring 15 min. Det er styrketræning og billigt.. prøv det! :-) Hold da op! Det var noget billigere end det andet. Men jeg vil da lige prøve at se på den også...
Humle Besvaret December 8, 2006 Rapporter Besvaret December 8, 2006 Vi har fundet noget hos SATS ikke så langt fra Gustav Adolf torg i Centrum. Meeeen der er sgu lang vej trods alt når man skal køre med bus. Bus ?? Man løber da til og fra træning :th2:
Guest Mogens Besvaret December 8, 2006 Rapporter Besvaret December 8, 2006 Hold da op! Det var noget billigere end det andet. Men jeg vil da lige prøve at se på den også... Ja, der er efterhånden ikke dét, som ikke er billigere i Sverige... www.kockumfritid.se/motion/pris.html
Jeppe Besvaret December 12, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret December 12, 2006 Ok. Så fik vi set på Friskiss & Svettis. Og det falder valget på.... Det ser super lækkert ud. Og med nye gode maskiner, rene lokaler og god rolig stemning. Begynder imorgen. Tak for hjælpen. :th2:
aj Besvaret December 13, 2006 Rapporter Besvaret December 13, 2006 God fornøjelse! Det gode ved F&S er også, at hvis du bliver træt af dit center, så ligger der en anden filial ikke så forfærdeligt langt væk.
Jeppe Besvaret December 13, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret December 13, 2006 Ok. Har været dernede i dag og træne. Det er sgu et fint sted.... Det må jeg sige...
michael og carina Besvaret December 13, 2006 Rapporter Besvaret December 13, 2006 Nogen der kender noget træningscenter der ligger i eller tæt på Burlöv?
bubblan787 Besvaret September 23, 2007 Rapporter Besvaret September 23, 2007 Träning......... :rolleye: Hej...Är det nån som vet om det är samma priser att träna på Friskis på Heleneholm som på Parkmöllan?
Markowitch Besvaret September 24, 2007 Rapporter Besvaret September 24, 2007 Jeg flytter træningen fra DK til Malmø og overvejer lidt http://www.fitness24seven.com/. Er der nogen der kender dem? Et træningskort hos dem koster 179 kr/mnd. med et års bindingstid. Det er jo noget billigere end i København!
bozzen Besvaret September 24, 2007 Rapporter Besvaret September 24, 2007 :rolleye: Hej...Är det nån som vet om det är samma priser att träna på Friskis på Heleneholm som på Parkmöllan? Ja, det ska vara samma priser. mitt kort gäller i alla fall i alla 3 avdelningaqr i malmö.
Palm Besvaret November 3, 2007 Rapporter Besvaret November 3, 2007 www.fitness24seven.com til 179 og aabent 24/7/365 super pris,,, gode maskiner *baade motion og styrke,,,, haandvaegte op til 36kg,,traener der med en del danskere,,, ogsaa godt sted at laerer lidt svensk,,, findes flere steder i Malmö,,,
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu