Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hejsa. Vi er et par gutter som leder efter et træningscenter i Malmø. Men vi bor i Malmø syd i Almvik begge to og det er begrænset hvor langt man vil køre for at træne lidt... Vi har fundet noget hos SATS ikke så langt fra Gustav Adolf torg i Centrum. Meeeen der er sgu lang vej trods alt når man skal køre med bus. Så jeg ville lige høre om der er nogen der ved om der ligger noget trænings center lidt tættere på Malmø syd....??? Jeppe

Besvaret
Hej. Bor selv i Almvik og har trænet i MAK http://www.malmoak.com/ Det ligger 6 min i bil fra almvik. 30 min hvis man går.. jeg ved ikke hvor lang tid det tager på cykel, men jeg vil tro omkring 15 min. Det er styrketræning og billigt.. prøv det! :-)
Hold da op! Det var noget billigere end det andet. Men jeg vil da lige prøve at se på den også...
Besvaret
Vi har fundet noget hos SATS ikke så langt fra Gustav Adolf torg i Centrum. Meeeen der er sgu lang vej trods alt når man skal køre med bus.
Bus ?? Man løber da til og fra træning :th2:
Besvaret

Ok. Så fik vi set på Friskiss & Svettis. Og det falder valget på.... Det ser super lækkert ud. Og med nye gode maskiner, rene lokaler og god rolig stemning. Begynder imorgen. Tak for hjælpen. :th2:

• 9 months later...
Besvaret
:rolleye: :rolleye: :rolleye: Hej...Är det nån som vet om det är samma priser att träna på Friskis på Heleneholm som på Parkmöllan?
Ja, det ska vara samma priser. mitt kort gäller i alla fall i alla 3 avdelningaqr i malmö.
  • 1 month later...
Besvaret

www.fitness24seven.com til 179 og aabent 24/7/365 super pris,,, gode maskiner *baade motion og styrke,,,, haandvaegte op til 36kg,,traener der med en del danskere,,, ogsaa godt sted at laerer lidt svensk,,, findes flere steder i Malmö,,,

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...